پی پال paypal چیست؟

پی پال paypal یکی از معتبر ترین سرویس های پرداخت آنلاین در جهان است. اگر قصد خرید از سایت های خارجی داشته اید یا به دنبال راهی برای پرداخت ارزی به صورت آنلاین بوده اید، حتماً با اسم این سرویس آشنایی دارید. اما به صورت کلی پی پال چیست؟ شارژ حساب پی پال چگونه انجام می پذیرد؟ آیا افتتاح حساب پی پال یا انجام پرداخت پی پال از ایران امکان پذیر است؟ برای پاسخ دهی به این سوالات در این مقاله همراه ما باشید.

حساب پی پال چیست؟

پی پال یک کمپانی آمریکایی است که در سال 1998 با هدف ارائه خدمات پرداخت، پایه گذاری شده است. درواقع این کمپانی در ابتدا به عنوان یک واحد پولی بین المللی شروع به فعالیت کرد. زمانی که این کمپانی و ماهیت فعالیت آن برای اکثریت مردم نا آشنا بود، بین هکر ها و کلاهبرداران محبوب بود. جالب است بدانید که حتی در این بازه زمانی در برخی ایالات کشور آمریکا استفاده از این سرویس ممنوع بوده است. اگرچه امروزه بخش قابل توجهی از تراکنش های مالی آنلاین توسط این شبکه انجام می شود.

پرداخت پی پال

افتتاح حساب پی پال به صورت رایگان در سراسر جهان انجام می شود. در واقع ایجاد اکانت پی پال تنها با ارائه آدرس ایمیل و به سادگی قابل انجام است. افراد در سراسر جهان به صورت روزمره و با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یکدیگر، می توانند از طریق پی پال پول دریافت و ارسال کنند. کارمزد تراکنش های انجام شده توسط پی پال معقول و نسبتاً کم است.

کاربرد پی پال چیست؟

پی پال در واقع یک کیف پول الکترونیکی به حساب می آید. به این معنا که با ساخت اکانت در سایت paypal.com دسترسی کاربران به خدمات این سرویس فعال می شود. اما پس این مرحله از کاربران می خواهد که نسبت به احراز هویت اکانت خود اقدام نمایند. به خاطر دارید که به ممنوعیت استفاده از پی پال در آمریکا اشاره کردیم؟ پی پال با قرار دادن فرایند احراز هویت سخت گیرانه، امنیت استفاده از این شبکه را به شدت بالا برده است. به این ترتیب هیچ فرد غیر حقیقی امکان ایجاد اکانت در این شبکه و پرداخت paypal نخواهد داشت.

پس از احراز هویت پی پال، کاربران می توانند به صورت در سایت های مختلف خرید کنند، از اکانت خود برای دریافت درآمد ارزی خود استفاده نمایند و یا حتی در سایت هایی که نیاز به احراز هویت جهت پرداخت دارند، از اطلاعات حساب پی پال خود استفاده نمایند. امنیت بالای این شبکه باعث شده که اغلب سایت ها پرداخت های انجام شده توسط آن را بپذیرند.

افتتاح حساب پی پال

با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از خدمات و طبیعتاً افتتاح حساب پی پال در ایران محدود شده است. اما بسیاری از شهروندان ایرانی، برای برقراری ارتباط کاری مثل کسب درآمد از سایت فریلنسر نیاز به یک حساب paypal دارند. افرادی که از سایت های خارجی خرید می کنند نیز در اکثر موارد پرداخت با پی پال را ترجیح می دهند.

برای ساخت اکانت پی پال در ایران می توانید از خدمات مجموعه فناوران امید بهره ببرید. به این منظور باید در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید. برای انتقال به صفحه ی ثبت نام از دکمه ی زیر استفاده کنید.

ثبت نام و سفارش

افتتاح حساب پی پال

شارژ حساب پی پال

برای شارژ حساب پی پال نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت متصل به حساب بانکی دارید. به عبارت دیگر با خرید ویزا کارت مجازی امکان شارژ پی پال نخواهید داشت. برای دریافت کردیت کارت متصل به حساب بانکی باید نسبت به باز کردن حساب ارزی اقدام نمایید. به این منظور نیز می توانید با فناوران امید حساب بانکی بین المللی به نام خود داشته باشید. از طریق دکمه ی زیر به صفحه ثبت درخواست منتقل شوید.

ثبت نام و سفارش

تجربه شما از پرداخت Paypal چیست؟ آیا تاکنون اقدام به شارژ یا افتتاح حساب پی پال کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا