آمازون پرایم چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

آمازون یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید آنلاین از سراسر جهان را برای افراد فراهم کرده است. با توجه به اینکه بسیاری درخواست خرید از آمازون روز به روز در حال افزایش است٬ این فروشگاه اینترنتی طرحی به نام آمازون پرایم معرفی کرده است٬ که قابلیت‌های منحصر به فردی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

معرفی آمازون پرایم

Amazon Prime یکی از طرح عضویت و خرید از آمازون است که با پرداخت ۱۱۹ دلار در سال (۱۲.۹۹ دلار در ماه) قابل استفاده است.

در حال حاضر استفاده از این سرویس برای افرادی توصیه می‌شود که در کشورهای خارجی زندگی می‌کنند و معمولا قسمت عمده‌ای از کالاهای مورد نیازشان را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری می‌کنند. البته اگر دقیقا نمی‌دانید که این سرویس برای شما مناسب هست یا نه٬ می‌توانید به مدت ۳۰ روز رایگان از آن استفاده کنید و بعد از آن تصمیم نهایی را برای خرید این اکانت بگیرید.

آمازون پرایم چیست؟

ويژگی‌های Amazon Prime چیست؟

  • دریافت تخفیف با خرید گوشی‌های آنلاک
  • تخفیف در استفاده از بازی‌های ویدئویی
  • دسترسی نامحدود به ویدئوهای پرایم
  • تماشای فیلم بدون نیاز به وای فای (با استفاده از اینترنت همراه)
  • دانلود ویدئو
  • اشتراک گذاری پرایم
  • استفاده از حالت خانوادگی پرایم با ۲۰ درصد تخفیف
  • ارسال رایگان (خصوصا در مواردی که فرد چند کالا را با فواصل زمانی در یک روز با حداقل قیمت ۳۵ دلار خریداری می‌کند.)

چرا باید از سرویس Amazon Prime استفاده کرد؟

با توجه به اینکه نمایندگی آمازون در ایران و همچنین امکان ارسال کالا از آمازون به ایران نیز وجود ندارد٬ شاید قابلیت ارسال رایگان چندان برای کاربران ایرانی جالب به نظر نرسد. اما این مورد تنها قابلیتی نیست که موجب جذابیت این سرویس شده است.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس امکان استفاده از ۱۰ درصد تخفیف به محض خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی است. که البته تنها برای کشورهای خارجی قابل استفاده بوده و در برخی از مواقع سال نرخ این تخفیف چند برابر می‌شود.
  • علاوه بر این٬ کاربران آمازون پرایم می‌توانند هنگام استفاده از خدمات دیجیتال مانند FreeTime Unlimited از تخفیف‌های ویژه استفاده کنند. به عنوان مثال به جای پرداخت ۴.۹۹ دلار در ماه٬ تنها ۲.۹۹ دلار پرداخت کنند.
  • شاید بیشترین مزیت استفاده از سرویس آمازون پرایم برای دانشجویانی باشد که ایمیل فعال دانشجویی دارند. چرا که دانشجویان می توانند به مدت ۶ ماه از این سرویس به صورت رایگان بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند و علاوه بر این٬ از برخی از امکاناتی که تنها منحصر به دانشجویان می‌شود٬ استفاده کنند. (بعد از اینکه ۶ ماه دوره رایگان این سرویس به پایان برسد٬ دانشجویانی که تمایل به استفاده از این سرویس دارند٬ می‌توانند تنها نصف هزینه یک ساله را پرداخت کنند و ۴ سال از سرویس خریداری شده استفاده نمایند! البته اگر در طول این ۴ سال فارغ التحصیل شوند٬ اعتبار این سرویس آمازون نیز به پایان می‌رسد.)

آمازون پرایم چیست؟

آیا اکانت آمازون پرایم را می‌توان به کسی هدیه داد؟

بله مشابه با گیفت کارت آمازون٬ شما می‌توانید با انتخاب گزینه This item is a gift! سرویس خریداری شده را برای یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان خریداری کرده و هزینه را پرداخت نمایید.

همراهان عزیز٬ امیدواریم که پاسخ سوالاتتان را در رابطه با آمازون پرایم پیدا کرده باشید. اگر می‌خواهید از سرویس آمازون پرایم برای خرید از آمازون استفاده کنید٬ می‌توانید سفارش خرید اکانتتان را در سایت ثبت نمایید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا