سرویس استریم بازی GeForce Now چیست ؟

اگر شما یک گیمر حرفه ای بازی هستید قطعا با نحوه ی کار سرویس های ابری استریم بازی آشنایی دارید. انویدیا سرویس بازی ابری مخصوص خود را به صورت GeForce Now دارد ، اما نسبت به گوگل استادیا و دیگر سرویس ها کمی متفاوت است. برای مبتدیان ، یک برنامه رایگان برای بازی وجود دارد و به شما امکان دسترسی ابری به بازی های خود را در Steam ، Epic Games Store و سایر ویترین های فروشگاه آنلاین می دهد . بنابراین اگر می خواهید بدانید سرویس ابری GeForce Now چیست و چگونه آن را تهیه کنید، در ادامه با فناوران امید همراه باشید.

GeForce Now چیست ؟

Nvidia GeForce Now یک سرویس بازی ابری است که به موجب آن شما بازی هایی را میزبانی می کنید که روی سرویس های از راه دور پخش می شوند و از طریق اینترنت به یکی از دستگاه های پشتیبانی شده منتقل می شوند . دقیقاً مانند Google Stadia ، Project xCloud ، Xbox ، Shadow یا PlayStation Now.

این سرویس بر روی سرورها در چندین مکان در سراسر جهان اجرا می شود و شما به یکی از نزدیکترین موارد به خود دسترسی دارید. و بسته به اینکه کدام یک از برنامه های عضویت را انتخاب کرده اید ، بازی ها با بهترین کارت های گرافیک Nvidia در اطراف (RTX) اجرا می شوند ، بنابراین بدون توجه به مشخصات سخت افزاری ، شما بهترین بازی ها را خواهید داشت.

برخلاف بیشتر رقبای خود ، GeForce Now به شما بازی نمی فروشد یا به شما امکان دسترسی به کتابخانه عناوین خاص خود را نمی دهد. در عوض ، با Steam ، فروشگاه Epic Games ، GOG ، Origin ، Ubisoft’s Uplay و / یا سایر حساب های آنلاین شما پیوند می خورد تا بازی هایی را که قبلاً خودتان دارید یا از طریق آن ویترین های دیجیتال خریداری خواهید کرد ، انجام دهید.

همه بازی ها در دسترس نیستند مثلا برخی از ناشران ، مانند Activision و Bethesda ، استفاده از اکثر بازی های خود از طریق GeForce Now را مسدود می کنند  اما هنوز هزاران مورد وجود دارد.

پرداخت اشتراک GeForce Now

 

آیا می توانم بازی های چند نفره انجام دهم؟

از آنجا که بازیکنان از بازی های خود استفاده می کنند که که تنها بر روی یک ماشین در راه دور نصب شده اند ، GeForce Now با بازی های آنلاین چند نفره از جمله Fortnite سازگار است. علاوه بر این ، شما می توانید در دنیای چند نفره آنلاین در کنار بازیکنان نسخه های PC بازی ها را بازی کنید.

حداقل سرعت اینترنت مورد نیاز برای استفاده از GeForce Now

Nvidia GeForce Now هنگام پخش جریانی از نرخ بیت تطبیقی استفاده می کند ، بنابراین کیفیت تصویر با سرعت اینترنت فعلی شما تنظیم می شود.

این به حداقل سرعت پهنای باند 10 مگابیت در ثانیه نیاز دارد ، اما اگر می خواهید با سرعت 720،  60fps جریان داشته باشید ، 20 مگابیت در ثانیه توصیه می شود. برای لذت بردن از یک تجربه پایدار 1080،  60fps به حداقل 50 مگابیت در ثانیه نیاز دارید. انویدیا همچنین ادعا می کند که زمان پینگ به یکی از سرورهای آن نباید بیش از 60ms باشد.

هزینه استفاده GeForce Now چقدر است ؟

دو گزینه برای Nvidia GeForce Now وجود دارد و خبر خوب اینکه یکی از آنها رایگان است.

عضویت رایگان به شما امکان می دهد که هر بازی را به مدت یک ساعت انجام دهید. همچنین ممکن است مجبور شوید در صف قرار بگیرد زیرا الویت با کسانی است که حق اشتراک داشته اند. اعضایی که اشتراک ماهیانه را خریدند که به آن ها founders گفته می شود می توانند به صورت نا محدود بازی کنند. در آن ها بازی ها را در بالاترین سطح کیفیت می توانند داشته باشند.

هزینه اشتراک founders در حال حاضر 4.99 پوند / 4.99 دلار / 5.49 یورو ماهانه به مدت 12 ماه است. در حال حاضر این یک کمپین تخفیف دار است که بعدا ممکن است این هزینه کمی بالا تر برود.  Foundersهمچنین یک دوره مقدماتی 90 روزه قبل از سررسید اولین پرداخت دریافت می کنند.

پرداخت هزینه اشتراک GeForce Now

حال که می دانید GeForce Now چیست ، بهتر است بدانید برای پرداخت هزینه ی اشتراک سرویس GeForce Now چه راه هایی وجود دارد؟ اولین راهکار این است که خود یکی از کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت و با مستر کارت را داشته باشید و پس از ثبت نام هزینه را پرداخت کتید. در ایران اما به دلیل تحریم ها دسترسی به این کارت های اعتباری و یا کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال وجود ندارد. اگر می خواهید هزینه ی اشتراک این سایت را پرداخت کنید بهتر است با عصویت در سایت فناوران امید، درخواست در قسمت پرداخت درون برنامه ای ثبت کنید. پرداخت شما از 1 تا 3 ساعت کاری انجام می شود.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا