آموزش تبدیل وب مانی به پی پال توسط وب سایت fanavaraneomid – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وب مانی یکی از بزرگترین پردازنده های پرداخت الکترونیک در روسیه است که توسط شرکت WM Transfer Ltd مدیریت می شود. وب مانی یکی از بهترین جایگزین ها و روش های پرداخت برای کاربران ایرانی محسوب می شود؛ زیرا تحریم های بین المللی اعمال شده از طرف سایر خدمات دهندگان مانند پی پال (PayPal) در آن وجود ندارد. از سوی دیگر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بین المللی همچون آمازون و تم فارست تنها دلار پی پال را جهت پرداخت وجه سفارشات قبول می نمایند. در این مطلب به آموزش چگونگی تبدیل وب مانی به پی پال از طریق وب سایت fanavaraneomid خواهیم پرداخت.


نحوه تبدیل وب مانی به پی پال


فروش وب مانی به fanavaraneomid

تبدیل وب مانی به پی پال از طریق وب سایت fanavaraneomid در دو مرحله صورت می گیرد که برای هر کدام کارمزد جداگانه دریافت می شود. ابتدا می بایست از طریق سیستم فروش وب مانی اقدام به تبدیل وب مانی به ریال نمایید. بدین منظور در وب سایت fanavaraneomid ثبت نام نموده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید.

خرید و فروش وب مانی

ابتدا جهت تبدیل وب مانی به پی پال به بخش “خدمات وب مانی” وارد شده و گزینه “فروش وب مانی” را انتخاب نمایید.

آموزش فروش وب مانی
آموزش فروش وب مانی

سپس به صفحه فروش وب مانی هدایت خواهید شد که حاوی فرم درخواست جهت ثبت سفارش می باشد. در ابتدا میزان وب مانی موردنظر خود را به حساب ما ارسال کنید. سپس اطلاعات درخواستی شامل مقدار دلار وب مانی و توضیحات اضافه را در فیلدهای مربوطه یادداشت کنید. در ادامه آدرس کیف پول خود را که از آن وب مانی ارسال نموده اید در بخش “کیف پول شما” وارد کنید.

همچنین بخوانید |  مقایسه مانی گرام ، وسترن یونیون و پی پال

جهت تبدیل وب مانی به پی پال می بایست گزینه “انتقال به کیف پول شما در fanavaraneomid” را انتخاب نمایید. سپس از اعتبار موجود در کیف پول خود می توانید برای خرید پی پال یا تبدیل به سایر ارزها استفاده کنید.

فرم ثبت سفارش فروش وب مانی
فرم ثبت سفارش فروش وب مانی

نکته 1: چنانچه انتقال را به همراه کد امنیتی انجام داده اید، در بخش توضیحات کد امنیتی (Security Code) خود را ثبت نمایید.

نکته 2: در صورتی که مبلغ قابل دریافت سفارش بیشتر از 300 هزارتومان باشد، پیش از ثبت درخواست می بایست تصویر مدارک شناسایی خود را جهت احراز هویت در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه “پروفایل” را انتخاب کنید. در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (شخص حقوقی)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. همچنین پس از انتخاب “ثبت تغییرات” می بایست درخواست تأیید تلفن همراه و تلفن ثابت خود را برای ما ارسال کنید.

در ادامه پس از انتخاب گزینه “ثبت درخواست” صورتحساب به شما نمایش داده می شود که پس از تأیید شدن واریز، وجه ریالی آن در کیف پول fanavaraneomid شما شارژ خواهد شد. تا کنون مرحله اول تبدیل وب مانی به پی پال با موفقیت به پایان رسیده است. در ادامه به آموزش خرید پی پال با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول fanavaraneomid شما خواهیم پرداخت.

خرید پی پال از fanavaraneomid

مرحله نهایی تبدیل وب مانی به پی پال شامل خرید دلار پی پال از وب سایت fanavaraneomid میباشد. بدین منظور پس از ورود به پنل کاربری، می بایست از منوی سمت راست گزینه “خدمات پی پال” و سپس “شارژ حساب پی پال” را انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید |  مقایسه پرفکت مانی و وب مانی: بهترین روش انتقال پول به خارج

خرید و فروش پی پال

آموزش خرید دلار پی پال
آموزش خرید دلار پی پال

پس از انتخاب از منوی سمت راست، به صفحه شارژ حساب پی پال هدایت خواهید شد که حاوی فرم درخواست جهت ثبت سفارش می باشد. مطابق تصویر زیر اطلاعات خواسته شده شامل میزان ارز و ایمیل پی پال خود را به دقت وارد نمایید و بر روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید. به منظور افتتاح حساب پی پال به صورت وریفای شده می توانید از آموزش موجود در وبلاگ fanavaraneomid استفاده نمایید.

فرم ثبت سفارش خرید پی پال
فرم ثبت سفارش خرید پی پال

حال فاکتور خرید را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه می بایست از منوی کشویی موجود، گزینه پرداخت با “اعتبار حساب فناوران امید” را انتخاب و در نهایت بر روی “پرداخت” کلیک کنید. تبدیل وب مانی به پی پال با موفقیت انجام شده و می توانید در اسرع وقت دلار پی پال خود را در کیف پولتان دریافت کنید.

فاکتور خرید پی پال
فاکتور خرید پی پال

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا