انتقال پول از فنلاند به ایران و برعکس از طریق صرافی فناوران امید

انتقال پول از فنلاند به ایران
انتقال پول از فنلاند به ایران با توجه به محدودیت های بانکی در ایران و تحریم های بین المللی از طریق اعمال روابط بین بانکی سوئیفت، اشکالاتی را برای انتقال پول از خارج کشور به داخل پدید آورده است. اما علیرغم تمامی محدودیت ها، موسسات مرتبط با اعمال خدمات ارزی راهکارهای سودمندی را در اختیارتان قرار داده و بدینصورت وجوه ارسالی را با توجه به روند اقدامات ارزی و مالی برای متقاضیان حاصل می کنند.

در این بخش از مقاله به شرح خلاصه ای از چگونگی انتقال پول از فنلاند به ایران، شرایط درخواست کنندگان وجه در داخل کشور و شرح کارکرد موسسات غیر بانکی می پردازیم.

شرایط درخواست کنندگان انتقال پول از فنلاند به ایران
طبیعتا متقاضیانی که در داخل کشور خواستار وجه و یا پول از کشور فنلاند به ایران هستند، دارای ویژگی ها و شرایطی هستند که بدین قرار است؛

  •  شرکت ها و کمپانی های ایرانی که خواستار دریافت پول ازسوی شرکت های خارجی کشور فنلاند، جهت اعمال پروژه های کاری و یا درصدد صادرات محصولات خود هستند، شرایط انتقال پول از فنلاند به ایران و یا دیگر کشورهای خارجی را دارا می باشند.
  •  اشخاصی که در داخل کشور خواستار دریافت وجه مورد نظر ازسوی دوستان، بستگان و خانواده خود هستند.
  • اشخاصی که خواستار انتقال پول از فنلاند به ایران ازسوی شرکت های محبوب و معتبر خارجی اند
  • اشخاصی که در کشور فنلاند هستند و درصدد ارسال و انتقال پول از فنلاند به ایران برای بستگان، آشنایان و خانواده خود هستند.
  •  اشخاص داخل کشور که خواستار دریافت وجه باقی مانده خود از سوی دانشگاه، مراکز آموزشی، سفارت و یا سایر شرکت های کشور فنلاند می باشند.

موسسات غیربانکی به عنوان جایگزین سوئیفت
گفتنی است که با وجود اشکالات و تداخلات موجود ناشی از تحریم ها و محدودیت های سیستم بانکی ایران، قرار بر این است که با توجه به پیمان و عهد در زمینه تبادلات مالی بین ایران و کشورهای اروپایی ازجمله فنلاند، موسسات غیربانکی جایگزین انتقال وجه ازطریق سوئیفت خواهد شد.

درواقع از عمده ترین اهداف کارکرد اینگونه موسسات، تامین ساختارهای مالی در داخل کشور بوده و اشخاص می توانند به راحتی به مبادلات و فعالیت های اقتصادی در سطح جوامع اروپایی بپردازند. منظور از موسسات غیر بانکی درواقع موسساتی است که به صورت مستقل و جدا از سیستم های بانکی فعال بوده و حکم یک واسطه جهت ساماندهی مبادلات کشور و همکاری های تجاری آن با دیگر کشورهای اروپایی را دربر می گیرد.

بدین ترتیب محصولات، کالاها، خدمات تجاری و انتقال پول از فنلاند به ایران و یا ازسوی سایر کشورهای اروپایی به راحتی و بدون هیچگونه مانعی اعمال خواهد شد. گفتنی است که اینگونه روابط بین ایران و سایر کشورهای اروپایی متقابل بوده و حتی صادرات، واردات و انتقال وجه نیز ازطریق اینگونه موسسات غیر بانکی صورت خواهد پذیرفت. پیمان و عهد دوجانبه میان ایران و سایر کشورهای اروپایی، ازجمله امتیازات مهم اینگونه موسسات است.

انتقالات ارزی از فنلاند به ایران دغدغه تمام مهاجرانی است که در کشورهای اروپایی ساکن بوده و درصدد ارسال و انتقال نقدینگی به ایران هستند. معمولا اینگونه افراد به شیوه های قدیمی وجوه مادی خود را به دست دوستانی می سپارند که قصد سفر به ایران را دارند و بدین ترتیب پول نقد مورد نظرشان را به دست خانواده، بستگان و آشنایان می رسانند.

اما راهکارهای ساده تر و قابل دسترس تری نیز وجود دارد و آن ارسال تضمینی و مطمئن ازسوی موسسات انتقال وجه و برقراری ارتباط مبادلات اقتصادی، میان ایران و سایر کشورها می باشند. هم اکنون موسساتی در داخل ایران با صرافی های خارج از کشور همکاری های ارزی داشته و انتقال وجه را به راحتی انجام می دهند.

درواقع شخص ارسال کننده در فنلاند به صرافی مورد نظر مراجعه کرده وجه یورو را تحویل و دریافت کنندگان می‌توانند همان ارز را و یا تبدیل شده ی آن را در داخل کشور به ریال دریافت نمایند. گفتنی است که برای هرگونه انتقالات ارزی از فنلاند به ایران، تعرفه هایی جهت کارمزد هر حواله نیز مشخص شده است که بستگی به مقدار وجه انتقالی دارد.

نکات قابل توجه در انتقال پول از فنلاند به ایران

نکته اول: باتوجه به ذکر موارد فوق، ارسال نقدینگی از طریق شناسه و یا کُد سوئیفت به ایران امکانپذیر بوده و درواقع این امر ازطریق بانک های خصوصی که در زیرمجموعه های تحریم بانکی جامعه بین الملل نیستند مانند بانک پارسیان اعمال می شود.

نکته دوم: با مراجعه به موسساتی که قادر به اعمال خدمات ارزی هستند، می توانید به انتقالات ارزی از فنلاند به ایران پرداخته و در داخل کشور، پول خود را ازطریق موسسات مربوطه دریافت نمایید.

نکته سوم: اگر درصدد فروش حواله خود هستید و یا از شرکت خارجی در کشور فنلاند طلبی دارید که بایستی دریافت نمایید نیز می توانید از طریق موسسات و صرافی ها اقدام کنید. اینگونه موسسات و صرافی‌ها که ارائه دهنده خدمات ارزی هستند در سایر کشورها دارای حساب بانکی بوده و با دریافت مشخصات لازم کمپانی و یا شرکتی که شما از آن پولی طلب دارید، درخواست واریز وجه به بانک خود را داشته و سپس وجه نقدینگی را بدین طریق به دست شما می رسانند.

نکته چهارم: توجه داشته باشید که دریافت وجه ارزی خود را به دست صرافی های سودجو نسپارید. چنانچه اگر اطمینانی به صرافی و یا موسسه مورد نظر ندارید سوابق کاری آن را جستجو کرده و از ارائه خدمات ارزی مناسب و به موقع آن بدون هیچگونه اختلالی آگاه شوید و سپس اقدام به انتقال وجه مالی خود نمایید.

نکته پنجم: دریافت کارمزد از سوی موسسات و صرافی های معتبر دارای تعرفه های مشخصی است که برای هریک از حواله ها متناسب با میزان انتقال وجه متفاوت است.

نکته ششم: درپایان ذکر این نکته ضروری است که اعتماد به صرافی و یا موسسات معتبر به طبع بهتر از انتقال پول به صورت شیوه های قدیمی و سنتی توسط اشخاص مسافر است. اعتماد به موسسات معتبر شما را جهت ارسال وجه و انتقالات ارزی از فنلاند به ایران، بی نیاز از کمک و یاری افراد غریبه کرده و با خیالی آسوده می‌توانید انتقال وجوه نقدینگی خود را اعمال نمایید.

لطفا جهت حواله و انتقال پول با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: [email protected]


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *