انتقال پول از عمان به ایران و برعکس از طریق صرافی فناوران امید

انتقال پول از عمان به ایران
چگونگی انتقال پول از عمان به ایران، از جمله پرسش های رایج اغلب ایرانیان مقیم عمان است. روابط بانکی ایران و عمان داری ثبات و تعامل قابل توجهی است. در واقع سیستم بانکداری ایران و تعاملات بانکداری آن با عمان بستر مناسبی را جهت سهولت انتقال پول از عمان به ایران و یا بالعکس فراهم کرده است.

گفتنی است که دو بانک مشخص و مستقر در عمان در راستای ارسال حوالجات ارزی و انتقال پول از عمان به ایران موثر عمل کرده و انتقال وجوه ارزی اغلب از طریق این دو بانک صورت می پذیرد.

مزیت روابط بانکداری عمان و ایران
از جمله مزیت های بارز روابط متقابل دو کشور مذکور آن است که صادرکنندگان ایرانی می توانند به راحتی کالاهای خود را به صورت مدت دار به بازرگانان خارجی عرضه کنند. علاوه بر آن، مراودات بانکداری میان ایران و عمان سبب شده ارسال حوالجات ارزی و انتقالات ارزی عمان به ایران به سهولت اعمال شود.

از سوی دیگر بانک مرکزی ایران با تامین ارز ریال عمان، گشایشی در فرایند مبادلات اقتصادی و مراودات مالی میان دو کشور فوق به عمل آورده است. گفتنی است که انتقالات ارزی عمان به ایران و یا بالعکس با هدف سرمایه گذاری در ایران طبق قوانین و مقررات سرمایه گذاری ایران اعمال می شود.

شرایط انتقال پول از عمان به ایران
مهاجران، بازرگانان و فعالان اقتصادی در عمان به مراتب درصدد انتقال وجوه ارزی خود از عمان به ایران هستند. در واقع بازرگانانی که اقدام به ثبت شرکت در عمان نموده اند، با توجه به مراودات مالی و بانکداری میان ایران و عمان به راحتی می توانند اقدام به ارسال حوالجات ارزی و یا انتقالات ارزی عمان به ایران نمایند.

از جمله شرایط انتقال پول از عمان به ایران داشتن حساب بانکی و مشخصات صاحب حساب است. با توجه به محدودیت اعمال انتقال پول از طریق بانک های مشخص، فرایند انتقال تنها از سوی یک الی دو بانک در عمان اعمال می شود.

سایر سرویس های ارائه دهنده خدمات ارزی در عمان
از دیگر سرویس های خدمات ارزی می توان به سیستم بین بانکی سوئیفت، سیستم های الکترونیکی مانند مانی گرام و پی پال و همچنین به شعبات وسترن یونیون اشاره کرد. در صورت عدم تثبیت نظام بانکداری میان عمان و ایران می توان از شیوه های فوق بهره مند شد که هر یک دارای ویژگی ها و فرایند مرتبط با خود می‌باشند.

بدین ترتیب متقاضی با هماهنگی از طریق صرافی ها و شرکت های معتبر داخلی اقدام به ارسال حوالجات ارزی و انتقالات ارزی عمان به ایران می نماید. البته همانطور که از پیش بدان اشاره شد انتقال پول از سوی بانک های ایرانی هم امکانپذیر است.

انتقالات ارزی عمان به ایران از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت
اگر چنانچه نتوانستید از خدمات سیستم بانکداری ایران بهره مند شوید، راهکار مطمئن و کاربردی جهت ارسال حوالجات ارزی و انتقالات ارزی عمان به ایران از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت است. سوئیفت یک سیستم بانکداری جهانی است که در واقع رابطی میان شبکه های بانکداری بین الملل است.

البته مراودات بانکداری میان ایران و عمان بسترهای تازه ای را جهت انتقال وجوه ریال عمان فراهم کرده است اما در واقع هدف از شرح سیستم بین بانکی سوئیفت، ارائه راهکار و روشی دیگر جهت خدمات ارزی بین المللی است.

سیستم بین بانکی سوئیفت، به دلیل رعایت استاندارد نظام بانکداری، امنیت و اطمینان قابل توجهی را در خصوص تبادلات ارزی دارا می باشد. قاعدتا جهت ارسال حوالجات ارزی و انتقالات ارزی عمان به ایران متقاضیان بایستی دارای حساب بانکی باشند.

بازرگانان و تجاری که قصد ثبت شرکت در عمان را دارند بایستی به افتتاح حساب بانکی جهت ارسال حوالجات ارزی اقدام نموده و مبادلات ارزی، خرید و فروش کالاهای خود را از طریق سیستم بانکداری اعمال نمایند.

از جمله بانک های شاخص عمان عبارتند از؛

  • بانک العز الاسلامی – Alizz Islamic Bank
  • بانک مسقط -Muscat Bank
  • بانک ملی عمان -National Bank of Oman
  • بانک عمان العربی -Oman Arab Bank
  • بانک ظفار -Dhofar Bank
  • بانک الاهلی -Alahli Bank
  • بانک عمان – HSBC
  • بانک نزوی -Nizwa Bank
  • بانک صحار -Sohar Bank

لطفا جهت حواله و انتقال پول از عمان به ایران یا از ایران به عمان با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: [email protected]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا