انتقال پول از ایران به رومانی و برعکس از طریق صرافی فناوران امید

اشتراک گذاری پست

هنگام انتقال پول از ایران به رومانی برای پرداخت حقوق کارمندان یا موارد دیگر ممکن است با موسساتی برخورد کنید که قصد سوء استفاده و به دست آوردن سودهای کلان دارند، برخورد کنید. چگونه انتقال پول از ایران به اروپا را به راحتی انجام دهم؟

طریقه انتقال پول از ایران به رومانی را با بهترین نرخ در 4 گام پیدا کنید:

  •  بازار ارز را به طور مرتب چک کنید.با وجود آنکه بازار ارز غیر قابل پیش بینی است، اما برای صرفه جویی در هزینه ها و رسیدن پول بیشتر به دست دریافت کننده فکر خوبی است که نیم نگاهی به بازار ارز داشته باشید.
  •  بهترین گزینه را با مقایسه ی بین همه ی شرکت ها انتخاب کنید. طبق اولویت ها و نیازهای فردی خود از بین گزینه های موجود بهترین را انتخاب کنید.
  • آیا می خواهید انتقال پول از ایران به رومانی را با بهترین نرخ ارز، کمترین کارمزد، از سریع ترین راه ممکن و با سرویس دهنده با بالاترین خدمات انجام دهید؟ توجه به نکته ی پرداخت ها و روش های برداشت در کشور مقصد نیز خالی از لطف نیست. اکثر اوقات سرویس دهنده ها ارسال پول را از راه حساب بانکی انجام می دهند، برخی دیگر کارت اعتباری را نیز قول می کنند. در کشور رومانی، شما اغلب باید تصمیم بگیرید که می خواهید وجه مورد نظر به حساب بانکی دریافت کننده واریز شود، یا وی پول را به صورت نقد دریافت کند (از طریق یک آژانس محلی).
  • در یکی از سرویس دهنده ها ثبت نام کنید و فرآیند انتقال پول از ایران به رومانی را آغاز کنید. اکنون زمان تکمیل فرم ثبت نام فرا رسیده است. به وب سایت سرویس دهنده خود مراجعه کرده و مدارک لازم را آپلود نموده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

مراحل انتقال پول از ایران به رومانی:
وارد کردن جزئیات انتقال مقدار پولی که قصد انتقال آن را دارید یا مبلغی که می خواهید به دست دریافت کننده برسد را وارد کنید؛ ارز خود را انتخاب کنید؛ روش پرداخت و ارسال را انتخاب کنید.

روش های پرداخت:برداشت به صورت پول نقد دریافت کننده می تواند پول نقد را از مراکزی در کشور رومانی برداشت کند. پول در عرض 10 دقیقه ارسال می گردد دریافت کننده باید مدرک شناسایی یا گذرنامه خود را به همراه داشته باشد.
سپرده بانکی: شما می توانید پول را مستقیما به حساب بانکی گیرنده واریز نمایید. زمان انتقال بین 1 تا 3 روز کاری است. بانک ممکن است در ازاء سپرده کردن پول، هزینه اس از شما بخواهد.

سپرده در کارت اعتباری:مستقیما پول را به حساب کارت اعتباری فرد گیرنده بفرستید. ارسال وجه بسته به زمان پردازش بانک گیرنده از چند دقیقه تا 3 روز کاری ممکن است طول بکشد.

روش های پرداخت: کارت اعتباری – انتقال بانکی: پول را به صورت آنلاین یا از طریق تلفن بانک ارسال کنید.

  •  اطلاعات دریافت کننده
  • تأیید اطلاعات و پرداخت

انتقال پول از ایران به رومانی با ویزا کارت یا مستر کارت
برای تجربه ی یک روش امن و شناخته شده ی انتقال پول می توانید از انواع کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید. معتبرترین این کارت ها ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) هستند. با داشتن این کارت ها مزایای زیر برای شما فعال می شود:

  •  می توانید یک هتل بین المللی در کشوری خارجی یا یک پرواز خارجی رزرو کنید.
  •  می توانید در آزمونی که در خارج از ایران برگزار می شود شرکت کنید.
  • از فروشگاه های اینترنتی دنیا خرید کنید.
  •  از خدمات غیر رایگان کمپانی های بزرگ مثل مایکروسافت، گوگل و اپل استفاده کنید.
  •  برای ورود به سمینار یا دوره آموزشی در خارج از ایران ثبت نام کرده و هزینه را پرداخت کنید.
  •  هزینه ی ثبت نام در یک دانشگاه خارجی را بپردازید.

برخی سرویس دهنده های انتقال پول از ایران به رومانی:

  •  TransferWise ارزشیابی 9٫2/10 حداقل پول قابل انتقال: 1 یورو امکان انتقال به صورت آنلاین یا اپلیکیشن های موبایل
  • Azimo ارزشیابی 7٫8/10 حداقل پول قابل انتقال: بدون محدودیت امکان انتقال فقط به صورت آنلاین
  •  Currencies Direct حداقل پول قابل انتقال: 100 یورو امکان انتقال پول به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی
  • Currencyfair حداقل وجه قابل انتقال: 1 یورو امکان انتقال به صورت آنلاین یا اپلیکیشن های موبایلی
  • TransferGo ارزشیابی 7٫7/10
  • PayPal
  •  BCR

TransferWise
یک شرکت بین المللی نوآورانه در زمینه نقل و انتقال پول است که با نام “رابین هود” صنعت انتقال پول از آن یاد می شود. در برابر این شرکت ها، بانک ها برای ارسال پول نرخ ارز بالایی دارند و کارمزد آن ها نیز زیاد است؛ در واقع هزینه های جزئی انتقال پول از طریق بانک ها مبهم و نامشخص است.
امروزه TransferWise از انتقال وجه به 71 کشور و ارسال وجه از 43 کشور پشتیبانی می کند.

TransferGo
این شرکت یک جایگزین برای بانک ها برای انتقال پول از ایران به رومانی است. در سال 2012 تأسیس شد، TransferGo ارزان، امن و سریع است. شما می توانید برای انتقال فرامرزی پول خود از طریق یک بانک محلی اقدام کنید؛ حتی با کارت اعتباری نیز این امکان وجود دارد؛ اگر کارت اعتباری یکی از این ارزها باشد: GBP، EUR، PLN، NOK، SEK و DKK.
همچنین ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که برای انتقال پول از طریق TransferGo گزینه های مختلفی وجود دارد. به طور معمول انتقال پول یک روز کاری به طول می انجامد. همچنین می توانید برای ارسال سریع تر هزینه ای پرداخت کرده و پول شما تنها در 30 دقیقه ارسال گردد.

چند دلیل برای اینکه انتقال پول از ایران به رومانی انجام ندهید:

  • فساد بالا. میزان فساد در رومانی 40 درصد است؛ بیش از اکثر کشورهای اتحادیه اروپا.
  • سطح بهداشت عمومی پایین. در رومانی کلینیک های خصوصی وجود دارد که هزینه ی آن ها 20% گران تر از کشورهای اتحادیه اروپا است. تنها مراکز درمانی کشور رومانی همین کلینیک های خصوصی است.
  • کف حقوق پایین. درآمد متوسط در کشور رومانی فقط 240 یورو در ماه است.

لطفا جهت حواله و انتقال پول با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saman
saman
2 سال قبل

جای تعجبه که هیچ اشاره ای به ارزهای دیجیتال نکردید!

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا