سامسونگ به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بلومبرگ 16 آوریل گزارش داد که سامسونگ، غول حوزه الکترونیک کره جنوبی، اعلام کرده است که قصد دارد از تکنولوژی بلاک چین برای زنجیره تأمین جهانی خود استفاده کند. زنجیره تأمین (Supply chain) سیستمی متشکل از سازمان‌ها، مردم، فعالیت‌ ها و اطلاعات است که در انتقال یک کالا یا سرویس از ارائه دهنده به مشتری درگیر هستند.

طبق گفته رئیس بخش بلاک چین Samsung SDS، شرکت زیرمجموعه IT سامسونگ، استفاده از این تکنولوژی می تواند هزینه های حمل و نقل کالا را تا 20 درصد کاهش دهد. اگر با این همکاری موافقت شود، تعامل کمپانی Samsung SDS با Blockchain دومین حرکت سامسونگ پس از ارائه Nexledger، ابزار مدیریت تراکنش ها، در سال گذشته محسوب می شود.

Song Kwang-woo به این نشریه گفته است:

این فناوری تأثیر بسیار زیادی بر زنجیره های تأمین صنایع تولیدی خواهد داشت. Blockchain یک پلتفرم مرکزی برای پیشرفت تحولات دیجیتالی ما است.

براساس این طرح، کل شبکه عرضه جهانی سامسونگ می تواند به Blockchain انتقال یابد. در سال 2018، حجم این شبکه عرضه حدوداً 488 هزار تن بار از طریق حمل و نقل هوایی و یک میلیون کانتینر از طریق حمل ونقل دریایی برآورد شده است. زنجیره تأمین شامل کالا های مصرفی از جمله گوشی Galaxy S9 سامسونگ نیز هست.

سامسونگ در سال جاری تلاش خود را در زمینه صنعت ارزهای رمزپایه آغاز کرد و با شرکت های Bitmain و Halong Mining Corp، تولید کنندگان سخت افزار استخراج، برای تولید تراشه های ASIC همکاری نمود. پیش از این نیز شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که قراردادی با شرکت تی اس ام سی تایوان جهت تولید تراشه استخراج ارزهای رمزنگاری شده به امضاء رسانده است.

همچنین بخوانید |  ان ای ام (NEM) چیست و چگونه کار می کند؟

علاوه بر این در نوامبر 2017، یک توافق پیشگام با دولت کره جنوبی از طرف سامسونگ جهت ایجاد یک پلتفرم بلاک چین با تمرکز بر رفاه، امنیت عمومی و حمل و نقل تا سال 2022 صورت گرفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا