آموزش افتتاح حساب در Iq option – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از بروکر های پرطرفدار و قدرتمند، Iq option است اجازه ترید و سرمایه گذاری در بازار های مالی بزرگ دنیا را برای کاربران فراهم می کند. در این آموزش قصد داریم نحوه افتتاح حساب در iq option را بررسی کنیم و اصول اولیه کار با این بروکر را شرح دهیم.

بروکر آی کیو آپشن همانند هر بروکر دیگر دو نوع حساب Practice و Real دارد که اولی تمرینی محسوب می شود. حساب آزمایشی در iq option به صورت مجازی 10 هزار دلار در اختیار شما قرار می دهد. با این مبلغ می توانید ترید کنید و استراتژی های خود را پیاده کنید. توصیه می کنیم ابتدا با حساب آزمایشی فعالیت کنید و زمانی که به اندازه کافی و لازم حرفه ای شدید سرمایه خود را وارد کنید. شما هر زمانی که بخواهید می توانید حساب خود را شارژ کنید.

افتتاح حساب در Iq option

برای افتتاح حساب در Iq option به سایت این بروکر بروید. (iqoption.com) و بر روی دکمه “sign up” در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

سایت iq option

فرمی مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که اطلاعات اولیه از شما درخواست می کند. در کادر اول نام، و در کادر ‘Last name‘ نام خانوادگی، سپس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. گزینه ‘ I confirm that I … ‘ را تیک دار کنید و در پایان گزینه “open an account for free” را بزنید تا حساب شما در Iq option ایجاد شود.

افتتاح حساب iq option

پس از آن پیامی مانند تصویر ظاهر می شود که بیان می کند افتتاح حساب شما با موفقیت همراه بوده است. حال باید انتخاب کنید که اکانت دمو می خواهید و یا اکانت واقعی. البته اگر شما در این مرحله اکانت دمو را انتخاب کنید، می توانید بعدا نیز موجودی اکانت خود را بالا برده و آنرا به یک حساب واقعی تبدیل کنید.

همچنین بخوانید |  کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس درباره چهار پلتفرم معاملاتی هشدار داد

بر روی “start trading” بزنید تا یک اکانت آزمایشی (تمرینی) برای شما ایجاد شود.

حساب دمو و واقعی

اگر مراحل افتتاح حساب iq option را به درستی طی کرده باشید، صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما ایجاد می شود.

پلتفرم iq option

تغییر حساب تمرینی Iq option به حساب واقعی

برای تغییر حساب تمرینی به یک حساب واقعی باید حساب خود را در iq option شارژ کنید. بدین منظور همانند تصویر زیر ، بر روی گوشه بالا سمت راست ، روی عبارت “Deposit” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برای تبدیل حساب دمو به واقعی باید حساب خود را وریفای کنید. اگر حساب خود را وریفای نکنید نمیتوانید موجودی خود را بالا ببرید. ذکر این نکته ضروری است که برای وریفای اکانت iq option به هویت غیر ایرانی نیاز است.

واریز وجه به iq option

متد های واریز وجه و شارژ حساب در iq option متفاوت است:

  • نتلر
  • ویزا/مسترکارت
  • حساب بانکی خارجی
  • اسکریل
  • وب مانی

پس از وریفای حساب می توانید با هر کدام از متد گفته شده، حساب خود را شارژ نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا