حواله روپیه هند- صرافی روپیه هندوستان – مستقیم به بانک هند

اشتراک گذاری پست

ارسال حواله روپیه به هند برای مواردی از قبیل پرداخت شهریه دانشگاه، خرید یا ثبت مقالات در ژورنال ها و وب سایت های معتبر، ارسال هزینه بابت دریافت نمونه کالا و خدمات (سفارش سمپل) و … حجم بیشتری از درخواست ها را به خود اختصاص می دهد. تیم فناوران امید با سال ها تجربه و تیم گسترده نمایندگان خود در سراسر دنیا، امکان انتقال وجه از ایران به تمامی شهرهای هند را در کمترین زمان با روش های قابل اطمینان، تنها با لمس یک دکمه برای شما فراهم آورده است تا حرکت رو به جلوی ارتباط طولانی مدت و حرفه ای با شما تداوم یابد.

جهت انجام حواله و دریافت نرخ و مشاوره رایگان لطفا واتساپ با کارشناس در ارتباط باشید 09129726343

حواله روپیه – انتقال مستقیم به بانک های هندوستان

خرید روپیه هند

در صورتی که در هند روپیه یا دلار دارید ما می توانیم با بهترین نرخ آن را برای شما به ریال تبدیل کنیم و در ایران به هر حسابی که معرفی کنید واریز کنیم. واریزی شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت.

با توجه به اعمال تحریم‌های مختلف بر کشور ایران انجام حوالجات به کشورهای خارج از کشور با محدودیت‌هایی همراه است اما طبیعتا غیر ممکن نیست؛ مشتریان می‌توانند برای انجام تمام حواله‌های پوند خود به شرکت فناوران امید با آرامش خاطر اعتماد نمایند.

سوالات متداول حواله روپیه:

حواله روپیه چیست؟

ارسال پول روپیه به حساب مقصد از حساب شرکت فناوران امید در ازای دریافت معادل آن به ریال را حواله روپیه می گویند.

چه مدارکی برای انتقال پول به هندوستان نیاز دارید؟

شماره کارت، نام بانک مقصد و نام صاحب حساب برای حواله روپیه مورد نیاز است و می بایست آن را برای ما در واتساپ، تلگرام، ایمیل یا چت وب سایت ارسال نمایید.

کارمزد انتقال پول به هند توسط فناوران امید چقدر است؟

هیچ کارمزدی توسط شرکت فناوران امید برای انتقال پول به هندوستان از شما مشتری عزیز گرفته نمی شود و معادل نرخ روز شرکت نرخ برای شما حساب می شود.

بانک هایی که امکان ارسال و انتقال پول از فناوران امید به هند وجود دارند کدام ها هستند؟

امکان انتقال روپیه هند به کلیه بانک های هندوستان وجود دارد.

پس از پرداخت معادل ریالی به شرکت فناوران امید چقدر طول می کشد تا روپیه به حساب مقصد بنشیند؟

5 دقیقه الی 24 ساعت زمان لازم است تا روپیه به حساب مقصد بنشیند، اختلاف و تلرانس به دلیل شلوغ بودن زمان های انتقال، بررسی مدارک توسط کارشناسان و غیره می باشد. لذا پس از انتقال ریال صبور باشید تا رسید انتقال وجه روپیه هند برای شما ارسال گردد.

حواله روپیه هندوستان
حواله روپیه هندوستان

شرکت فناوران امید علاوه بر حواله روپیه هندوستان حواله های یوان چین ، علی پی و وی چت پی را نیز انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد کلیک کنید.

نمونه های پرداخت شده روپیه هندوستان توسط فناوران امید:

نرخ حواله روپیه هندوستان:

برای گرفتن نرخ حواله روپیه هندوستان جهت انتقال مستقیم پول از ایران به هندوستان به بانک های هندی لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به دلیل اینکه نرخ لحظه ای می باشد امکان اعلام نرخ کلی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید. 

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989129726343+

تلگرام پشتیبانی و فروش: fanavaraneomid_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

درصورت داشتن هر گونه سوال، نظر، انتقال و پیشنهاد لطفا آن را در بخش نظرات پایین وب سایت اعلام نمایید تا کارشناسان به سوالات و نظرات شما پاسخ دهند.

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا