آموزش ترید در بایننس (Binance) – فناوران امید

بایننس شرکتی است که به ارائه مبادلات دیجیتال می پردازد. اساسا این یک پلت فرم آنلاین است که به مردم اجازه می دهد تا با بتوانند به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. آموزش ترید در بایننس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با هر نوع ارز دیجیتال به انجام معاملات بپردازید. همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال، بایننس به شما مجموعه ای از ارز های دیجیتال را برای خرید و فروش ارائه می دهد. این لیست به قدری وسیع است که شما ارز رمزپایه خود را در آن پیدا کنید.

صرافی بایننس یک شرکت اساسا چینی است. وب سایت این شرکت چندین زبان را پشتیبانی می کند. بایننس یکی از بزرگترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال دنیاست.

برای شروع ترید در بایننس، در ابتدا شما باید در بایننس (www.binance.com) حساب کاربری داشته باشید.
اگر تا کنون این مرحله را طی نکرده اید، ابتدا به آموزش ثبت نام در بایننس رجوع کنید.

انواع ترید در بایننس

دو نوع ترید در بایننس وجود دارد:

  • پایه ای (Basic)
  • پیشرفته (Advance)

تنظیمات ترید پایه ای یا بیسیک ساده و قابل درک است و فقط اطلاعات مهم برای انجام معاملات نمایش داده می شود. فراموش نکنید که بایننس یک پلت فرم حرفه ای برای انجام معاملات دیجیتالی است. برای همین ممکن است برای برخی کاربران تازه کار حتی تنظیمات بیسیک نیز اندکی سخت باشد اما طولی نخواهد کشید که شما به همه آنها مسلط شوید.

ترید پیشرفته در بایننس تمام نمودار های قیمت و اطلاعات بازار برای انجام معاملات پیچیده را در اختیار معامله کنندگان قرار می دهد.

همچنین بخوانید |  بایننس آدرس های تتر را از Omni به ERC-20 تغییر می دهد

آموزش ترید در بایننس

آموزش را با ترید بیسیک در بایننس شروع می کنیم.

  1. به اکانت بایننس خود وارد شوید.

  2. بر روی Excahnge کلیک کرده و پس از آن از منو باز شده گزینه Basic را انتخاب کنید.

    آموزش ترید بیسیک در بایننس

  3. آنچه شما در ترید بیسیک بایننس می بینید واقعا ساده به نظر نمی رسد!

    آموزش ترید در بایننس

  4. دو ارز برای معامله انتخاب کنید.

    بایننس صد ها ارز دیجیتال را برای شما لیست می کند. به عنوان مثال بیت کوین را می توان با 143 سکه مختلف معامله کرد بنابراین می توان گفت بیت کوین دارای 143 جفت معاملاتی در بایننس است. ما در این آموزش قصد معامله با اتریوم را داریم. با انتخاب گوشه سمت راست می بینید که اتریوم دارای 140 جفت معاملاتی مختلف در بایننس است. ارز دیجیتالی که می خواهید با اتریوم معامله کنید انتخاب کنید. به عنوان مثال در این آموزش، ما ریپل را انتخاب کرده ایم.خرید و فروش ارز دیجیتال

  5. نوع تجارت خود را انتخاب کنید.

    بایننس سه نوع تجارت در اختیار شما قرار می دهد:
    سفارشات محدود: در این نوع سفارش، بایننس به کاربران اجازه می دهد تا با حداکثر قیمت که آنها مایل هستند ارز خود را بفروشند و یا حداقل قیمت برای زمانی که می خواهند ارز دیجیتالی بخرند، معامله کنند. معامله گران بایستی صبر کنند تا خریدار یا فروشنده قیمت پیشنهادی آنها را قبول کند.
    سفارشات مارکت (بازار): در این نوع سفارش که سریع ترین و ساده ترین محسوب می شود، به کاربران اجازه می دهد که ارز های خود را در قیمت فعلی خود به فروش برسانند.
    – سفارشات استاپ لیمیت (Stop-Limit): این گزینه مخصوص معامله گران حرفه ای است.
    در این مقاله ما قصد داریم از نوع دوم سفارشات استفاده کنیم.

  6. مبلغی که قصد ترید دارید، انتخاب کنید.

    اگر با قیمت فعلی بازار (Market) مواجه شدید روی مارکت کلیک کنید و مقدار ریپل (یا هر ارز دلخواه شما) را قصد خرید دارید انتخاب کنید. شما می توانید به عنوان یک مقدار و یا درصدی از اتریومِ خود، به حساب کاربری خود وارد کنید.

    خرید و فروش در بایننس

  7. خرید خود را به اتمام برسانید.

    بر روی خرید ریپل کیک کنید. به همین سادگی شما ترید در بایننس را فرا گرفتید!

همچنین بخوانید |  نسخه iOS اپلیکیشن بایننس در اپ استور منتشر شد


کارمزد ترید در بایننس برای هر تراکنش چه قدر است؟

کارمزد بایننس بسیار کم است. بایننس برای سپرده ها از کاربران هزینه ای نمی گیرد. این بدین دلیل است که فقط به انجام مبادله با ارز دیجیتال می پردازد.
کارمزد ترید در بایننس 0.1 درصد از هر خرید یا فروش است. در صورتی که معامله گران از بایننس کوین برای پرداخت استفاده کنند، این هزینه 50 درصد کاهش پیدا می کند و فقط 0.05 درصد است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا