آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

اشتراک گذاری پست

در میان روش های مختلفی که برای ارسال حواله ارزی وجود دارد، پرفکت مانی یکی از روش های انتقال ارز محسوب می شود. از این شبکه پرداخت آنلاین، مشابه با پی پال ، وبمانی و … علاوه بر اینکه برای خرید از سایت های خارجی و پرداخت ارزی استفاده می شود، برای سایر انجام امور ارزی، مانند حواله بین المللی نیز استفاده می شود. اگر شما هم یکی از کاربران PerfectMoney هستید، در این مقاله با موضوع آموزش انتقال پول با پرفکت مانی همراه ما باشید.

انتقال پول با پرفکت مانی چگونه انجام می شود؟

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، پرفکت مانی یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که بر خلاف پی پال استفاده از خدماتش را برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، محدود نکرده است. به همین دلیل بسیاری از کسانی که به دنبال یک حساب بین المللی هستند، PerfectMoney را انتخاب می کنند.

برای استفاده از خدمات این سرویس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب در این شبکه پرداخت ایجاد کرده و سپس با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند فناوران امید، آن را با دلار یا یورو شارژ نمایید.

بعد از آن، می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود شده و انتقال پول با پرفکت مانی را به یک حساب پرفکت مانی دیگر انجام دهید. برای انجام این کار، مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید:

  • در مرحله اول باید وارد حساب کاربریتان شوید و از طریق منوی بالای سایت، گزینه Send Money را انتخاب نمایید.

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

  • در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، باید کیف پول مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه single payment را انتخاب نمایید.

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

  • در مرحله بعد، باید اطلاعات لازم در مورد انتقال وجه را وارد نمایید. این اطلاعات شامل موارد زیر می شود:

Amount : مقدار وجه انتقالی

To Account : شماره حساب پرفکت مانی فرد گیرنده

Description : توضیحات مربوط به انجام انتقال

Add Protection Code : در صورتی که میخواهید انتقال وجه شما به صورت رمزنگاری شده انجام شود، می توانید از این گزینه انتخاب نمایید. با فعال کردن این بخش یک کد امنیتی در اختیار شما قرار داده می شوید. در نتیجه فرد گیرنده وجه تنها در صورتی می تواند از این وجه انتقالی استفاده کند که همین کد امنیتی را وارد نماید.

بعد ار وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، گزینه Payment Preview را انتخاب نمایید.

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

  • در مرحله بعد اطلاعات درخواست انتقال پول با پرفکت مانی برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که همه چیز درست بود، می توانید گزینه Send Money را انتخاب نمایید.

آموزش انتقال پول با پرفکت مانی

به همین سادگی شما می توانید انتقال پول با پرفکت مانی به حساب پرفکت مانی دیگر را انجام دهید. همراهان گرامی، در صورتی که برای انجام این کار و یا ثبت سفارش شارژ حساب پرفکت مانی در سایت سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا