خرید استلار به صورت خودکار از طریق سیستم آنلاین فناوران امید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

استلار، پروتکلی برای جابجایی پول است که به صورت متن باز و بطور رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. استلار توسط شرکت استارتاپ استرایپ در سانفرانسیسکو پشتیبانی می شود. این پروتکل در سال 2014 توسط Jed McCaleb و Joyce Kim پایه گذاری شد. رمز ارز محلی شبکه استلار، Lumens نام دارد که به اختصار XLM نوشته می شود. توکن های Lumens قابل ماین کردن نیستند و تنها دو راه برای دسترسی به آنها وجود دارد؛ یا باید نسبت به خرید استلار از صرافی اقدام کرد یا باید از طریق بخش هایی مانند فاسِت (faucet) و غیره دریافت کرد.

فاسِت (faucet) چیست؟

یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری در حوزه ارز دیجیتال در اختیار قرار دادن ارز رایگان است.
بسیاری از سایت های آنلاین وجود دارند که در آن افراد علاقمند بتوانند کار کنند و به جای آن ارز دیجیتال دریافت نمایند. به سایت هایی که ارز دیجیتال را رایگان ارائه می دهند، “فاست” می گویند. مقادیر بودجه ای که در سایت های فاست استفاده می شوند بسیار کوچک است و فقط به اندازه ای ارائه می شود که کاربران را به جمع آوری بیشتر پول ترغیب کنند. 

استلار همانند بیت کوین، یک دفترکل وسیع آنلاین دارد که برای این منظور طراحی شده تا بدون نیاز به دولت یا بانکی متمرکز بتوان تمام تراکنش ها و جابجایی های مالی در این شبکه را ثبت و تایید کرد.

استلار در اصل بر پایه پروتکل توافق جمعی ریپل است. بعد از ایجاد چندین تغییر در کدهای اصلی توافق جمعی، شبکه استلار از آن فورک می شود. هر کس در این شبکه می تواند یک سرور باشد. سرورها در این شبکه با استفاده از نرم افزار مربوط به این پلتفرم و استفاده از اینترنت با سایر سرورهای موجود در شبکه استلار ارتباط برقرار می کنند.

با توجه به توضیحات ارائه شده، وبسایت فناوران امید تصمیم به ارائه خدمات برای خرید و فروش استلار کرده است. در ادامه آموزش چگونگی خرید استلار از طریق سیستم خودکار فناوران امید را توضیح خواهیم داد.

آموزش خرید استلار و تحویل خودکار

به منظور استفاده از خدمات وبسایت فناوران امید ابتدا باید از طریق آموزش، ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام و تکمیل مدارک، برای خرید استلار در پنل کاربری خود از منوی سمت راست گزینه خرید ارز های دیجیتال و سپس گزینه خرید سایر ارزها کلیک کنید.

گزینه خرید سایر ارز ها در پنل

حالا فرم خرید سایر ارز های دیجیتال برای شما باز می شود که به ترتیب می بایست موارد زیر را در آن تعیین کنید.

واحد ارز – از این فهرست استلار را انتخاب کنید.

مقدار – از این بخش میزان استلاری که می خواهید خریداری کنید را وارد نمایید.

شناسه کیف پول – آدرس کیف پول استلار خود را وارد کنید.

در نهایت پس از مشاهده و تایید مبلغ قابل پرداخت، بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید.

خرید ترون از فناوران امید

حالا می بایست فاکتور ایجاد شده را به یکی از دو روش استفاده از کیف پول فناوران امید یا از طریق درگاه آنلاین بانکی پرداخت کنید.

پس از پرداخت فاکتور و تغییر وضعیت فاکتور به پرداخت شده، میزان استلار مورد نظر به صورت خودکار به کیف پول شما انتقال می یابد.

نکته های مهم که پیش از خرید باید آن ها را بدانید

اگر چه روند انتقال استلار به کیف پول شما به صورت خودکار و آنی صورت می گیرد اما ممکن است انتقال آن در شبکه استلار با تاخیر صورت گیرد.

در وارد کردن آدرس کیف پول استلار خود دقت داشته باشید، با توجه به این که روند انتقال کاملا خودکار است، پس از انتقال امکان بازگشت آن وجود ندارد.

برای انجام تراکنش با مبالغ بالا در وبسایت فناوران امید پیشنهاد می شود کیف پول خود را شارژ و سپس خرید را از طریق اعتبار کیف پول خود انجام دهید.

در صورتی که هر گونه سوالی در این رابطه دارید می توانید از طریق ارسال تیکت یا تماس تلفنی با کارشناسان فناوران امید در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا