آموزش انتقال پول در پرفکت مانی از یک حساب به حسابی دیگر – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که مقر اصلی شرکت آن در پاناما ثبت شده است و بر حسب واحدهای ارزی بین الملل همچون دلار یا یورو کار می کند. این سیستم پرداخت باعث تسهیل نقل و انتقال پول بین نقاط مختلف جغرافیایی شده و یکی از روش های خرید انترنتی نیز محسوب می شود. در گذشته ما در رابطه با پرفکت مانی و بخش های مختلف آن صحبت نموده ایم و حتی مبحثی را تحت عنوان افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ آن، دنبال کرده ایم. آنچه که امروز قصد آموزش آن را داریم، نحوه انتقال پول در پرفکت مانی از یک حساب پرفکت مانی به یک حساب پرفکت مانی دیگر است که در ادامه به صورت کامل و جامع توضیح داده شده است.

انتقال پول در پرفکت مانی

انتقال پول در پرفکت مانی تقریبا شبیه به همان پروسه انتقال پول در وب مانی می باشد که ما در گذشته در رابطه با آن توضیحات کاملی را ارائه داده بودیم. در این روش انتقال ما مقداری از اعتبار حساب پرفکت مانی خود را به یک حساب پرفکت مانی دیگر انتقال می دهیم که از دو طریق انتقال پول مستقیم و انتقال پول به صورت ووچر، قابل انجام است. ووچر پرفکت مانی تقریبا شبیه به کارت شارژ می باشد که طی آن دارنده حساب یک ووچر را با استفاده از اعتبار خود تولید کرده و آن را به شخص مورد نظر خود می دهد که در گذشته در رابطه با آن صحبت کرده ایم. ما در این قسمت به بررسی هر دو روش انتقال پول در پرفکت مانی می پردازیم و امیدواریم که توضیحات جامعی را در اختیار کاربران قرار داده باشیم.

برای انتقال پول در پرفکت مانی این نکته را باید در نظر داشته باشید که حتما باید به حساب پرفکت مانی خود لاگین شده و مقدار اعتبار کافی جهت انتقال و کارمزد انتقال در حسابتان داشته باشید. در غیر اینصورت تراکنش به مشکل برخورده و انجام نخواهد شد. پس اگر این پیشنیاز را فراهم کرده اید، به سراغ بخش بعدی، خواهیم رفت.

  1. به حساب پرفکت مانی خود لاگین شده و از قسمت نوار منوی بالا، گزینه “Send Money” را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید |  آموزش برداشت وجه از Payeer به صورت تصویری

انتقال پول در پرفکت مانی
برای انتقال پول در پرفکت مانی روی گزینه Send Money کلیک کنید.
  1. در این قسمت چهار گزینه برای ارسال پول نمایش داده شده است:
    Single Payment: برای پرداخت پول مستقیم از یک حساب پرفکت مانی به یک حساب دیگر
    Payment to Email: برای پرداخت پول از طریق ایمیل
    Payment to Mobile: برای پرداخت پول از طریق موبایل
    Scheduled Payment: برای پرداخت پول به صورت زمانبندی شده
نوع انتقال پول
نحوه انتقال را انتخاب کنید.
  1. ما در اینجا گزینه “Single Payment” را برای انتقال پول مستقیم به یک حساب پرفکت مانی دیگر انتخاب می کنیم و سپس منویی همچون منوی زیر را مشاهده می کنیم که باید بخش های مختلف آن را پر کنیم.
    – در بخش “Amount” مقدار پول مورد نظر خود را به واحد مشخص شده، تعیین کنید.
    – در بخش “To Account” شماره حسابی که قصد واریز به آن را دارید وارد کنید.
    – در بخش “Description” توضیحات مربوط به دلیل انتقال پول را وارد کنید.
    – فعال کردن گزینه “Add payee to my list” به معنی ذخیره کردن گزارش انتقال در لیست تراکنش ها می باشد و کاربرد خاصی ندارد.
    – فعال کردن گزینه “Add Protection code” به معنی ایجاد یک کد انتقال است که تنها در صورتی که گیرنده پول آن کد را بداند، این پول به حسابش واریز می شود.
    – اگر گزینه انتقال با کد را فعال کرده باشید در کادر “Protection code” باید یک کد انتقال ایجاد کنید که با فعال کردن گزینه “Mark to generate random code” تولید این کد را به عهده خود سیستم می گذارید.
    – در بخش “Protection period” نیز باید یک عدد بین 1 تا 365 انتخاب کنید که به معنی مدت زمان انقضای کد انتقال می باشد. به عبارت دیگر اگر مقدار این گزینه 2 قرار دهید، گیرنده تنها 2 روز مهلت دارد تا کد انتقال را صحیح وارد کرده و تراکنش انتقال پول با موفقیت انجام شود، در غیر اینصورت پس از اتمام دوره، پول به حساب فرستنده برگشت خواهد خورد.

همچنین بخوانید |  آموزش تبدیل پرفکت مانی به ریپل بصورت آنلاین توسط fanavaraneomid

تکمیل اطلاعات انتقال پول
گزینه های مشخص شده و ستاره دار، باید حتما طبق توضیحات بالا، پر شوند.
  1. پس از تکمیل اطلاعات فوق، روی گزینه “Payment preview” کلیک کنید تا جزئیات تراکنش را مشاهده نمایید. در نهایت در صورت درست بودن همه جزئیات، گزینه “Send Money” را برای پایان عملیات انتقال انتخاب کنید.
انتقال پول در پرفکت مانی
اطلاعات نهایی انتقال پول باید تایید شوند.
  1. در پایان نیز شماره پیگیری تراکنش و همچنین تاریخ آن به شما نمایش داده می شود که نشان از موفقیت آمیز بودن تراکنش دارد. دقت داشته باشید که قبل از اعمال تراکنش حتما کد انتقال را در جایی کپی کرده و برای گیرنده ارسال کنید. در غیر اینصورت انتقال انجام نخواهد شد.

روش انتقال پول با استفاده از ووچر پرفکت مانی

یک روش دیگر برای انتقال پول در پرفکت مانی ، استفاده از ووچر است. همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد، ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ می باشد که توسط دارنده حساب پرفکت مانی تولید شده و به مبلغ مورد نظر، شارژ می شود. سپس هر کس که کد ووچر را در اختیار داشته باشید، می تواند مبلغ آن را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهد. ما در گذشته نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی را به طور مفصل و جامع توضیح داده ایم که علاقه مندان می توانند از طریق لینک مشخص شده، به مطالعه روش انجام این کار بپردازند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا