آزمون رتبه ثروت : جایگاه جهانی خود را آنلاین محاسبه کنید! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

در جهان و ایالت متحده نابرابری درآمد بسیار گسترده است و افراد مختلف از کاندیدا های سیاسی گرفته تا میلیارد ها درباره آن حرف می زنند. رتبه بندی جهانی اخیری که توسط مجله Businessweek بلومبرگ در رابطه با ثروت افراد مختلف جامعه انجام شده به خوبی به این موضوع اشاره دارد. در این رتبه بندی به هر کسی یک رتبه ثروت داده می شود که بین -2 (فقیر ترین) تا 11 (ثروتمند ترین) است. در ادامه شما می توانید با وارد کردن یک عدد ساده ببینید که در کجای این رتبه بندی هستید.

برای محاسبه رتبه ثروت خود کافی است تا دارایی خالص خود را در کادر زیر وارد کنید.

منظور از دارایی خالص میزان ثروتی است که در حال حاضر دارید.

ثروت خالص شما چقدر است؟

(تومان)

👈 اشتراک گذاری در تلگرام

فقط دو نفر رتبه 11 را دریافت می کنند، جف بزوس و بیل گیتس که با داشتن چنین رتبه ای یعنی ثروتی معادل 100 میلیارد دلار یا بیشتر دارند.

150 نفر از افراد رتبه 10 را می گیرند و یعنی ثروت آن ها بین 10 میلیارد تا زیر 100 میلیارد دلار است که افرادی مانند ایلان ماسک در این رده بندی هستند. بر اساس این رتبه بندی افرادی که چنین ثروتی دارند می توانند یک تیم ورزشی را در یک بازار بزرگ خریداری کنند.

توجه داشته باشید که تعداد افرادی که در هر گروه هستند به طور تقریبی بیان شده است.

نکته مشخصی که این گزارش به آن اشاره می کند، نابرابری شدید ثروت است.

بنا بر گزارش Oxfam، در سال 2018، 26 فرد در جهان که لقب ثروتمندترین ها را به خود اختصاص داده بودند، ثروتی برابر با نصف جمعیت فقیرترین ها در جهان را داشته اند؛ در حالی که یک سال قبل از آن این رقم 43 نفر بود.

همچنین بخوانید |  ثروتمندترین زنان ایران چه قدر ثروت دارند؟

در همین بازه، ثروت میلیاردر های جهان 900 میلیارد دلار (روزانه 2.5 میلیارد دلار) افزایش پیدا کرد در حالی که ثروت فقیرترین های جهان (3.9 میلیارد نفر) 11 درصد کاهش یافت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا