برنامه استخراج بیت کوین Minergate اندروید با قابلیت ماین کردن دیگر ارز های رمز پایه – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پیش از این روش هایی را برای استخراج بیت کوین با اندروید ارائه کردیم و در این نوشته آموزشی قصد داریم یکی دیگر از برنامه های اندرویدی را برای استخراج بیت کوین، اتریوم و دیگر ارز های رمز پایه ای که توسط وبسایت Minergate پشتیبانی می شود، معرفی کنیم. برنامه استخراج بیت کوین Minergate اندروید به شما امکان مدیریت کامل حساب کاربری خود با گوشی و تبلت اندرویدی را می دهد و همچنین می توانید از دستگاه خود برای ماینینگ استفاده کنید. بزرگترین ویژگی استفاده از خدمات Minergate این است که این وبسایت بیش از یک ارز رمز پایه را برای استخراج پشتیبانی می کند و در این صورت انتخاب های شما برای ماینینگ محدود نیست.

درباره برنامه استخراج بیت کوین Minergate اندروید

وبسایت Minergate اعلام می کند که این برنامه را به طور کامل خودش نساخته است بلکه حاصل کار توسعه دهندگان نرم افزاری طرفدار این وبسایت است که آن ها را با دیدن این برنامه به این فکر انداخته تا کمی هم خودشان دست به سر و روی این برنامه اندرویدی بکشند و برای استفاده عموم کاربران در دسترس قرار بدهند.

در واقع به نظر می رسد که هسته این برنامه توسط کاربران آماده شده و طراحان گرافیکی وبسایت Minergate بیشتر روی گرافیک و رابط کاربری برنامه کار کرده و اما از آن جایی که خودشان این برنامه را به طور رسمی در وبسایت خود منتشر کرده اند، باید این برنامه مورد تایید آن ها باشد.

دانلود برنامه استخراج بیت کوین Minergate اندروید

فایل apk برنامه استخراج بیت کوین Minergate اندروید را می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و البته که از وبسایت رسمی Minergate هم قابل دریافت است که برای سادگی کار لینک دانلود آن از Google Play قرار دادیم.

دانلود فایل apk برنامه Minergate

این برنامه بر روی گوشی و تبلت ها و هر دستگاهی که سیستم عامل اندروید 4.1 یا بالاتر روی آن نصب باشد، قابل نصب و اجراست. در حال حاضر امکان استخراج با استفاده از GPU امکان پذیر نیست و Minergate اعلام کرده که فعلا قصد اضافه کردن این قابلیت را به برنامه ندارد.

آموزش نصب و استفاده از برنامه Minergate اندروید

صفحه اول برنامه Minergate اندروید
صفحه اول برنامه Minergate اندروید

پس از دانلود برنامه بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود از طریق لینک بالا یا از وبسایت رسمی، آن را اجرا و نصب کنید. پس از نصب، روی آیکون آن لمس کنید تا برنامه اجرا شود.

همچنین بخوانید |  دانلود همراه بانک ملت نسخه جدید به همراه آموزش نصب و بروزرسانی نسخه های قدیمی

در اولین صفحه از شما خواسته می شود که وارد حساب کاربری خود در وبسایت Minergate شوید. در این بخش باید لمس روی گزینه LOG IN به صفحه جدیدی منتقل می شوید.

در صفحه بعدی می بایست اطلاعات ورود به حساب کاربری خود در وبسایت Minergate را وارد کنید. در صورتی که برای اولین بار است که از Minergate اندروید یا دیگر خدمات آن استفاده می کنید به جای وارد کردن اطلاعات باید گزینه CREATE MINERGATE ACCOUNT را انتخاب کنید.

در این صورت مرورگر تلفن یا تبلت اندرویدی شما باز می شود و شما را به صفحه ثبت نام در وبسایت Minergate هدایت می کند. پس از ساخت حساب کاربری حالا باید دوباره به محیط برنامه باز گردید تا همان طور که گفته شد، نام کاربری و گذرواژه خود را برای ورود به حساب کاربری وارد کنید.

انتخاب یک ارز رمز پایه برای استخراج
انتخاب یک ارز رمز پایه برای استخراج

در سربرگ Wallet وضعیت کیف پول های شما نمایش داده می شود و می توانید سهام خود را در هر یک از ارز های رمز پایه ببینید.

پس از ورود به حساب کاربری انتخاب هایی دارید.

شروع به استخراج با برنامه Minergate اندروید
شروع به استخراج با برنامه Minergate اندروید
  • می توانید وارد حساب کاربری Minergate خود شوید.
  • با کلیک بر روی نام سکه مورد نظر، ارز رمز پایه مورد نظر برای استخراج را انتخاب کنید.
  • شروع به استخراج کنید.
  • موجودی در در کیف پول موبایلی بررسی کنید و همچنین می توانید ببینید که در حال حاضر چه ارزی را بر روی کامپیوتر دسکتاپ خود یا موبایل استخراج می کنید.
  • یک سری تغییرات روی استخراج انجام دهید.

و اما گزینه هایی در منوی تنظیمات برنامه دارید که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

منوی تنظیمات برنامه Minergate اندروید
منوی تنظیمات برنامه Minergate اندروید
  1.  Thread Count – با تعیین تعداد Thread ها می توانید مشخص کنید که چقدر از قدرت پردازشی گوشی یا تبلت اندرویدی شما درگیر استخراج باشد. هر چه تعداد افزایش پیدا کند، قدرت بیشتری را صرف استخراج می کنید.
  2. Only when Charging – اگر می خواهید که فقط زمانی که گوشی یا تبلت شما در حال شارژ است، عملیات استخراج انجام شود، این گزینه را فعال کنید. این گزینه می تواند زمانی مفید باشد که شب هنگام گوشی شما در حال شارژ باشد یا در اداره هستید و گوشی شما بی کار است. البته به یا داشته باشید که توصیه می شود در زمان شارژ گوشی یا تبلت خود دستگاه خود را تحت فشار قرار ندهید!
  3. Mine on low battery – اگر می خواهید تا آخرین لحظه گوشی یا تبلت اندرویدی شما به استخراج ادامه دهد و حتی در صورتی که میزان باتری شما کم باشد، متوقف نشود، می توانید گزینه را فعال کنید. در حالت پیش فرض اگر شارژ باتری به 20 درصد برسد استخراج متوقف می شود.
  4. Use Mobile Data – برای استفاده از اینترنت سیم کارت برای استخراج می توانید این گزینه را فعال کنید. اگر چه با فعال سازی اینترنت سیم کارت مصرف باتری شما زیاد تر می شود و خود استخراج هم با توجه به این که سخت افزار دستگاه شما را درگیر می کند، مصرف باتری را افزایش می دهد اما می توانید این گزینه را فعال کنید تا حتی بدون داشتن اینترنتی وای فای بتوانید به استخراج ادامه دهید.

همچنین بخوانید |  آموزش استخراج مونرو (XMR) با کامپیوتر شخصی و کارت گرافیک مناسب ماینینگ

از زمانی که عده ای از کاربران این برنامه را ساختند تقریبا دو سال است که می گذرد و حالا Minergate ورژن پایدار تر این برنامه را ارائه کرده است. با توجه به این که سختی استخراج بیت کوین امروز زیاد است و نمی توان از یک گوشی یا تبلت اندرویدی انتظار داشت که بتواند به میزان سودآوری بتواند بیت کوین استخراج کند، انجام این کار توصیه نمی شود ولی هنوز ارز های رمز پایه دیگری هم هستند که امید به استخراج آن ها با سخت افزار های ضعیف وجود دارد. برای مثال شاید بتوان با این برنامه اندرویدی امید داشت که میزان قابل توجهی ریپل، زی کش یا … استخراج کرد.

اگر شما هم برنامه ای برای سیستم عامل اندروید می شناسید که امکان استخراج بیت کوین و دیگر ارز های رمز پایه را می دهد، با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا