آشنایی با خدمات ارائه شده در وب سایت canada.ca

اشتراک گذاری پست

آشنایی با وب سایت canada.ca

وب سایت canada.ca راهی سریع و آسان برای دسترسی به پر درخواست‌ترین خدمات و اطلاعات دولت کانادا. در این سایت از مهم‌ترین تا ساده‌ترین مسائل مربوط به کشور و دولت کانادا در دسترس عموم قرار گرفته است. از پیدا کردن شغل گرفته تا آب و هوا. بسیاری از این خدمات در اختیار شهروندان رسمی کانادا قرار می‌گیرد. در این میان می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

1. مشاغل و محل کار: در این بخش می‌توان برای انتخاب و یافتن شغل مناسب اقدام کرد. همچنین دوره‌های کارآموزی نیز در این بخش پیدا می‌شوند.

2. پول و مسائل اقتصادی: اگر یک کانادایی به دنبال بهبود توانایی‌های اقتصادی خود باشد این بخش محل مناسبی برای او است. در این قسمت می‌توان یاد گرفت که چگونه گرفتار کلاهبرداری‌های نوین نشد. همچنین می‌توان از نرخ مالیات‌ها و سود بانکی نیز اطلاعاتی کسب کرد.

3. دولت چگونه کار می‌کند: مکانی است که در آن با شفافیت به بررسی مسائل و چگونگی اداره‌ی کشور کانادا پرداخته شده است. ساختار دولت، روابط بین الملل و قوانین. در این بخش می‌توان فهمید که اقتصاد کشور چگونه مدیریت می‌شود.

وب سایت canada.ca راهی برای دسترسی به پر درخواست‌ترین خدمات و اطلاعات دولت کانادا

خدمات وب سایت canada.ca

1- شغل و محل کار

2- مهاجرت و تابعیت

3- سفر و گردشگری

4- تجارت و صنعت

5- خدمات پزشکی و سلامتی

6- محیط زیست و منابع طبیعی

7- امنیت ملی و دفاع

8- فرهنگ، تاریخ ورزش

9- آموزش

10- حمل و نقل و زیرساخت ها

11- کانادا و جهان

12- پول و مالی

13- علم و نوآوری

اما در کنار همه‌ی این‌ها باید به بخش مهمی از سایت بپردازیم. قسمتی پر اهمیت برای خارجی‌ها.

سایت canada.ca راهی برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت و شهروندی

کانادا همواره نام خود را به عنوان مهاجرپذیرترین کشور دنیا مطرح کرده است. برای تحقق چنین شعاری راه‌های بسیاری را پیش روی متقاضیان قرار داده است. در وب سایت Canada.ca می‌توان نمونه‌ی خوبی از این ارائه‌ی خدمات را مشاهده کرد. در بخش مهاجرت و شهروندی سایت تمامی روش‌های ارائه شده به تفصیل مطرح شده اند. اگر مایل باشید می‌توانید خودتان را بسنجید تا بهترین روش به شما پیشنهاد شود. روشی که با شرایط شما همخوانی بیشتری داشته باشد. برای این کار کافی است به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید.

شاید بخواهید برای یک سفر کاری به کانادا بروید. یا شاید برای یک شغل دائمی. تحصیل در کانادا هم گزینه‌ی بعدی است. ممکن است از قبل در کانادا باشید و حال بخواهید شهروند رسمی شوید. همه‌ی اینها در Canada.ca امکان پذیر است.

مزایای استفاده از وبسایت canada.ca

  • بیمه اشتغال و مرخصی
  • خانواده و مزایای مراقبت از آنها
  • حقوق بازنشستگی عمومی
  • آموزش و کمک دانشجویی
  • مزایای مسکن
  • مزایای ناتوانی
  • مزایای پرداخت سود

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا