آزمون ماک PTE چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

آزمون PTE یا Pearson Test of English همانند آزمون آیلتس و تافل یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد. این آزمون برای سنجش مهارت زبان انگلیسی است و به صورت آنلاین برگزار می شود. آزمون PTE همانند آزمون تافل و آیلتس چهار مهارت اصلی  Speaking, Writing, Reading, Listening زبان انگلیسی را ارزیابی می کند. آزمون زبان PTE برای کسانی که قصد مهاجرت به  خارج از کشور را دارند مناسب است. اما چگونه می توان در این آزمون موفق شد؟ چگونه می توان آزمون PTE را شبیه سازی کرد؟ آزمون آزمایشی PTE یا ماک PTE بهترین روش برای آمادگی قبل از آمون اصلی می باشد. در این مقاله درباره آزمون ماک PTE توضیح خواهیم داد.

آزمون PTE

 معرفی آزمون ماک PTE

آزمون ماک PTE یک آزمون استاندارد است که آزمون PTE را به طور کامل شبیه سازی می کند و باعث می شود تجربه ای واقعی از آزمون PTE داشته باشید. در این آزمون همانند آزمون اصلی PTE چهار مهارت اصلی گوش دادن،‌ خواندن،‌ صحبت کردن و نوشتن ارزیابی می گردد. آزمون آزمایشی PTE عمدتا برای تمرین کردن و گرفتن نتیجه بهتر است. چرا که با استفاده از آن می توانید نتیجه آزمون اصلی را حدس بزنید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.

چرا باید در آزمون آزمایشی PTE شرکت کنم؟

دلایلی وجود دارد که باعث می شود شما در آزمون آزمایشی PTE شرکت کنید دلایلی از جمله:

  • آشنایی با الگوی آزمون اصلی
  • یادگیری تکنیک های جدید
  • مدیریت زمان بهتر آزمون
  • ارزیابی واقعی تر خود
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت خود
  • تمرین برای آزمون اصلی
  • حدس زدن حدود نمره آزمون خود

کلاس آنلاین PTE

نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون ماک PTE

شرکت در آزمون های ماک PTE هیچ محدودیتی ندارد و هزینه آن نسبت به آزمون اصلی بسیار کمتر است. موسسات مختلفی از جمله PTEStudy و PTEPractice آزمون آزمایشی PTE را ارائه می دهند که شما عزیزان می توانید از آنها استفاده کنید. اما به دلیل تحریم ها شما قادر به پرداخت هزینه آزمون های ماک با کارت های بانکی داخلی در این سایت ها نمی باشید. برای پرداخت هزینه آزمون‌ها باید از کردیت کارت هایی مانند ویزاکارت یا مسترکارت استفاده کنید. شرکت امید احمدیانی با ارائه انواع کارت های اعتباری به حل این مشکل برای زبان آموزان عزیز پرداخته است.

کدام سایت برای آزمون آزمایشی PTE مناسب تر است؟

درحال حاضر سایت ها و موسسات مختلفی آزمون های آزمایشی PTE را ارائه می دهند. اما تفاوت آن ها با هم در چیست؟ کدام یک بهتر است؟ در پاسخ به این سوال ها باید گفت که تفاوت این ارائه دهنده ها معمولا در هزینه، به روز بودن سوالات و خدمات دیگری است که کنار آزمون های آزمایشی اراده می دهند. سایت PTEStudy یکی از ارائه دهنده های آزمون آزمایشی PTE می باشد. این سایت علاوه بر آزمون آزمایشی خدمات دیگری ارائه می دهد که به شما عزیزان در آزمون PTE کمک به سزایی می کند. از طرفی هزینه آزمون آزمایشی سایت PTEStudy نسبت به سایت پیرسون خیلی کمتر است.

خدمات PTEStudy

  • تنوع آزمون های آزمایشی
  • برگزاری کلاس های آموزشی
  • شبیه سازی کامل آزمون PTE
  • مشاوره تخصصی تحلیل کارنامه ها
  • پیش بینی نمونه سوالات به صورت ماهانه
  • ارائه تمرین های آنلاین جهت آمادگی برای آزمون
  • فراهم کردن سوالات آخرین آزمون قبل از آزمون شما (پکیج لحظه آخری)

تمرین آنلاین سایت PTEStudy

ثبت نام در سایت PTEStudy

شما عزیزان با ثبت نام در سایت PTEStudy می توانید از آزمون ها و تمرین های آنلاین آن بهره مند شوید. اما به دلیل اینکه باید هزینه خدمات این سایت را به صورت ارزی پرداخت کنید و شاید برای همه امکان پذیر نباشد مجموعه امید احمدیانی کلیه خدمات سایت PTEStudy را برای ارائه به شما عزیزان فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید در صفحه آزمون آزمایشی PTE پلن خود را انتخاب و درخواست آن را ثبت کنید. لازم به ذکر است که آزمون ماک PTE با 25 درصد تخفیف توسط امید احمدیانی ارائه می شود.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا