پیش‌بینی افزایش قیمت رمزارزها در سال جدید میلادی

اشتراک گذاری پست

با توجه به افزایش لیست بانک‌های مرکزی که در حال توسعه برنامه رمزارز رسمی خود هستند به طور حتم این اتفاق سال ۲۰۲۰ را برای رمزارزهای جهان دگرگون خواهد کرد.

براساس گزارش ایبِنا، کریپتوکارنسی به دسته‌ای از پول‌ و رمزارزها یا ارزهای مجازی گفته می‌شود که در آنها برای تراکنش‌های مالی از رمزنگاری (کریپتوگرافی) استفاده شده‌؛ به گونه ای که رمزگشایی آنها بسیار دشوار و حتی در برخی موارد غیرممکن است. به طور کلی این دسته از ارزها توسط مرکز خاصی کنترل نمی‌شوند، سریع و مقرون به صرفه‌اند و محدودیت جغرافیایی را از میان برداشته‌اند و مهمتر از همه اینکه برای حفظ حریم خصوصی ایجاد شده‌اند.

پیش‌بینی افزایش قیمت رمزارزها

 

مطابق روال معمول، ارز دیجیتال یا رمزارز نوعی پول مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده شده و معمولاً به صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود. رمزارزها مانند سایر ارزهای فیات (بدون پشتوانه) قابلیت مبادله، انجام تراکنش، خرید آنلاین و … را دارا هستند. بیت‌ کوین، اتریوم، لایت‌ کوین، بایت‌ کوین، بیت کوین کش، ریپل، مونرو، استلار، ورج و دیگر آلت کوین ها نمونه هایی از رمز ارز هستند.

هم اکنون دولت‌ها و فعالان بخش خصوصی در سراسر جهان برنامه‌هایی برای گسترش سریع‌تر رمزارزها اجرا می کنند. به طور قطع ورود دولت‌های بزرگ به دنیای رمزارزها، آینده این پدیده مالی جهان را با تغییرات جدیدی مواجه خواهد کرد و دولت‌های بزرگ بر روند افزایش قیمت ارز دیجیتالی تاثیر قابل ملاحظه ای خواهند داشت.

گلوبال کوین ریسرچ طی مطالعاتی اعلام کرده که ارزش رمزارز در سال ۲۰۲۰ رون صعودی خواهد گرفت. چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز اعلام کرده که در ۱۲ ماه آینده این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت و تأثیر دولت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران نهادی بر روند افزایش قیمت رمزارز نیز ملموس خواهد بود.

بنا به گفته وی، طی ۱۲ ماه آینده، دولت‌ها و سرمایه‌گذاران در جهان به صورت فزایند­ه­ای به رمز ارز و فناوری بلاک‌چین وارد خواهند شد.

ژائو تصریح کرد:

در سراسر جهان، تعداد کشورهایی که به مطالعه رمزارز و استانداردهای نظارتی جهانی می‌پردازند افزایش خواهد یافت و این اتفاق به‌ خودی خود، از استفاده هر چه وسیع‌تر این نوع فناوری در جامعه حکایت خواهد کرد.

این روند ضمن اثرگذاری مثبت برگسترش بازار رمزارز موجب توجه هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران نهادی به رمزارزها خواهد شد؛ در سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش این روند خواهیم بود.

یکی دیگر از فعالین مطرح حوزه ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای افزایش قیمت ۵۰,۰۰۰دلاری را برای بیت کوین در سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرد.

آنتونی ترنچِو (Antoni Trenchev) مدیرعامل سیستم وام‌دهی بیت کوین نکسو (Nexo) در مصاحبه‌ای که (۱۳ دی) با بلومبرگ انجام داد گفت: با توجه به اینکه بیت کوین در ابتدای راه خود قرار دارد، چنین رشد شدیدی در قیمت را تقریباً در هیچ چیز دیگری شاهد نبوده‌ایم.

پیش بینی قیمت رمزارزها

وی افزود:

بیت کوین یک دارایی شگفت انگیز است که با بازارهای دیگر همبستگی ندارد.

ترنچو در ادامه با اشاره به اینکه مسیر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار ابَرتورم آلمان بعد از جنگ جهانی اول را یادآوری می کند تصریح کرد:

بیت کوین به صورت نامنظم و نامتقارنی رشد می‌کند و کمتر چیزی به آن شباهت دارد، شاید شبیه رشد قیمت دلار در برابر مارک آلمان که در دهه ۱۹۲۰ شاهدش بودیم.

ترنچو در خصوص میزان رشد قیمت بیت کوین در سال جدید میلادی، رقم ۵۰,۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرد. جو کرنن (Joe Kernen)، مجری برنامه CNBC، نیز تقریباً همین پیش بینی را کرده بود. وی در جولای ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در زمان هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) در می ۲۰۲۰ به ۵۵,۰۰۰ دلار برسد.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا