نقد کردن درآمد با پی پال | راه کاری برای فریلنسری

اشتراک گذاری پست

اگر شما یک فریلنسر هستید و با کشور های دیگر کاری می کنید قطعا با مشکلات انتقال پول به ایران رو به رو هستید. کسب درآمد دلاری در سال های اخیردر ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است اما دغدغه اصلی نقد کردن درآمد ارزی است. پیشتر در مقاله نقد کردن درآمد فریلنسری گفته شد که  از طریق کارت های اعتباری مانند ویزاکارت، مستر کارت، کیف پول های الکترونیکی مانند وب مانی، اسکریل و پی پال می توان درآمد را دریافت کرد. در این مقاله اما به صورت تخصصی به نقد کردن درآمد با پی پال می پردازیم.

حساب پی پال چیست ؟

به زبانی ساده باید گفت که حساب پی پال یک حساب مجازی است که با آن می توان در سراسر دنیا نقل و انتقالات مالی انجا داد. در اصل این حساب های مجازی در پی رشد اینترنت و جهانی شدن این بستر به وجود آمد. مردم نیاز داشتند که هر ساعتی از روز بتوانند انتقالات انجام دهند و یا در کمترین زمان دریافت کنند. پی پال در حال حاضر یک سرویس پرداخت آنلاین با امنیت بالا است که به کاربرانش اجازه می دهند انتقالات مالی را انجام دهند. همچنین به سایت ها و کسب و کار های بزرگ درگاه پرداخت ارائه می کند که این راه کاری بسیار قوی برای پرداخت های ارزی به شمار می آید.

نقد کردن درآمد با پی پال

پی پال چگونه کار می کند ؟

برای نقد کردن درآمد با پی پال ابتدا باید مراحلی را برای افتتاح حساب پی پال انجام دهید. پی پال یه شما اجازه می دهد به راحتی با ثبت نام در سایت و وارد کردن اطلاعات اولیه و ایمیل یک حساب شخصی بسازید. در مرحله ی اول پی پال چندان کار خاصی از شما نخواسته است.

قدم بعدی این است که اکانت پی پال خود را وریفای کنید. وریفای کردن حساب پی پال به این صورت است که شما اکانت خود را به یک حساب شخصی و کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت متصل کنید. پس از وریفای شدن حساب دسترسی دریافت پول و یا انتقال آن برای شما باز می شود.

بدین صورت مبالغی که پیشتر به عنوان پول در حساب های شما بوده است اکنون تحت عنوان دلار پی پال امکان جابه جایی میان کلیه اکانت های پی پال را دارد. پس از این مرحله شما می توانید از سایت های اینترنتی که درگاه پرداخت پی پال دارند خرید کنید و یا از سایت های فریلنسری مانند فریلنسر freelancer.com پول دریافت کنید.

انواع تراکنش های در پی پال

در پی پال می توان تراکنش های زیر را انجام داد:

  • خرید از سایت های اینترنتی که درگاه پی پال دارند
  • ارسال پول به دیگر حساب های پی پال
  • دریافت پول از دیگر حساب های پی پال
  • انتقال پول از حساب بانکی به پی پال
  • دریافت پول از حساب بانکی در پی پال
  • پرداخت invoice های صادر شده

ساخت حساب پی پال در ایران

برای نقد کردن درآمد با پی پال و استفاده از این شبکه ی مالی گسترده در ایران کمی با درد سر مواجه خواهیم شد. اما راه حل چیست ؟ همانطور که گفته شد برای ساخت حساب به یک کارت بانکی نیاز داریم اما به دلیل تحریم ها امکان گرفتن کارت اعتباری برای ایرانیان وجود ندارد. به طور کلی دو گزینه برای افتتاح حساب باقی می ماند. یک اینکه از طریق فناوران امید کارت اعتباری مناسب را دریافت کنید در این مورد نیاز است که به کشور صادر کننده بروید و کارت فیزیکی را به صورت حضوری دیافت کنید.

اگر روش اول برایتان مشکل است راه حلی آسان تر وجود دارد. در پنل فناوران امید ثبت نام کنید و با پرداخت مبلغی اکانت پی پال وریفای شده دریافت کنید. در این صورت شما به آسانی به حساب های خود دسترسی خواهید داشت و درآمد خود را دریافت می کنید. شاید بپرسید بعد از این مرحله چگونه درآمد خود را به ریال دریافت کنیم. فناوران امید با دریافت ریال پی پال شما را شارژ می کند و همچنین با دریافت دلار پی پال موجودی شما را نقد می کند.

کلام آخر

در این مقاله به صورت مختصر درمورد نقد کردن درآمد با پی پال صحبت کردیم اگر هنوز در ذهن شما سوالاتی وجود دارد آن را در قسمت نظرات از ما بپرسید. در نظر داشته باشید که ایران از طرف پی پال سال هاست که تحریم شده است پس برای انجام دادن مراحل بالا و جلوگیری از بسته شدن حساب باید حتما از vps استفاده کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا