آموزش ثبت نام و کسب درآمد از نئوباکس – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

نئوباکس یک سایت کسب درآمد از راه نمایش تبلیغات کلیکی است و اگر چه برای همه روش خوبی برای کسب درآمد به حساب نمی آید ولی برای وبمستر ها و افرادی که دارای منابع بزرگی از بازدید روزانه هستند، می توانند به درآمد دست پیدا کنند. به همین منظور قصد داریم تا درباره استراژی نئوباکس و روش هایی که می توان از طریق آن به کسب درآمد از نئوباکس پرداخت، توضیح دهیم و همچنین آموزش ثبت نام و ورود به جمع نئوباکسی ها و البته برداشت موجودی از نئوباکس را از طریق خدمات وبسایت fanavaraneomid را ارئه کنیم.

تبلیغات و کسب درآمد از نئوباکس

خدمات سایت نئوباکس شامل دو بخش خرید تبلیغات کلیکی برای وبسایت یا برند خود و کلیک روی تبلیغات و بدست آوردن مراجعه کننده و پول در آوردن است.

استفاده از نئوباکس (یا هر وبسایت تبلیغات کلیکی دیگری) برای تبلیغات معمولا خیلی سودی ندارد، به ویژه اگر قصد فروش یک محصول یا خدماتی را دارید. افرادی که این تبلیغات را می بینند به معنای واقعی چیزی بین یک صدم تا یک دهم سنت دریافت می کنند و بنابراین آن ها علاقه ای به خرید چیزی ندارند. اگر قصد افزایش بازدید و ترافیک سایت خود را دارید، جمع آوری یک لیست ایمیل و ارسال ایمیل گروهی بسیاری بهتر از این کار جواب می دهد.

حدود 99 درصد تبلیغات روی سایت نئوباکس متعلق به دیگر وبسایت های تبلیغات کلیکی یا برنامه های کسب درآمد آنلاین است. از آن جایی که می توانید 10,000 بازدید از تبلیغات را با قیمتی کمتر از 20 دلار خریداری کنید، روش خوبی برای افرادی با سرمایه کم است تا از این طریق شاید به شکلی دیده و شناخته شوند. اما اگر قصد دارید که از راه تبلیغات در وبسایت های تبلیغات کلیکی فروش خود را افزایش دهید، باید گفت این کار تقریبا غیر ممکن است.

روش های کسب درآمد از نئوباکس

به این دلیل که در این سایت به ازای هر تبلیغی که می بینید، مقدار بسیار کمی پرداخت می شود، نمی توانید با کلیک های روزانه روی تبلیغات و نه انجام دادن کار دیگری آنقدری که بتوان از آن صحبت کرد، پول در بیاورید. از طریق نئوباکس بدون داشتن منبعی برای ارسال بازدیدکننده می توانید روزانه حدود 5 سنت کسب درآمد کنید؛ اصلا ارزش ندارد، نظر شما چیست؟

روش واقعی که کاربران برای کسب درآمد از نئوباکس استفاده می کنند، با ارسال مراجعه کننده یا همان بازدیدکننده است. شما می توانید دیگران به طور مستقیم تشویق به بازدید از تبلیغات کنید یا برای اجاره مراجعه کننده برای یک بازه زمانی خاصی و دریافت کمیسیون از فعالیت آن ها پول پرداخت کنید.

مراجعه کنندگان اجاره ای و مستقیم

برای مثال اگر یک وبسایت یا کانال تلگرام پر بازدید دارید، می توانید با قرار دادن لینک مخصوص به خود، بازدیدکنندگان وبسایت یا کانال خود را تشویق به کلیک روی تبلیغات کنید. به این طریق با هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبسایت یا کانال شما روی تبلیغات می کنند، مبلغ بسیار اندکی به حساب شما افزوده می شود.

خود سایت نئوباکس برنامه ای دارد در طی آن می توانید برای دریافت مراجعه کننده پول پرداخت کنید، در این صورت از بازدید آن ها می توانید کسب درآمد کنید.

نوع حساب کاربری و دستمزدکلیک های شماکمیسیون از مراجعه کنندگان مستقیمکمیسیون از مراجعه کنندگان اجاره ای
عادیطلاییعادیطلاییعادیطلایی
نمایش گسترده$0.015$0.020$0.0050$0.0100$0.0100$0.0200
نمایش عادی$0.010$0.010$0.0050$0.0100$0.0050$0.0100
تبلیغات ثابت$0.001$0.010$0.0005$0.0050$0.0050$0.0100

همان طور که در جدول بالا مشخص است، به ازای کلیک مراجعه کنندگان خود، دستمزد کمی دریافت می کنید. مثلا برای هزار کلیک بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات 10 دلار دریافت می کنید.

اگر چه به طور تجربی سیستم اجاره مراجعه کننده سایت نئوباکس را استفاده نکرده ایم ولی بسیاری از کاربران می گویند که این سیستم نوعی کلاهبرداری است. می گویند که نئوباکس از ربات ها برای اجاره مراجعه کننده استفاده می کند و در سه روز اول چند بار روی تبلیغات کلیک می کنند و سپس متوقف می شوند. نمی توانیم صحت این موضوع را رد یا تایید کنیم.

به عنوان کاربر عادی (رایگان) شما نمی توانید از طریق اجاره مراجعه کننده درآمد زیادی بدست بیاورید. تازه شرایط دیگری هم برای استفاده از نئوباکس وجود دارد؛ مثلا برای کسب درآمد از نئوباکس ار طریق مراجعه کنندگان خود می بایست حداقل 15 روز از زمان ساخت حساب کاربری شما گذشته باشد و حداقل 100 کلیک روی تبلیغات خودتان انجام داده باشید و تازه بعد از این است که مجاز به داشتن 30 مراجعه کننده مستقیم هستید.

همچنین بخوانید |  نئوباکس (Neobux) چیست؟ روشی برای کلاهبرداری یا کسب درآمد از تبلیغات کلیکی؟!

طبق بخش سوالات متداول سایت نئوباکس، ساز و کار بر اساس بازه زمانی است که در سایت فعالیت دارید منهای 30 و تقسیم بر 4 می شود. برای مثال اگر یک سال باشد که عضو هستید (365 روز) منهای 30 و تقسیم بر 4 می شود 83.75 و یعنی روی هم رفته در طول یک سال می توانید 113 مراجعه کننده مستقیم داشته باشید.

بنابراین نتیجه بر این می شود که شما حتی برای مجاز شدن به افزایش مراجعه کنندگان خود باید بسته های افزایشی از این وبسایت خریداری کنید.

انجام کار های کوچک و تکمیل پیشنهاد ها برای امتیاز گیری

برای بدست آوردن امتیاز و اعتبار به منظور ارتقای حساب، می توانید با انجام دادن کار های کوچک یا تکمیل پیشنهاداتی که نئوباکس به شما می دهد، امتیاز بدست بیاورید. این کار های کوچک شامل دانلود و نصب یک برنامه کاربردی روی گوشی آیفون شما، اجرای یک بازی یا تکمیل یک فرم نظرسنجی به صورت آنلاین می شود.

ارتقای عضویت و خرید بسته های طلایی

اگر می خواهید به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات می شود، پورسانت بیشتری دریافت کنید، می توانید عضویت خود را به صورت یکساله 90 دلار ارتقا دهید. همچنین می توانید با پرداخت چند صد دلار بسته هایی را خریداری کنید که حساب کاربری شما سریع تر می کند. گران قیمت ترین بسته موجود 900 دلار قیمت دارد.

حالا امروزه خیلی از کاربران می گویند که برای کسب درآمد از نئوباکس و دیگر سایت های تبلیغات کلیکی باید پول خرج کنید ولی اگر نظر ما را بخواهید، می گوییم که این کار ریسک دارد. اگر قرار به سرمایه گذاری در سایت های تبلیغات کلیکی باشد، بدست آوردن درآمد و بازگرداندن سرمایه کار سختی می شود.

حتی برخی از کاربران از این شکایت داشتند که پس از ارتقای حساب کاربری خود، حسابشان مسدود شده و نتوانسته اند که پول خود را پس بگیرند.

آموزش ثبت نام در نئوباکس

اولین کاری که برای ثبت نام در نئوباکس انجام دهید، وارد شدن به وبسایت رسمی نئوباکس به نشانی neobux.com است. ثبت نام در این سایت رایگان است و می توانید سایت های معمولی دیگر در آن ثبت نام کنید. صفحه اول سایت شبیه به تصویر زیر است.

صفحه اصلی وبسایت نئوباکس
صفحه اصلی وبسایت نئوباکس

برای عضویت در حالی که در صفحه اصلی سایت هستید، می توانید گزینه Register در بالای صفحه را انتخاب کنید که مانند تصویر زیر است.

ثبت نام در سایت نئوباکس
ثبت نام در سایت نئوباکس

به محز این که روی گزینه Register کلیک کردید، صفحه ثبت نام به شما نمایش داده می شود.

فرم ثبت نام نئوباکس
فرم ثبت نام نئوباکس

برای ساخت یک حساب کاربری نیاز است تا فیلد های زیر را پر کنید.

Username – باید نام کاربری خود در سایت نئوباکس را انتخاب کنید. این نام کاربری برای وارد شدن به وبسایت و البته در لینک های ارجاع استفاده می شود.

Password – برای ورود به وبسایت باید در کنار یک نام کاربری، پسورد هم نیز انتخاب کنید.

Password confirmation – تکرار پسوردی که وارد کردید را برای اطمینان از این که می دانید چه پسوردی وارد کردید، باید در این کادر وارد شود.

Email – ایمیل برای ارتباط با شما دریافت می شود و البته که پس از وارد کردن آن، باارسال کد تاییدیه از شما خواسته می شود تا ایمیل خود را به این روش تایید کنید.

Payza/PayPal Email – در صورتی که حساب پیزا یا پی پل ندارید، می توانید دوباره آدرس ایمیل خود را در این کادر وارد کنید.

Referrer – به معنای ارجاع دهنده است. برای مثال وبلاگ ماه ارجاع دهنده شما به سایت نئوباکس است. در صورتی که کسی این وبسایت را به شما معرفی کرده باشید می توانید با وارد کردن نام کاربری آن در این کادر باعث افزایش امتیاز او شوید.

Birth Year – باید تاریخ تولد خود را در این کادر وارد کنید و پیشنهاد می کنیم تاریخ را درست وارد نمایید.

Verification code – کدی که در تصویر روبروی این کادر نمایش داده می شود را وارد کنید.

عبارت امنیتی
عبارت امنیتی

Declaration – با علامت گذاری این گزینه نشان می دهید که با قوانین سایت موافق هستید.

در نهایت بر روی Continue کلیک کنید. سپس به صفحه دیگری هدایت می شوید که از شما می خواهد کدی که به ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید.

تایید آدرس ایمیل
تایید آدرس ایمیل

پس از تکمیل این مرحله ثبت نام شما با موفقیت انجام می شود و حالا کافی است تا وارد سایت نئوباکس شوید.

آموزش برداشت درآمد از نئوباکس

پس از این که به درآمد حداقلی قابل برداشت در سایت نئوباکس رسیدید می توانید از طریق خدمات نقد کردن درآمد های ارزی وبسایت fanavaraneomid درآمد خود را از این سایت برداشت کنید. البته به این منظور می بایست درآمد شما بالای 100 دلار باشد. روش پرداختی مورد پذیرش در وبسایت نئوباکس که توسط وبسایت fanavaraneomid نیز پشتیبانی می شود، اسکریل است.

همچنین بخوانید |  نئوباکس (Neobux) چیست؟ روشی برای کلاهبرداری یا کسب درآمد از تبلیغات کلیکی؟!

پیش از هر چیز برای نقد کردن درآمد نئوباکس از طریق وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای نقد کردن درآمد نئوباکس می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات ویژه توسعه دهندگان و سپس نقد کردن درآمد ارزی را انتخاب کنید.

فرم نقد کردن درآمد های ارزی
فرم نقد کردن درآمد های ارزی

در این فرم یک سری اطلاعات از شما خواسته می شود که می بایست طبق راهنمای زیر وارد کنید.

مبلغ درخواستی – می توانید مبلغی از موجودی داخل حساب کاربری خود را که تمایل به برداشت آن دارید را در این جا به دلار وارد کنید. در صورتی که ارز استاندارد وبسایت مورد نظر دلار نباشد، مبلغ تبدیل می شود.

آدرس سایت مورد نظر – در این بخش می بایست آدرس وبسایت Neobux.com را وارد کنید.

نام کاربری – در این بخش باید نام کاربری خود در وبسایت نئوباکس را وارد کنید.

کلمه عبور – در این بخش باید کلمه عبور خود در وبسایت نئوباکس را وارد کنید.

توضیحات اضافه – در صورتی که لازم می دانید کارشناسان fanavaraneomid در زمان پردازش درخواست شما در جریان نکته ای باشند، در این بخش بنویسید.

فایل پیوست – در صورتی که نیاز به ارسال فایلی به کارشناسان هستید، در این بخش بارگذاری کنید.

در نهایت بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما توسط کارشناسان انجام شود.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از 300 هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

انجام درخواست شما ممکن است وابسته به شیوه کاری وبسایت نئوباکس تا چند روز زمان برد؛ در این مدت می توانید در ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی از روش اجرای درخواست و نتیجه آگاه شوید و همچنین در صورت تکمیل درخواست جزئیات به اطلاع شما رسانده می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا