آموزش خرید بیت کوین در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

بر اساس تصور برخی افراد، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده یکی از بهترین روش های پولدار شدن در کوتاه مدت است! هرچند که این تصور چندان اشتباه و نادرست نیست، اما خیلی هم مورد اطمینان نیست! سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین می تواند یکی از درست ترین یا اشتباه ترین تصمیمات زندگی یک فرد باشد! چرا که همه چیز در دنیای این ارزها امکان پذیر و البته تقریبا نیز غیر قابل پیش بینی است. اما اگر در تصمیمتان جدی هستید و به عواقب آن به خوبی فکر کرده اید، در این مقاله با آموزش خرید بیت کوین در ایران همراه ما باشید.

استخراج یا خرید بیت کوین در ایران ؟

یکی از اولین سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که با مبحث ارزهای دیجیتال آشنا هستند مطرح می شود، این است که آیا برای بدست آوردن بیت کوین، باید آن را استخراج کرد و یا خرید؟! کدام یک از این روش ها منفعت اقتصادی بیشتری دارد!؟

آموزش خرید بیت کوین در ایران

جواب این سوال وابستگی مستقیمی به زمان دارد! شاید باور نکنید، اما تا سال گذشته، استخراج بیت کوین به عنوان بهترین روش بدست آوردنش محسوب می شد. چرا که در آن زمان هنوز کوین های زیادی برای استخراج در معادن باقی مانده بود و همین مسئله باعث راحتی استخراج به نسبت الان می شد. در حال حاضر با توجه به این که تعداد بسیار کمی از بیتکوین در معادن باقی مانده است، برای استخراج آنها نیاز به استفاده از دستگاه هایی با توان و قدرت بالا نیاز است. و این مسئله به این معناست که هزینه زیادی بابت خرید، مصرف برق و نگهداری دستگاه باید پرداخته شود تا یک بیتکوین با موفقیت استخراج شود!

بنابراین با توجه به این که هزینه مصرف برق در ایران به نسبت سایر کشورها بسیار کمتر است، اما هنوز هم به انداز خرید بیت کوین در ایران به صرفه نیست! بنابراین اگر به دنبال یک روش تضمین شده برای بدست آوردن بیت کوین هستید، بهتر است وقت خود را صرف استخراج نکرده و از روش های مطمئن خرید استفاده کنید!

چگونه می توان در ایران بیت کوین خریداری کرد؟

میتوانیددر سایت امید احمدیانی درخواست خود را ثبت کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. برای خرید بیت کوین در ایران باید معادل مقدار دلاری آن به نرخ روز به ریال آن هزینه را پرداخت کنید. در صرافی های ایرانی شما با پرداخت ریال این کار را انجام می دهید اما در صرافی های خارجی با پرداخت یکی از انواع ارزهای دیجیتال مانند پی پال، وبمانی، پرفکت مانی و …!

اینکه کدام یک از روش های خرید بیت کوین در ایران بهتر است به خودتان بستگی دارد! بسیاری از افراد تصور می کنند که صرافی های خارجی به دلیل چندین سال سابقه انجام این کار مورد اطمینان بیشتری هستند، در حالی که برخی دیگر تصور می کنند که خرید بیت کوین در ایران با استفاده از ریال روش بی دغدغه تری است! بنابراین انتخاب نهایی بر عهده خودتان است!

بیشتر بخوانید:

آموزش خرید بیت کوین در ایران

بهترین صرافی های خارجی برای خرید بیت کوین در ایران

قبل از اینکه به معرفی این صرافی ها بپردازیم، لازم به ذکر است که به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، احتمالا شما قادر به استفاده از برخی از سرویس های معرفی شده نباشید. بنابراین در این مواقع، بهتر است که از نرم افزارهایی که آی پی کشور ایران را تغییر می دهد، برای ورود و خرید بیت کوین در ایران استفاده نمایید! البته مراقب باشید که برای هر بار ورود به سیستم از یک آی پی مشخص استفاده نمایید تا صرافی را به خود مشکوک نسازید!

  • صرافی Coinbase
  • صرافی localbitcoins
  • صرافی BitQuick
  • صرافی Coincorner
  • صرافی Bittylicious
  • صرافی Bitfinex
  • صرافی Xapo

نکته مهم: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام بدست آوردن بیت کوین باید مد نظر داشته باشید این است که از این ارز دیجیتال در کجا نگهداری کنید! معمولا کیف پول هایی که صرافی های مختلف برای نگهداری بیت کوین پیشنهاد می دهند امنیت چندانی نداشته و احتمال هکشان نیز بالا است. بنابراین بهتر است که قبل از خرید بیت کوین در ایران ، در میان انواع کیف پولی که برای بیت کوین وجود دارد یکی را انتخاب کرده و سپس خریدتان را انجام دهید. توصیه ما به شما، یکی از انواع کیف پول های سخت افزاری کیف پول Trezor و کیف پول لجر نانو اس است.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب خوانید, میتوانید به راحتی خرید بیت کوین در ایران را با استفاده از خدمات شرکت امید احمدیانی انجام دهید. اگر در ارتباط با بیت کوین, کیف پول های بیت کوین, ماینر و دیگر موارد سوالی داشتید, در قسمت نظرات این پست با شما همراه خواهیم بود.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا