آموزش ثبت نام ایران خودرو و سایپا (ترفندها،نکات،ربات ایران خودرو)

خرید تضمینی سایت ایران خودرو و سایپا و دیگر سایت های خودرو ایرانی

اشتراک گذاری پست

آموزش صفر تا صد ثبت نام ماشین در ایران خودرو یا سایپا با استفاده از ربات و غیره

بعد از اتفاقات اخیر در کشور و لغو برجام توسط ایالات متحده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ارزش ریال در برابر دلار کاهش پیدا کرده و با توجه به شک های مختلف جامعه هر روز قیمت دلار تغییر پیدا میکند به طوری که در یک بازه زمانی قیمت دلار حتی به 19 هزار تومان نیز رسید.

 

پکیج ثبت نام سریع ایران خودرو و سایپا


توجه: پکیج آموزشی آپدیت شده و هم نکات روش ثبت نام قبلی و هم جدید را شامل میشود.

برای اطلاع از برنامه های روش ایران خودرو لطفا پکیج را خریداری کنید. برای خرید پکیج کلیک کنید

تماس جهت مشاوره: 02128421193  –   09129726343

تلفن تماس در پایین صفحه قرار دارد ترجیحا در تلگرام سوال بپرسید به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود.

آي دی تلگرام:   Omid_ahmadyani@

اگر تاکنون در روز های ثبت نام خودرو گذرتان به سایت های سایپا یا ایران خودرو افتاده باشد حتما متوجه شده اید که ثبت نام و خرید اینترنتی خودرو به هیچ وجه کار ساده ای نیست و عملکرد و سرعت بسیار بالایی را می طلبد.

در گذشته عده ای خاص تنها می توانستند اقدام به ثبت نام نمایند و از این طریق سود بسیار زیادی را به جیب زده اند ولی  الان انحصار این کار شکسته شده و دانش آن از طریق ما در اختیار سایرین قرار خواهد گرفت تا آن کسی که واقعا نیاز به خودرو دارد خود نیز بتواند ثبت نام انجام دهد و مجبور نباشد تا از طریق بازار آزاد قیمت بسیار بالایی را برای خرید خودرو صرف نماید.

در زیر یک نمونه ثبت نام موفق را که در چند ثانیه از لحظه شروع ثبت نام تا لحظه ورود به درگاه پرداخت بانکی نمایش داده میشود شما با مشاهده پکیج آموزشی ما می توانید که با سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایرین اقدام به ثبت نام و خرید خودرو نمایید.

برخی نکات ناب پکیج آموزش ترفند های ثبت نام موفق ایران خودرو:

  • آموزش رفع خطای نامشخص کپچا
  • نحوه مواجهه با خروج ناگهانی از صفحه پرداخت و بازگشت به صفحه اول
  • نمایش سریع خودرو های موجود در برنامه فروش 
  • نکته زمان طلایی ثبت نام
  • پشتیبانی و آپدیت رایگان
  • و بسیاری فوت و فن های دیگر…

تذکراتی که قبل از خرید این محصول باید بدانید:

  • در ثبت نام اینترنتی عده زیادی از مردم برای خرید به ساید هجوم می آورند و در واقع یک مسابقه است و شما هم یکی از آنهایید که مسابقه می دهد و پکیج ما ابزاری برای افزایش بسیار زیاد سرعت شما است نه تضمین قطعی خرید شما.
  • از نیم تا یک ساعت قبل از شروع ثبت نام موارد ذکر شده را آماده نمایید.
  • از پرسرعت ترین اینترنتی که در دسترستان هست استفاده نمایید.
  • در ثبت نام پشتکار داشته باشید ما ابزار افزایش سرعت هرچه تمام تر را در اختیارتان قرار می دهیم شما باید تمرین کنید تا محدودیت های انسانی را کم نمایید.
  • فرم های مربوطه برای پرکردن و تمرین در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  • آپدیت ها برای ایمیلی که در هنگام خرید وارد می کنید ارسال میشود.

 

برای خرید پکیج آموزشی ثبت نام سریع ایران خودرو ویژه کامپیوتر به قیمت تنها 450 هزار تومان می توانید از لینک زیر استفاده نمایید(بر روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک نمایید).

برای خرید پکیج اینجا کلیک کنید.

 

برای خرید پکیج آموزشی ثبت نام سریع ایران خودرو و سایپا با تخفیف ویژه از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید با تخفیف ویژه 

هم چنین برای خرید پکیج آموزشی ثبت نام سریع سایپا می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید پکیج ثبت نام سریع سایپا 450.000تومان

 

نکته 1: قیمت واقعی این پکیچ ها چندین میلیون تومان است زیرا هم اکنون افرادی هستند که ثبت نام انجام می دهند و از فرد متقاضی چندین میلیون پول دریافت می کنند و شما با دریافت این پکیج خودتان می توانید برای خودتان ثبت نام نمایید هم برای دیگران …و از این طریق درآمد کسب کنید😉. قیمت پکیج به طرز استثنایی پایین است تا همه کسانی که قصد خرید خودرو دارند بدون فکر کردن آن را خریداری نمایند.

نکته 2: در صورت وجود هرگونه سوالی یا در قسمت نظرات انتهای همین پست پیام بگذارید و یا از طریق تلگرام به آیدی @omid_ahmadyaniپیام دهید تا در اسرع وقت کارشناسان ما جواب شما را بدهند.

نکته 3: ما برای اعتماد شما عزیزان راه های مختلفی را در نظر گرفته ایم تلفن ما در زیر این صفحه قرار داده شده است همچنین ادرس و اعتبار ما توسط سامانه پرداخت زرین پال تایید شده است که در پایین صفحه می توانید مشاهده نمایید

توجه مهم:
پکیج ثبت نام ایران خودرو منطبق با آخرین تغییرات سایت ایران خودرو برای ثبت نام جدید است کسانی هم که قبلا پکیج را خریداری نموده اند به تلگرام ما که در بالا ذکر شده پیام دهنده تا اخرین تغییرات را برایشان ارسال نماییم همچنین به صورت اتوماتیک هم آپدیت ها به ایمیل خریداران ارسال می شود پس دقت نمایید هنگام خرید ایمیل معتبر وارد نمایید.

در ثبت نام امروز خطایی در هنگام ورود به صفحه انتخاب رنگ مشاهده شد که بیان میکرد: لطفا ابتدا وارد سیستم شوید تیم ما در حال بررسی مساله هستند و نتیجه به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد 

دوستان زیادی سوال پرسیدن که آیا پکیج ما ربات هست ؟ خیر هیچ رباتی در کار نیست چرا که سایت ایرانخودرو شدیدا با ربات ها مقابله میکند و امکان ثبت نام با هیچ رباتی نیست پکیج ما شامل نرم افزار ها و مجموعه ترفند هایی است که موجب ثبت نام سریع و با احتمال موفقیت بسیار بالا میشود.

 

آیا پکیج ما قابلیت پر کردن قسمت نام استان و شهرستان را دارد ؟
جواب بله است و این با این پکیج می توانید تمامی فیلد های ثبت نام را پر نمایید.

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا