استخراج بیت کوین با اندروید (گوشی موبایل و تبلت) حتی با کمترین قدرت پردازشی! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین همچنان با قدرت پا بر جاست و شاید به همین دلیل هم هست که استخراج بیت کوین روز به روز محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا می کند. روش ها و سخت افزار های مختلفی از کمپانی های شناخته شده برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال برخی از ماینر های ASIC و برخی هم از کارت های گرافیک در سطح پایین تر برای استخراج استفاده می کنند. اما ممکن است فکری به ذهن شما خطور کرده باشد که چرا از گوشی اندرویدی در دست خودم برای استخراج بیت کوین استفاده نکنم؟! حالا که قرار است گوشی موبایل من شبانه روز روشن باشد و احتمالا به همان میزان هم به اینترنت پر سرعت وصل است چرا از آن به بهترین شکل استفاده نکنم؟! به همین جهت ما هم در این مقاله به موضوع استخراج بیت کوین با اندروید از طریق گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری که به سیستم عامل اندروید مجهز باشد می پردازیم و امکان انجام چنین کاری را مورد بررسی قرار می دهیم.

استخر استخراج

به خاطر داشته باشید که مبنای کارکرد تمامی این اپلیکیشن های استخراج رمزارز در اندروید این است که شما به یک استخر استخراج متصل می شوید که در اپلیکیشن Minergate این کار به صورت خودکار انجام می شود و شما فقط امکان اتصال به استخر استخراج همین سرویس دهنده را دارید؛ اما سایر اپلکیشن ها مانند Crypto Miner انتخاب استخر استخراج را بر عهده خودتان می گذارند و به همین دلیل هم باید پیش از نصب این برنامه ها ابتدا به دنبال یک استخر استخراج مناسب باشید.

استخر های استخراج رمزارز گروه های ماینری میزبانی شده بر روی یک سرور هستند که توان پردازشی خود را برای تایید تراکنش ها به اشتراک می گذارند تا به این ترتیب سریع تر به هدف خود برسند. هنگامی که یک استخر موفق به رمزگشایی یک تراکنش می شود، هر عضو بخشی از پاداش را وابسته به این که چه میزان قدرت پردازشی در اختیار استخر قرار داده، می گیرد.

ترید انجین

برخی از استخر های استخراج شناخته شده که کارمزد کمی تری هم دریافت می کنند، عبارتند از :

  • Slush Pool
  • AntPool
  • BTC.com
  • Kano CKPool
  • F2Pool

هنگامی که می خواهید یک استخر استخراج انتخاب کنید، می بایست یک سری موارد را ملاک انتخاب خود قرار دهید. بازه تسویه حساب مشخص می کند که چقدر باید استخراج کنید تا بتوانید از استخر درخواست کنید تا مقادیر استخراج شده را به کیف پول شما منتقل کند. کارمزد استخر که معمولا بین 0 تا 3 درصد است.

برنامه های اندروید برای استخراج بیت کوین

در این بخش برنامه های اندرویدی را معرفی می کنیم که به شما در کسب سود از طریق بدست آوردن بیت کوین کمک می کنند.

نکته

تمامی برنامه های مرتبط با استخراج ارز های رمزپایه از گوگل پلی استور حذف شده اند اما شما می توانید فایل نصبی آن ها را برای دستگاه های اندرویدی از همین نوشته دانلود کنید.

کریپتوماینر

Crypto Miner

سازنده : Jesus Oliver

استخراج انواع مختلف ارزها و کنترل کامل روی تنظیمات

پس از تغییر کاربری اپلیکیشن Minergate می توان گفت Crypto Miner بهترین اپلیکیشن استخراج بیت کوین و سایر رمزارز ها با اندروید است. اگر چه چندان ظاهر جذابی ندارد، ولی مزیت آن نسبت به این اپلیکیشن این است که از ارز های بیشتری پشتیبانی می کند.

  • Bitcoin
  • Litecoin
  • Yacoin
  • Quarkcoin
  • Groestcoin
  • DiamondCoin
  • Evolution v2.0
  • Monero
  • Helixcoin
  • Skeincoin

البته برای استخراج یک سری از کوین ها می بایست حساب کاربری خود را ارتقا بدهید و در واقع برای استفاده از این اپلیکیشن پول پرداخت کنید.

ای ای ماینر

AA Miner

سازنده : YaC

پشتیبانی از بیش از 50 ارز مختلف برای استخراج

AA Miner هم مشابه سایر اپلیکیشن های معرفی شده در این نوشته است که برای استخراج کافی است تا یک مشخصات حساب کاربری خود را در یک استخر استخراج وارد کنید. این اپلیکیشن از استخراج 50 رمزارز مختلف پشتیبانی می کند.

نئو نئون ماینر

NeoNeonMiner

سازنده : Kangaderoo

استخراج بیش از 50 نوع ارز با ارائه گزارش کامل از روند کار

NeonNeo Miner بسیار شبیه به Crypto Miner است با این تفاوت که مجبورید یک سری تبلغات را در این اپلیکیشن تماشا کنید اما در این برنامه گزارش بهتری از روند استخراج رمزارز به شما داده می شود.

هشدار

این نوشته صرفا جنبه معرفی و آموزشی دارد و وب سایت فناوران امید هیچگونه مسئولیتی در قبال عملکرد وب سایت ها یا برند های نام برده در این نوشته ندارد.

خرید بیت کوین

آیا استخراج با گوشی اندروید به صرفه است؟

در جدول زیر، هش ریت دریافتی از یک سری مدل های تلفن هوشمند را می بینید.

مدل تلفن هوشمندمیزان هش ریت
Huawei Mate 950 H/s
Samsung Galaxy Note 850 H/s
Samsung Galaxy S8 Plus45 H/s
Samsung Galaxy S745 H/s
OnePlus 541 H/s
Google Pixel 240 H/s
LeEco Le 240 H/s
Xiaomi Redmi Note 335 H/s
Asus ZenFone Selfie18 H/s
Asus ZenFone 217 H/s
Samsung Galaxy S514 H/s
Nexus 510 H/s
iRULU eXpro Tablet10 H/s
OnePlus 3T8 H/s
Samsung Galaxy A38 H/s
LG G47 H/s
Samsung Tab V3 Lite6.15 H/s
OnePlus One6 H/s
Motorola Razr Max5 H/s
Alcatel Vodafone Smart Tab 3G4 H/s
ترید انجین

با توجه به افزایش سختی شبکه های مختلف و معرفی ماینر های اسیک، می توان گفت که استخراج بیت کوین یا سایر رمزارز ها با اندروید نه تنها سودی ندارد، بلکه زیان بار هم می تواند باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا