آموزش افتتاح حساب اسکریل (Skrill) و وریفای کردن آن – فناوران امید

پیش از این درباره این که اسکریل چیست توضیحاتی ارائه کردیم و از مزایایی که استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین به همراه دارد، گفتیم. مشخص است که برای بهره گیری از امکانات اسکریل ابتدا می بایست یک حساب اسکریل داشته باشید؛ به همین منظور در این نوشته آموزشی قصد داریم تا نحوه افتتاح حساب اسکریل را به صورت گام گام و همچنین در ادامه آن نحوه وریفای کردن حساب ساخته شده را نشان دهیم.

نحوه افتتاح حساب اسکریل (Skrill)

افتتاح حساب اسکریل بسیار ساده است و در طی چند مرحله صورت می گیرد و پس از ساخت حساب می توانید از آن استفاده کنید. البته به منظور استفاده از تمامی امکانات حساب خود می بایست آن را وریفای (تایید هویت) کنید که این مرحله از افتتاح حساب را نیز در ادامه توضیح خواهیم داد.

وارد وبسایت اسکریل شوید

با مرورگر تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود وارد نشانی https://www.skrill.com شوید. به دلیل تحریم بودن این وبسایت از ابزار های تغییر دهنده آی پی برای ورود به وبسایت استفاده کنید.

سپس در وسط صفحه اصلی وبسایت گزینه OPEN A FREE ACCOUNT یا REGISTER در بالای صفحه را انتخاب کنید.

صفحه اصلی وبسایت اسکریل
صفحه اصلی وبسایت اسکریل

مراحل ثبت نام را طی کنید

سپس به صفحه حاوی فرم ثبت نام گام به گام برای افتتاح حساب اسکریل که به شکل زیر است، منتقل می شوید

فرم افتتاح حساب اسکریل
فرم افتتاح حساب اسکریل

ثبت نام و افتتاح حساب اسکریل در طی 5 مرحله انجام می گیرد که در اولین مرحله می بایست یک آدرس ایمیل (Email)، گذرواژه (Password) و تکرار گذرواژه (Confirm Password) را وارد و سپس گزینه NEXT را انتخاب کنید.

وارد کردن اطلاعات شخصی
وارد کردن اطلاعات شخصی

در مرحله دوم می بایست نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید و طبق توضیح در تصویر توجه داشته باشید که بعد برای تایید تراکنش ها و دسترسی به بخش پشتیبانی وبسایت تاریخ تولد وارد شده از شما خواسته می شود.

محل سکونت و ارز مرجع
محل سکونت و ارز مرجع

در مرحله سوم می بایست کشوری که در آن سکونت دارید و ارزی که می خواهید از آن استفاده کنید را مشخص نمایید. همان طور که احتمالا خودتان هم متوجه خواهید شد، در فهرست کشور های این وبسایت، ایران وجود ندارد و بنابراین سرویس دهی به کاربران از این کشور هم برای اسکریل به دلیل وجود تحریم ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل در صورتی که مایل هستید تا از خدمات اسکریل با وجود تحریم ها استفاده کنید می بایست خود را به عنوان شهروند یکی از کشور های مورد تایید این وبسایت معرفی کنید.

با توجه به این که از این مرحله به بعد می بایست اطلاعات مورد تاییدی وارد کنید، پیشنهاد می کنیم برای افتتاح حساب اسکریل و وریفای کردن آن با کارشناسان وبسایت fanavaraneomid تماس بگیرید تا تمامی مراحل برای شما انجام گیرد.

در غیر این صورت مراحل را طبق راهنما ادامه دهید.

وارد کردن آدرس محل سکونت
وارد کردن آدرس محل سکونت

در مرحله چهارم می بایست، آدرس محل سکونت خود را وارد کنید.

وارد کردن شماره تلفن
وارد کردن شماره تلفن

مرحله نهایی، مرحله ای است مه می بایست در آن شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از تکمیل این مرحله، به پنل کاربری خود در وبسایت اسکریل هدایت می شوید که در اولین ورود به شما پیشنهاد می شود تا قابلیت های Two-Factor Authentication و PIN Code را فعال کنید.

قابلیت تایید دو مرحله (Two-Factor Authentication) از دسترسی افراد ناشناس که توانسته اند به هر طریق به نام کاربری و گذواژه حساب اسکریل شما دسترسی پیدا کرده اند، جلوگیری می کند. با فعال کردن این قابلیت برای هر بار وارد شدن به حساب اسکریل خود نیاز است تا کدی که به صورت پیامک برای شما فرستاده می شود را وارد کنید.

تا به این جای کار تقریبا کار افتتاح حساب اسکریل تمام است و فقط وریفای کردن حساب اسکریل ساخته شده باقی می ماند.

آموزش وریفای کردن حساب اسکریل

در صورتی که مایل باشید تا کار وریفای کردن حساب اسکریل را به کارشناسان وبسایت fanavaraneomid بسپارید، مراحل ثبت نام می بایست توسط خود وبسایت fanavaraneomid صورت بگیرد. در غیر این صورت برای وریفای کردن حساب اسکریل ساخته شده می بایست مدارک یک شهروند مورد پذیرش توسط اسکریل را ارسال نمایید.

وریفای کردن حساب اسکریل
وریفای کردن حساب اسکریل

به این منظور، در پنل کاربری اسکریل بر روی گزینه verify your identity now کلیک کنید.

در توضیح دلیل الزامی بودن وریفای شدن حساب کاربری، اسکریل این گونه توضیح می دهد :

قوانین دولت ایالات متحده از ما می خواهد که اطلاعات خاصی را درباره مشتریان جمع آوری کنیم. نیاز است که هویت شما را پیش از این که بتوانید با حساب کاربری خود پول ارسال، دریافت یا برداشت کنید، تایید کنیم. تایید هویت شما باعث افزایش محدودیت تراکنش می شود و تمام قابلیت های کیف پول را برای شما قابل استفاده می سازد.

Social Security Number – با توجه به این که به صورت پیشفرض روند ثبت نام را به عنوان یک شهروند آمریکایی انجام دادیم، در اولین مرحله از تایید هویت دارنده حساب اسکریل، این مولفه از شما درخواست می شود. این شماره چیزی شبیه به کد ملی برای کاربران ایرانی است و هر شهروند آمریکایی این کد را 9 رقمی را داراست. ممکن است با توجه به کشوری که به عنوان محل سکونت انتخاب می کنید، موارد دیگری درخواست شود.

در صورتی که روند تایید هویت موفقیت آمیز نباشد یا در مورد شهروندان برخی کشور ها، از شما خواسته می شود که مدارک هویتی مانند پاسپورت را به همراه یک قبض خدماتی از محل سکونت خود ارسال کنید.

استفاده از قابلیت های پنل کاربری اسکریل

پنل کاربری اسکریل دارای بخش بسیار ساده و کاربر پسند است. در صفحه اصلی که به صورت پیشفرض بر روی سربرگ Account Overview است می توانید گذشته حساب کاربری خود و تراکنش هایی که اخیرا صورت گرفته را ببینید.

سربرگ All Transaction تمامی تراکنش های صورت گرفته را به تفکیک تاریخ نمایش می دهد و همچنین می توانید از تراکنش های خود فایل خروجی با پسوند CSV بگیرید.

Cards and Bank Account سربرگی است که می توانید از طریق آن کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را به حساب اسکریل متصل کنید یا حساب و کارت های متصل شما خود را در این بخش ببینید.

برای افزودن کارت بانکی کافی است روی گزینه Add Credit or Debit Card کلیک و سپس مشخصات کارت بانکی خود را در صفحه جدید وارد کنید. پس از این کار و با افزودن شدن کارت مورد نظر در فهرست کارت ها، مرحله بعد برای استفاده از کارت در حساب اسکریل تایید یا وریفای کردن آن کارت بانکی است.

افزودن کارت بانکی به حساب اسکریل
افزودن کارت بانکی به حساب اسکریل

به این منظور در جلوی مشخصات کارت گزینه verify را انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کارت بانکی را به درستی وارد کرده باشید، برای تایید کارت، اسکریل از طریق کارت شما مبلغی بین 1.01 تا 2.99 پرداخت می کند و شما می بایست مبلغ تراکنش را اطلاع دهید تا مشخص شود که کارت وارد شده متعلق به شماست.

روش شارژ حساب اسکریل

حال که افتتاح حساب اسکریل به پایان رسید و توانستید یک حساب وریفای شده اسکریل بسازید، برای استفاده از به منظور خرید از وبسایت های مختلف و انتقال وجه به دیگران، قبل از هر چیز می بایست موجودی خود را افزایش دهید. ساده ترین روش شارژ حساب اسکریل، استفاده از خدمات شارژ اسکریل وبسایت fanavaraneomid است.

شارژ حساب اسکریل

پیش از هر چیز برای شارژ حساب اسکریل از وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایت

ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای شارژ حساب اسکریل می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات اسکریل و سپس شارژ حساب اسکریل را انتخاب کنید.

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست شارژ اسکریل هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

شارژ حساب اسکریل
شارژ حساب اسکریل
فرم درخواست شارژ حساب اسکریل

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر میزان ارز می بایست میزان دلار اسکریل درخواستی برای خرید را وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان نمایش داده می شود. در پایین در بخش ایمیل اسکریل می بایست، آدرس ایمیل حساب اسکریل خود را وارد کنید. در بخش توضیحات اضافه می توانید توضیحاتی که لازم می دانید کارشناسان fanavaraneomid در جریان آن باشند، را وارد کنید. فایل پیوست به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که در توضیحات خود نیاز به نمایش تصویر یا فایلی به کارشناسان دارید، آن را از این طریق بارگذاری کنید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از ۳۰۰ هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا