آموزش استخراج اتریوم با نرم افزار Minergate برای کامپیوتر – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

Minergate راه حلی ساده، سریع و بدون دردسر برای استخراج اتریوم است. در استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که برنامه نویس متخصص باشید و در تمام مراحل خود نرم افزار راهکار ها را در اختیار شما می گذارد. در اکو سیستم هر ارز رمز پایه ای، استخراج بخش مهمی به حساب می آید و به شبکه امکان بازسازی می دهد و همچنین روش خوبی برای استفاده از کامپیوتر خود برای کسب درآمد است. البته هر کسی نمی تواند با خط فرمان کار کند و هزینه کارت گرافیک های قوی را تامین کند، بنابراین در این آموزش استخراج اتریوم را به روش ساده ای ارائه خواهیم کرد.

این نرم افزار محیطی ساده را برای کاربر فراهم می کند که نیازی به کار با خط فرمان های عجیب و غریب و تنظیم کردن پارامتر ها نباشد. تمام چیزی که برای استخراج اتریوم نیاز دارید، کامپیوتر و اتصال اینترنت است و حتی اگر GPU نداشته باشید، نرم افزار Minergate بقیه کار ها را برای شما انجام می دهد!

نرم افزار Minergate یک ماینر کارت گرافیک است که البته استخر های استخراج خود کمپانی ماینر گیت هم در آن گنجانده شده است و اگر چه بیشتر بخش های این نرم افزار به صورت بصری است اما برخی از کار ها برای این که بیشترین استفاده از سخت افزار کامپیوتر شما شود، در پس زمینه انجام می گیرد.

یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که الگوریتم سختی آن متغیر است و این امکان را فراهم می کند که فقط بخشی از یک بلاک اتریوم برای ماینر ها طبق تجهیزات و قدرت هش موثری که دارند، ارسال شود که حتی در کامپیوتر هایی با سخت افزار ضعیف هم امکان استخراج اتریوم فراهم می شود.

روش استخراج اتریوم با نرم افزار Minergate

ساخت حساب کاربری – گام یک

اولین کاری باید انجام بدید، ساخت یک حساب کاربری در وبسایت اصلی ماینر گیت به نشانی www.minergate.com است. این نرم افزار در خود یک کیف پول هم دارد تا کاربرانی که حتی کیف پول ندارند بتوانند شروع به استخراج کنند که البته برای محافظت از کیف پول خود پیشنهاد می کنیم که در زمان ثبت نام پسورد قوی انتخاب و قابلیت تایید دو مرحله ای را نیر فعال کنید. تایید دو مرحله ای باعث می شود که حتی اگر شخص دیگری پسورد اکانت ماینر گیت شما را داشته باشد باز هم نتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند و البته که پیشنهاد می کنیم اعتبار خود در کیف پول ماینر گیت را هر چه سریع تر به کیف پول دلخواه خود انتقال دهید.

همچنین بخوانید |  برای استخراج ارز دیجیتال نیاز به چه ابزار و سخت افزارهایی داریم؟

وبسایت نرم افزار Minergate
وبسایت نرم افزار Minergate

دانلود نرم افزار Minergate – گام دو

گام دوم این است که نرم افزار Minergate را وابسته به نوع سیستم عامل کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. با کلیک بر روی دکمه زیر نرم افزار مناسب کامپیوتر شما به صورت خودکار توسط وبسایت رسمی ماینر گیت تشخیص داده می شود و می توانید با کلیک روی جدیدترین ورژن، آن را دانلود کنید.

دانلود آخرین ورژن Mingergate

پس از دانلود، نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

نصب نرم افزار Minergate
نصب نرم افزار Minergate

 

حالت های استخراج – گام سه

پس از نصب و اجرای نرم افزار به شما گزینه هایی نمایش داده می شود که یکی از آن ها شروع استخراج به صورت هوشمند است. نرم افزار Minergate به طور خودکار تجهیزات شما را شناسایی می کند و نسبت به آن، ارز رمز پایه ای که استخراجش توسط تجهیزات شما سودآور است را پیشنهاد می کند. البته اگر می خواهید اتریوم استخراج کنید از این گزینه چشم پوشی کنید و گزینه Miner را انتخاب کنید.

انتخاب استخراج هوشمند
انتخاب استخراج هوشمند

روی گزینه Start Mining مانند تصویر کلیک و تعداد هسته های پردازنده که می خواهید از آن ها در استخراج اتریوم استفاده شود را انتخاب کنید. اگر تعداد هسته کمی از پردازنده مرکزی و گرافیکی خود را انتخاب کنید، قدرت هش شما کمنر خواهد بود ولی فشار روی سخت افزار شما کمتر خواهد بود. حالا نرم افزار Minergate پیش از شروع به استخراج یک فایل با فرمت DAG می سازد. منتظر بمانید تا این فرآیند به پایان برسد که در این صورت بلافاصله خود برنامه شروع به استخراج می کند.

انتخاب اتریوم برای استخراج
انتخاب اتریوم برای استخراج

همین و بس، حالا شما رسما در حال استخراج اتریوم هستید! یادتان هست که در گذشته چنین کاری چقدر زمان بر بود؟ بله ما هم یادمان نیست 🙂

روش استخراج اتریوم در استخر استخراج Minergate با ethminer و Genoil miner

در این حالت ممکن است ماینر ها بخواهند که از روش های سنتی برای استخراج اتریوم استفاده کنند که به این منظور می توانید به استخر استخراج Minergate از طریق خط فرمانی مانند ethminer بپردازید. تنها کاری که لازم است انجام دهید است است که آموزش ماینینگ اتریوم با کامپیوتر خانگی را بخوانید، از فرمان های زیر استفاده کنید (به جای YOUR_EMAIL، آدرس ایمیل خود در وبسایت ماینر گیت را وارد کنید).

برای استخراج با CPU فرمان زیر را وارد کنید:

ethminer -C -F https://eth.pool.minergate.com:55751/YOUR_EMAIL --disable-submit-hashrate

برای استخراج با GPU فرمان زیر را وارد کنید:

همچنین بخوانید |  انواع خنک کننده ماینر و سیستم های استخراج ارز

ethminer -G -F https://eth.pool.minergate.com:55751/YOUR_EMAIL --disable-submit-hashrate

برای استفاده از ماینر اتریوم Genoil Miner از فرمان زیر استفاده کنید:

OpenCL:

ethminer -G -F https://eth.pool.minergate.com:45791/YOUR_EMAIL

CUDA:

ethminer -U -F https://eth.pool.minergate.com:45791/YOUR_EMAIL

ویژگی های خاص نرم افزار استخراج اتریوم Minergate

با کمی جستجو در محیط نرم افزار Minergate ویژگی ها و قابلیت های جالب و کاربردی یافت می شود که به شرح زیر هستند.

استخر چندگانه – می توانید از بین 10 ارز رمز پایه موجود و پشتیبانی شده، انتخاب کنید که چه نوع سکه ای استخراج شود

استخراج هوشمند – یک الگوریتم هوشمند بررسی می کند که سودآور ترین ارز برای استخراج با توجه به شرایط سخت افزاری شما چیست و به طور خودکار روی ارزی منتقل می شود که سود بالاتری دارد. البته می توانید هر زمان که بخواهید این قابلیت را غیر فعال کنید.

استخراج ادغامی – می توانید دو نوع ارز رمز پایه مختلف را همزمان استخراج کنید بدون این که نیاز باشد تا قدرت هش ارز اصلی خود را کاهش دهید.

تنظیم سخت افزار – این نرم افزار به شما امکان استخراج با CPU یا GPU یا هر دو را می دهد و می توانید حتی تعداد هسته های درگیر را مشخص کنید. این قابلیت شما را قادر می سازد که حرارت و مصرف برق سخت افزار خود را مدیریت کنید.

نرم افزار استخراج مدیریتی – آیا می خواهید که در جایی به جز کامپیوتر خودتان استخراج کنید؟ Minergate یک نسخه ادمین از نرم افزار خود را نیز ارائه می کند که به شما امکان استخراج با یک اکانت minergate را می دهد بدون این که نیاز باشد به کیف پول شما دسترسی داشته باشید.

استخراج تحت وب – در این روش نیازی نیست که نرم افزاری برای استخراج نصب کنید! می توانید از پهنای باند خود برای استخراج ارز رمز پایه در وبسایت Minergate استفاده کنید.

ماشین حساب – می توانید سود هفتگی، روزانه و ساعتی خود را با ماشین حساب نرم افزار محاسبه کنید.

بنچمارک – می توانید ببینید که سخت افزار شما چه رتبه ای در استخراج کسب می کند.

سیستم اعطای نشان – نرم افزار Minergate یک سیستم اعطای نشان جالب دارد که وابسته به فعالیت های موفق شما در استخراج به شما نشان های مختلف می دهد که بعد از دریافت همه نشان ها می توانید جایزه دریافت کنید.

برنامه بازاریابی – حتی می توانید با دعوت از دوستان خود برای استفاده از Minergate سود بیشتری بدست بیاورید. این نرم افزار به ازای هر نفر که معرفی می کنید، به شما پاداش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا