آموزش تبدیل بیت کوین به وب مانی توسط fanavaraneomid – فناوران امید

وب مانی یکی از بزرگترین پردازنده های پرداخت الکترونیک در روسیه است که توسط شرکت WM Transfer Ltd مدیریت می شود. وب مانی یکی از بهترین جایگزین ها و روش های پرداخت برای کاربران ایرانی محسوب می شود؛ زیرا تحریم های بین المللی اعمال شده از طرف سایر خدمات دهندگان مانند پی پال (PayPal) در آن وجود ندارد. با افزایش قیمت بیت کوین، بسیاری از کاربران ایرانی علاقه مند هستند تا دارایی های دیجیتالی خود را به ارزهای باثباتی همچون دلار وب مانی تبدیل نمایند. در این مطلب به آموزش چگونگی تبدیل بیت کوین به وب مانی از طریق وبسایت fanavaraneomid خواهیم پرداخت.


نحوه تبدیل بیت کوین به وب مانی


فروش بیت کوین به fanavaraneomid

تبدیل بیت کوین به وب مانی از طریق وبسایت fanavaraneomid در دو مرحله صورت می گیرد که برای هر کدام کارمزد جداگانه دریافت می شود. ابتدا می بایست از طریق سیستم فروش بیت کوین اقدام به تبدیل بیت کوین به ریال نمایید. بدین منظور در وبسایت fanavaraneomid ثبت نام نموده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید.

ابتدا جهت تبدیل بیت کوین به وب مانی به بخش “فروش ارزهای رمزپایه به ما” وارد شده و گزینه “فروش بیت کوین” را انتخاب نمایید.

آموزش فروش بیت کوین
آموزش فروش بیت کوین

سپس به صفحه فروش بیت کوین هدایت خواهید شد که حاوی فرم درخواست جهت ثبت سفارش می باشد. در ابتدا میزان بیت کوین موردنظر خود را به آدرس کیف پول ما ارسال کنید. سپس اطلاعات درخواستی شامل مقدار بیت کوین و لینک تراکنش را جهت فروش وارد نموده و اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با آن وجود دارد، در قسمت “توضیحات اضافه” یادداشت کنید. برای تبدیل بیت کوین به وب مانی می بایست گزینه “انتقال به کیف پول شما در fanavaraneomid” را انتخاب نمایید. سپس از اعتبار موجود در کیف پول خود می توانید برای خرید وب مانی یا تبدیل به سایر ارزها استفاده کنید.

همچنین بخوانید |  صرافی بیترو(Bitrue) هک شد! دزدیده شدن 4.3 میلیون دلار ارز دیجیتال

فرم درخواست فروش بیت کوین
فرم درخواست فروش بیت کوین

نکته : در صورتی که مبلغ قابل دریافت سفارش بیشتر از 300 هزارتومان باشد، پیش از ثبت درخواست می بایست تصویر مدارک شناسایی خود را جهت احراز هویت در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه “پروفایل” را انتخاب کنید. در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (شخص حقوقی)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. همچنین پس از انتخاب “ثبت تغییرات” می بایست درخواست تأیید تلفن همراه و تلفن ثابت خود را برای ما ارسال کنید.

در ادامه پس از انتخاب گزینه “ثبت درخواست” صورتحساب به شما نمایش داده می شود که پس از تأیید شدن واریز، وجه ریالی آن در کیف پول fanavaraneomid شما شارژ خواهد شد. تا کنون مرحله اول تبدیل بیت کوین به وب مانی با موفقیت به پایان رسیده است. در ادامه به آموزش خرید وب مانی با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول fanavaraneomid شما خواهیم پرداخت.

خرید وب مانی از fanavaraneomid

مرحله نهایی تبدیل بیت کوین به وب مانی شامل خرید وب مانی از وبسایت fanavaraneomid می شود. بدین منظور پس از ورود به پنل کاربری، می بایست از منوی سمت راست گزینه “خدمات وب مانی” و سپس “شارژ حساب وب مانی” را انتخاب نمایید.

آموزش خرید وب مانی
آموزش خرید وب مانی

پس از انتخاب از منوی سمت راست، به صفحه شارژ وب مانی هدایت خواهید شد که حاوی فرم درخواست جهت ثبت سفارش می باشد. مطابق تصویر زیر اطلاعات خواسته شده شامل میزان ارز و شناسه کیف پول خود را به دقت وارد نمایید و بر روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید. به منظور افتتاح حساب وب مانی به صورت وریفای شده می توانید از آموزش موجود در وبلاگ fanavaraneomid استفاده نمایید یا درخواست افتتاح حساب را از پنل کاربری بخش “خدمات وب مانی” و سپس “افتتاح حساب وب مانی” برای ما ارسال کنید.

همچنین بخوانید |  صرافی Coinbase قصد دارد پنج ارز دیجیتال جدید را به فهرست خود اضافه کند

فرم درخواست خرید وب مانی
فرم درخواست خرید وب مانی

حال فاکتور خرید را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه می بایست از منوی کشویی موجود، گزینه پرداخت با “اعتبار حساب” را انتخاب و در نهایت بر روی “پرداخت” کلیک کنید. تبدیل بیت کوین به وب مانی با موفقیت انجام شده و می توانید در اسرع وقت دلار وب مانی خود را در کیف پولتان دریافت کنید.

فاکتور خرید وب مانی
فاکتور خرید وب مانی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا