حرکت بازار ارزهای دیجیتال از ریپل به سمت اتریوم – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اتریوم موقعیت خود را به عنوان دومین ارز رمزنگاری شده در بازار تثبیت نموده است؛ این ارز دیجیتال جایگاه (Ripple (XRP را با 60 میلیارد دلار حجم معاملات در عرض پنج روز به دست آورده است.

اتریوم از سقوط ارزش ریپل بهره می برد

از 4 ژانویه 2018، ارزش بازار Ripple از 148 میلیارد دلار به 73 میلیارد دلار کاهش یافته که در یک هفته تقریبا نصف شده است. در حالی که ارزش بازار Ethereum از 85 میلیارد دلار به 135 میلیارد دلار افزایش یافت تا به امروز 17 ژانویه که ارزش معاملات آن دوباره با کاهش 28 درصدی همراه شده و به رقم 96 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش اخیر قیمت خرید ethereum به طور عمده به فروش ریپل منجر شده است، که احتمالا ناشی از نگرانی بازار در مورد کاهش ناگهانی ارزش معاملات بازار Ripple است. همچنین انتقادات شدید از ریپل توسط تحلیلگران مانند کمپانی ConsenSys می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس سرمایه گذاران در حوزه این ارز دیجیتال شود.

اتریوم در مقایسه با ریپل

در روز 29 دسامبر رایان سلکیز، کارآفرین شرکت ConsenSys، اشاره کرد که در واقعیت اکثر بانک های شریک ریپل از شبکه پرداخت این ارز دیجیتال جهت پردازش میلیاردها دلار استفاده نمی کنند. با توجه به اینکه حجم معاملات ریپل و شبکه بانک هایی که با آن همکاری می کنند تنها دو عامل دخیل در ارزش بازار آن می باشند، علاقه بازار به Ripple در کوتاه مدت کاهش می یابد.

در پاسخ به انتقادات رایان سلکیز و ناتانیل پاپرز از نیویورک تایمز که بانک ها از شبکه Ripple برای حل و فصل حجم زیادی از معاملات استفاده نمی کنند؛ Brad Garlinghouse، مدیر عامل شرکت Ripple، قاطعانه اظهار داشت که بانک های متعددی مرتباً با استفاده از پلت فرم xRapid از Ripple برای پردازش پرداخت ها در مقیاس بزرگ استفاده می کنند. Brad Garlinghouse میگوید:

در چند ماه گذشته با بانک های واقعی و تامین کنندگان پرداخت صحبت کردم. آنها واقعا در حال برنامه ریزی برای استفاده از xRapid به طور جدی هستند. تعداد زیادی از بانک های کوچک تا متوسط ​​وجود دارد که با کارمزد به شدت بالای معاملات روبرو هستند. آنها به این فرصت برای ارسال پول به طور مستقیم و از بین بردن این هزینه ها نیاز دارند. این صحبت ها نمونه ای از آنچه من شنیدم است:

1)ما هزینه ها را در انتها محاسبه نمودیم و متوجه شدیم که این روش 100 درصد کارآمدتر از آن چیزی است که ما اکنون انجام می دهیم.
2)اجزاء سیستم پرداخت xRapid همه به خوبی کار می کردند.
3)این(ریپل) بسیار کارآمدتر از روند امروز ماست. ما دوست داریم امروز با xRapid رو به جلو حرکت کنیم.
4)ریپل یک راه بسیار کارآمدتر برای ارسال پول فراتر از مرز هاست؛ نسبت به چیزی که امروزه از آن استفاده میکنیم.

با این وجود و صرف نظر از بیانیه Garlinghouse، ارزش ریپل در هفته گذشته به شدت کاهش یافته است و به عنوان یک نتیجه اتریوم از حرکت بازار از ریپل به سمت ارزهای دیگر سود می برد. در کوتاه مدت این احتمال وجود دارد که روند افزایش قیمت اتریوم ادامه یابد، زیرا برنامه های غیر متمرکز در شبکه به خوبی عمل می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا