معرفی بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2018 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

آیا به دنبال بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در سال 2018 هستید ولی نمی دانید به دنبال آن کجا بگردید و از کجا خریداری کنید؟ در مقاله به معرفی بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2018 می پردازیم که در حال حاضر هم برای خرید در بازار در دسترس هستند. امروزه دستگاه های استخراج ASIC توسط بیشتر ماینر ها استفاده می شود چرا که این ماشین ها در مقایسه با ماینر های GPU، سکه ها را با سرعت شگفت انگیزی و مصرف برق کمتری استخراج می کنند.

فهرست دستگاه های استخراج بیت کوین سال 2018

در ادامه بهترین سخت افزار های استخراج بیت کوین که خریداران زیادی را جذب خود کرده است، معرفی می کنیم.

ماينرقدرت هشقيمت
Antminer S51155 GH/sقيمت در وبسايت آمازون
Antminer S74.73 TH/sقيمت در وبسايت آمازون
Antminer S9
(Editor’s Choice)
14.0 TH/sقيمت در وبسايت آمازون
Antminer T911.5 TH/sقيمت در وبسايت آمازون
Avalon 7417.3 TH/sقيمت در وبسايت آمازون
AntMiner L3+504 MH/Sقيمت در وبسايت آمازون
Bitmain Antminer D315 GH/sقيمت در وبسايت آمازون

پیش از این که مشخصات هر دستگاه استخراج بیت کوین که در فهرست بالا آورده ایم را ارائه کنیم، مهم است که بدانید استخراج بیت کوین روز به روز رقابتی تر می شود و از آنجایی که کشور چین هزینه کمتری برای برق می پردازد، در حال حاضر سهم زیادی از استخراج بیت کوین دارد.

بنابراین برای این که بتوانید از استخراج بیت کوین سود بگیرید مهم است که از دستگاه های استخراج ASIC استفاده کنید. در ابتدا مردم فکر می کنند که با استفاده از کامپیوتر شخصی می توانند بیت کوین استخراج کنند ولی باید بدانید که امروزه استخراج موفقیت آمیز بدون استفاده از دستگاه های ASIC تقریبا کاری غیر ممکن است.

Bitmain Antminer S5

Antminer S5
Antminer S5

Bitmain Antminer S5 اولین دستگاه ماینر بیت کوین است که در فهرست بهترین های 2018 خود آورده ایم. این مدل آخرین مدل نیست چرا که همین حالا هم مدل های S7 و S9 و چند مدل دیگر از این Bitmain Antminer S5 بهتر هستند ولی هنوز هم ماینر هایی از این مدل استفاده می کنند و به همین دلیل آن را در فهرست قرار دادم. این ماینر در سال 2014 عرضه شد و در آن زمان این مدل تاثیر گذار ترین ماینر ASIC به حساب می آمد.

ویژگی هامعایب
نسبتا ارزان قیمتصدای آن زیاد است
برق کمی مصرف می کند در حدود 560 تا 590 واتدر مقایسه با مدل های امروزی قدرت هش بسیار کمی دارد
گزینه ای مناسب برای تازه کار ها که می خواهند تجربه کنند

سود دهی (بیت کوین در ماه)

هنگامی که قرار باشد سود دهی استخراج ارز رمزنگاری شده را محاسبه کنیم می بایست با توجه به موقعیت مکانی که در آن قصد استخراج دارید محاسبات را انجام دهید. چرا که نسبت به موقعیت مکانی قیمت ها متفاوت خواهد شد. بهترین پیشنهادی که می توان داد تا بتوانید از طریق خرید دستگاه استخراج S5 miner سود آوری داشته باشید این است که به یک استخر استخراج بپیوندید. اگر به فکر این هستید که پس از خرید S5 miner به تنهایی شروع به استخراج کنید یا حتی چند تا از این دستگاه را بخرید باید گفت سودی که در نهایت بدست می آورید 0 است!

اما اگر در جایی زندگی می کنید که پول برق خیلی کم است و می توانید پول برق را چیزی در حدود کمتر از 300 تومان به ازای هر کلیو وات ساعت  پایین بیاورید در این صورت می توانید در استفاده از این ماینر سود بدست بیاورید.

Bitmain Antminer S7

Antminer S7
Antminer S7

Bitmain Antminer S7 نسبت به مدل قبلی که معرفی کردیم بهتر است. این ماینر در اواسط سال 2015 عرضه شد و خیلی زود توانست بر بازار ماینر های ASIC تسلط پیدا کند چرا که مصرف برق بسیار پایین و نرخ هش بیشتری نسبت به S5 دارد. به دلیل این که قیمت این دستگاه و ویژگی هایش مقرون به صرفه است انتخاب خوبی برای استخراج تفریحی و برای افراد تازه کار است.

همچنین بخوانید |  بیت مین انت ماینر های S17e و T17e را عرضه می کند

ویژگی هامعایب
نرخ هش خوبی داردمصرف برق کمی بالا
دارای تاثیر گذاری 0.25 ژول بر GH/sمصرف حدودی بین 1300  و 1400 وات
مقرون به صرفه حتی برای استفاده تفریحی و آموزشیکمی سر و صدا دارد
راه اندازی و استفاده ساده

سود دهی (بیت کوین در ماه)

با افزایش قیمت بیت کوین به صورت ماهانه می توانید با استفاده از S7 Miner سود خوبی بدست بیاورید و آن دسته از افرادی هم که بول برق کمتری می پردازند و به دنبال ماینر های مقرون به صرفه هستند، انتخاب خوبی است. وقتی که هزینه های متوسط استخر استخراج را حدودا 2.5 درصد محاسبه می کنیم و پول برقی که خانواده ها باید برای مصرف 14 وات بر شاعبت بپردازند و متوسط آن را به ازای هر بلاک که 12.5 بیت کوین پاداش دارد محاسبه می کنیم، در نهایت به این نتیجه می رسیم که با استفاده از Antminer S7 می توان انتظار سود دهی داشت و حتی با کمی توییک کردن آن می توان این سود را افزایش داد.

با این حال پیشنهاد می کنیم کخ حتما محاسبات خود را انجام دهید و بر اساس آن تصمیم گیرید که آیا خرید این دستگاه با شرایط شما سود آور است یا خیر.

Bitmain Antminer S9

اگر به دنبال بهترین دستگاه استخراج بیت کوین رد سال 2018 هستید و برایتان هم مهم نیست که خرید آن چقدر هزینه روی دست شما می گذارد و فقط به فکر این هستید که بیشترین سود را دریافت کنید، Bitmain Antminer S9 بهترین انتخاب است.

این ماینر بیت کوین در حدود 14 تراهش در ثانیه به شما قدرت تولید هش می دهد و یکی از تاثیر گذارترین ماینر های بیت کوین موجود در بازار حال حاضر است.

بوجود آمدن چنین قدرت هشی در این ماینر به دلیل وجود 3 مدار است که در حدود 189 چیپست دارد.

بنابراین اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، به جز این که برای خرید Bitmain Antminer S9 باید هزینه زیادی بپردازید هیچ ایرادی دیگری نمی توان به این سخت افزار استخراج ASIC گرفت.

ویژگی هامعایب
دارای بیشترین نرخ هش در بین ماینر های امروزی که در حدود 14 تراهش در ثانیه استدر مقایسه با دیگر ماینر ها قیمت خرید زیادتری دارد
با تاثیر گذاری 0.1 ژول بر GH/s یکی از تاثیر گذار ترین ماینر است

سود دهی (بیت کوین در ماه)

در مقایسه با دیگر ماینر های موجود در بازار Bitmain S9 به دلیل قدرت هش 14 تراهش در ثانیه سود بیشتری به شما می دهد. البته که پول برقی که باید بپردازید به موقعیت مکانی شما بستگی دارد اما باز هم با توجه به این که قیمت بیت کوین ماه به ماه بالا تر می رود حتی مردمی که در موقعیت هایی زندگی می کنند که پول برق زیادی باید بپردازند، باز هم با استفاده از Bitmain S9 می توانند سود بدست بیاورند.

ANTMINER T9

Antminer T9
Antminer T9

انتخاب بهتر دیگری که در فهرست ما برای استخراج بیت کوین وجود دارد، دستگاه Antminer T9 است. به دلیل این که ماینر S9 با ماینر T9 جایگزین شد، دستگاه Antminer T9 قیمت گران تری دارد. اگر بخواهیم S9 و T9 را با هم مقایسه کنیم انتخاب های ترکیبی در بازار وجود دارد چرا که هنوز خیلی از ماینر ها S9 را ترجیح می دهند.

مقایسه Antminer S9 با Antminer T9

Antminer T9 چیزی در حدود 1450 وات را برای نرخ هش 11.5 تراهش بر ثانیه اش مصرف می کند در حالی که S9 حدود 1372 وات برای قدرت هش 14 تراهش بر ثانیه اش مصرف می کند. از نظر تاثیر گذاری قدرت، در مقایسه با T9 که 0.126 ژول می باشد، S9 در حدود 0.098 ژول بر گیگاهش است.

در این صورت شاید تعجب کرده باشید که چرا کمپانی Bitmain ماینر S9 را با T9 جایگزین کرد. دلیل این موضوع این است که S9 چیپست های با کیفیت پایین تری دارد که پایداری آن کمتر خواهد بود و این مشکل در ماینر T9 حل شد. مشکل دیگری که بیشتر ماینر ها با S9 داشتند، مشکل pre-autofreq بود که در T9 حل شد.

همچنین بخوانید |  استخراج دش کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

بنابراین اگر چه هنوز بسیاری از ماینر ها S9 را همچنان دوست دارند ولی T9 در مقایسه با S9 پایدار تر و قابل اعتماد است.

ویژگی هامعایب
نسبت به S9 پایدار تر استکمی گران است
سیستم خنک کنندگی مانند S9 استنسبت مصرف برق به نرخ هش در مقایسه با S9 پایین تر است
ابعاد دستگاه مانند S9 است
کد چیپست مانند S9 است

Avalon 741

Avalon 741
Avalon 741

اگر به دنبال بهترین ماینر با قیمت متوسط در مقایسه با دیگر ماینر های موجود هستید، Avalon 741 گزینه خوبی است. نرخ هش این ماینر 7.3 تراهش بر ثانیه است و با سیستم airforming همراه است که که این امکان را فراهم می کند تا حدود 88 چیپست با یکدیگر کار کنند و حتی اگر قرار باشد ماینر را 24 ساعته روشن نگه دارد، کاربردی است.

سود دهی (بیت کوین در ماه)

برای ماینر های خانگی Avalon 741 از نظر سود دهی گزینه خوبی است و به شما سود دهی می کند. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم این که این ماینر چقدر به شما سود می دهد بستگی به پول برق و فاکتور های مشابه دخیل در هزینه ها دارد. بعد از Antminer S9 که بهترین گزینه برای افرادی است که می توانند برای خرید آن هزینه کنند، Avalon 741 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال ماینر خوب با نرخ مقرون به صرفه هستند.

AntMiner L3+

L3+ دارای 4 برد و 288 چیپست است که در مقایسه با ماینر L3 معمولی دو برابر است و طراحی آن به شکلی است که در استفاده از دو ماینر به طور همزمان نیز می توان به سادگی آن را مدیریت کرد. استفاده از Antminer L3+ ساده است و مانند دیگر ماینر های کمپانی Bitmain موجود در بازار قدرتمند است.

نرخ هش L3+ در حدود 504 مگاهش در ثانیه است و در حدود 800 وات برق با تاثیر گذاری 1.6 ژول بر مگاهش مصرف می کند.

ویژگی هامعایب
نرخ هش 504 مگاهش بر ثانیهکمی گران است
مصرف برق حدود 800 وات
تاثیرگذاری 1.6 ژول بر مگاهش
راه اندازی ساده

Bitmain Antminer D3

Bitmain Antminer D3 در سال 2017 عرضه شد و یکی از بهترین ماینر های ASIC در زمینه استخراج Dash است. شاید با خود بگویید اگر این ماینر در استخراج Dash ماهر است پس چرا در فهرست بهترین دستگاه  های استخراج بیت کوین آن را قرار دادیم؟

دلیل آن این است که در واقعیت بیشتر ماینر ها از این دستگاه برای استخراج سکه های Dash استفاده می کنند و سپس سکه های Dash را به بیت کوین تبدیل و از این طریق سود زیادی می کنند. نرخ هش Antminer D3 در حدود 15 گیگاهش در ثانیه استو 1200 وات برق مصرف می کند. ابعاد این دستگاه 320x130x190 میلی متر است و همین باعث می شود تا در نگهداری چند ماینر در کنار هم بتوان آن را به سادگی جای داد.

ویژگی هامعایب
نرخ هش 15 گیگاهش بر ثانیهنمی توان با آن مستقیم بیت کوین استخراج کرد
مصرف برق حدود 1200 وات
راه اندازی ساده

بهترین ماینر بیت کوین با چه معیاری انتخاب می شود؟

برای انتخاب بهترین ماینر بیت کوین فاکتور هایی وجود دارد.

تاثیر گذاری ماینر

تاثیرگذار ترین ماینر ها بیشترین مقدار برق مصرف شده را به بیت کوین تبدیل می کنند.

نرخ هش ماینر

نرخه هش ماینر فاکتور مهم دیگری است که در انتخاب بهترین ماینر باید مورد توجه باشد.

قیمت

قیمت خود دستگاه ماینر نکته مهم است چون هر کسی نمی توانند هزینه زیادی برای خود دستگاه پرداخت کنند.

ماینر پیشنهادی ما چیست؟

از بین ماینر هایی که به آن ها پرداختیم، پیشنهاد ما Bitmain Antminer S9 است. جدای از این که S9 قیمت زیادی دارد ولی در عوض نرخ هش بالایی (در حدود 14 تراهش بر ثانیه) هم دارد و تاثیرگذارترین ماینر بیت کوین حال حاضر در بازار است. این دستگاه همچنین به سادگی راه اندازی می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا