آموزش افتتاح حساب Payeer و نحوه کار با آن – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از بهترین سیستم های انتقال پول در دنیا Payeer نام دارد. این سیستم با ویژگی های منحصر به فردش از باقی شرکت های پرداخت اینترنتی سبقت گرفته است و توانسته کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص آموزش افتتاح حساب Payeer توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

سیستم انتقال وجه بین المللی پایر (Payeer) دارای مزایایی است که باقی سیستم ها از آن برخوردار نیستند. اولین و مهم ترین ویژگی پایر، که آنرا از دیگران متمایز می کند، امکان انتقال پول به افرادی است که حساب پایر ندارند. این امکان در باقی سیستم های پرداخت به ندرت دیده می شود.

برای کسانی که امنیت از فاکتور های مهم برای آنها محسوب می شود، افتتاح حساب Payeer یکی از بهترین گزینه هاست. چرا که شرکت پایر، هیچ کنترلی روی ارسال های پول ندارند و این موضوع سبب شده است که بر خلاف سایر سیستم ها که ریسک بلاک شدن اکانت بالا بوده است، در این سیستم خطر بسته شدن اکانت کمتر است.

پایر برای کسانی که وبسایت فروشگاهی دارند نیز مناسب است. به راحتی می توان یک ماژول پایر را در سایت قرار داد و پرداخت از سراسر دنیا برای کاربران فراهم کرد.

آنچه گفته شد، قسمتی از خدمات سیستم پایر بود که به آن اشاره شد. این سیستم با ویژگی های خاص خود، تجربه یک انتقال امن، راحت و سریع را برای شما فراهم می کند.

افتتاح حساب Payeer چگونه است؟

برای افتتاح حساب Payeer به سایت آن به آدرس payeer.com وارد شوید. در این صفحه بر روی “Create account” کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  ریپل در خدمت مانی گرام : انتقال پول به تمام دنیا در دو دقیقه

افتتاح حساب در Payeer

در فرم نشان داده شده، بر روی ایمیل و کد امنیتی را وارد کنید و بر روی گزینه “Create Account” کلیک کنید.

آموزش افتتاح حساب پایر

یک ایمیل برای تایید اکانت به شما ارسال می شود، آنرا در مکان مشخص شده (‘Confirmation Code‘) وارد کنید. در گام بعدی سیستم پایر به شما رمز عبور و نام کاربری که در فروم های مختلف استفاده می شود، را به شما نشان می دهد. این رمز را در جایی ذخیره نمایید. با کلیک بر روی “Next” شما وارد اکانت پایر خود می شوید.

مشخصات حساب پایر

حال که اکانت پایر برای شما ساخته شده است، در ابتدا مشخصات اکانت خود را در جایی ذخیره کنید تا در ورود های بعدی به مشکلی برخورد نکنید. توجه داشته باشید که اگر اکانت شما وریفای نباشد شما تا سقف 2000 دلار در روز می توانید تراکنش انجام دهید.

ذخیره اطلاعات حساب پایر

آموزش کار با سیستم Payeer

منو سمت چپ تصویر به ترتیب شما را به بخش های مهم و کاربردی حساب پایر هدایت می کند:

  • Balance : میزان موجودی
  • Transfer : نقل و انتقالات
  • Exchange : تبدیل پایر به دیگر ارز ها
  • History : تاریخچه تراکنش ها

اگر بر روی “Balance” کلیک کنید، می توانید موجودی حساب خود را در ارزهای مختلف مشاهده نمایید. پایر، ارزهای دیجیتال را نیز پوشش می دهد.

موجودی حساب پایر

با کلیک بر روی “Deposit” می توانید به موجودی حساب خود بیفزایید. متد های افزایش موجودی حساب پایر بسیار متنوع است. شما می توانید با ارز های دیجیتال و یا سرویس های پرداخت مانند مانی گرام، وب مانی ، پی پال، پرفکت مانی و … حساب خود را شارژ کنید. هم چنین شما می توانید با کارت بانک شتابی و ریال از طریق فناوران امید دلار پایر بخرید و موجودی خود را افزایش دهید

همچنین بخوانید |  مقایسه مانی گرام ، وسترن یونیون و پی پال

افزایش موجودی حساب پایر

اگر قصد انتقال وجه را داشته باشید باید به منو “Transfer” مراجعه کنید. در این قسمت شما می توانید از حساب خود به اکانت های دیگر پول منتقل کنید. آدرس گیرنده می تواند اکانت پایر، جیمیل و یا تلفن او باشد. این سیستم به ازای هر یک دلار/ یورو که انتقال دهد، 0.1 دلار یا یورو کارمزد دریافت می کند.

انتقال وجه در پایر

پایر برای کاربران خود امکان ترید را نیز فراهم کرده است. کاربران می توانند با استفاده از گزینه “Trade” در میان ارز های دیجیتال خرید و فروش نمایند. در سمت راست منو Trade امکان چت کاربران با یکدیگر قرار داده شده است و گزینه های خرید و فروش با عناوین buy و sell نشان داده شده است.

ترید در سیستم پایر

منو “Exchange” امکان تبدیل ارز و واحد های پولی به یکدیگر را فراهم می کند. و در قسمت “History” شما می توانید تاریخچه تراکنش های خود را مشاهده نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از تیم پشتیبانی پایر با ارسال تیکت درخواست راهنمایی کنید. منو پشتیبانی در تصویر مشخص شده است. بر روی آن کلیک کرده و “New Ticket” را بزنید.

ارسال تیکت به تیم پشتیبانی

همچنین می توانید با درج سوال خود در بخش دیدگاه ها، پاسخ را از تیم فناوران امید دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا