آموزش خرید چین لینک (ChainLink) – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

هر زمانی که شما مقاله ای پیدا می کنید که آلت کوینی به میزان شگفت آوری در سال گذشته 247 درصد افزایش داشته است، بیشتر اوقات آن آلت کوین، چین لینک است.چیزی که چین لینک را منحصر به فرد می کند، افزایش قیمت بزرگ آن در سال گذشته نیست بلکه واقعیت این است که چین لینک به روند ارزشمند خود ادامه می دهد. این آلت کوین موفق مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است و تریدر ها بیش از پیش به خرید چین لینک ترغیب شده اند.

در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که آیا چین لینک، بیت کوین بعدی است؟ آیا خرید آن ارز دارد؟ و اینکه چگونه چین لینک بخریم؟

آیا ارز چین لینک بخریم؟

به طور فزاینده ای آشکار است که نیاز مبرم و واقعی به اوراکل غیر متمرکز در اکوسیستم ارز های دیجیتال وجود دارد. اتفاقی که اخیرا باعث شد این نیاز بیشتر به چشم آید، روز پنج شنبه سیاه بود که قیمت بیت کوین بیش از 50 درصد سقوط کرد، و تبع آن قیمت آلت کوین ها نیز کاهش یافت. این موضوع شامل اتریوم نیز بود که در کمتر از 24 ساعت از 180 دلار به 95 دلار رسید.

نتیجه این اتفاق نقد شدن زیاد و پایان یافتن حجم زیادی از وام های MakerDAO بود که آنقدر سریع اتفاق افتاد که حتی به تریدرها این اجازه را برای افزودن وثیقه و جلوگیری از لیکوئید شدن را نداد. (MakerDAO یک پروتکل وام ارز دیجیتال و قرض کردن در کریپتو کارنسی هاست.)

با این وجود ، در کنار این نقدینگی وجه مثبتی نیز برای برخی تریدر ها وجود داشت. اوراکل MakerDAO آنطور که باید بروز رسانی نشد و این امر باعث شد که قیمت اتریوم در این پلتفرم بالاتر از حد واقعی باشد. این باگ (اشکال)، صدها CDP را از لیکوئید شدن نجات داد و در عین حال نشان داد زمانی که اطلاعات دقیق قیمت گذاری مهم است، اوراکل می تواند با مشکلاتی همراه باشد.

همچنین بخوانید |  بهترین روز برای خرید بیت کوین چند شنبه است؟

مشکل MakerDAO تنها یک نمونه از چگونگی شکست قیمت های اوراکل سنتی است در حالی که از سوی دیگر چین لینک به خوبی کار می کند. حتی در مواقع خوب و بدون مشکل نیز وجود یک اوراکل غیر متمرکز ضروری است، زیرا تضمین می کند که هیچ سازمان و یا فرد قدرتمندی نمی تواند در روند قیمت ها دستکاری کند.

یک اوراکل غیر متمرکز می تواند گام بزرگی در جهت ایجاد یکی سیستم پایدار و با قیمت هایی غیر دستکاری شده در بلاکچین ایجاد کند. از سوی دیگر نیاز به اضافه کردن داده های off-chain به کریپتو بسیار حس می شود. مثال های زیادی در این زمینه وجود دارد : داده های هواشناسی، قیمت کالاها، قیمت سهام، امتیازات فوتبال و … .

بسیاری بر این باورند که ادغام بلاکچین با داده های خارجی، چه با چین لینک باشد یا نه ، برای جریان اصلی بلاکچین ضروری است. اگرچه راه حل های دیگری نیز وجود دارد اما chainlink یک پروژه درخشان است که باعث می شود همه داده ها با روشی غیر متمرکز روی زنجیره قرار بگیرند تا هیچ کسی نتواند به صورت فردی تغییری در آنها ایجاد کند.

توضیحات بیشتر در مورد چین لینک را در لینک زیر بخوانید.

چگونه با ارز دیجیتال چین لینک بخریم؟

اگر شما از قبل ارز دیجیتال دارید، خرید چین لینک بسیار ساده است. شما می توانید در کیف پول های مختلف عملیات تغییر ارز دیجیتال دیگر به چین لینک را انجام دهید. یکی از این کیف پول های دیجیتال Exodus است. در این کیف پول شما می توانید به راحتی ارز لینک بخرید.

در ادامه ما به معرفی نحوه خرید ارز دیجیتال چین لینک در کیف پول Exodus می پردازیم:

1- والت Exodus خود را باز کنید و ارز دیجیتالی که قصد دارید آنرا به چین لینک تبدیل کنید انتخاب نمایید. والت Exodus به طور اتومات لیستی از معروف ترین ارز های دیجیتالی روز را به شما نشان می دهد اما با این حال اگر کوینی که شما در اختیار دارید را مشاهده نمی کنید، شما می توانید با زدن گزینه “Add more” آنرا به لیست بیفزایید.

افزودن ارز به exodus

2- زمانی که شما ارز مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید بر روی گزینه “Receive” کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  خرید ارز دیجیتال از طریق مرورگر اپرا (opera)

3- Exodus به شما یک آدرس ارز دیجیتال نشان می دهد که می توانید ارز دیجیتال خود را برای آن آدرس ارسال کنید. زمانی که واریز را انجام دادید، موجودی والت Exodus شما افزایش می یابد. سپس بر روی دکمه “Exchange” کلیک کنید. (دو فلشی که دقیقا در سمت راست دکمه receive قرار دارد.)

دکمه اکسچنج

4- کریپتوکارنسی که در اختیار دارید و می خواهید با چین لینک مبادله کنید، انتخاب نمایید و مشخص کنید چه مقدار چین لینک قصد دارید بخرید.

خرید چین لینک در exodus

5- بر روی “Exchange” کلیک کنید تا معامله انجام شود. وابسته به اینکه شما از چه ارز دیجیتالی استفاده می کنید (مثلا بیت کوین کندتر و ریپل سریعتر است)ممکن است مبادله چند دقیقه طول بکشد. به محض انجم معامله میتوانید موجودی چین لینک خود را که در کیف پول شما افزایش یافته است، مشاهده کنید.

چگونه با پول نقد، چین لینک بخریم؟

اگر شما تا کنون هیچ ارز دیجیتالی نخریده اید و قصد دارید با موجودی ریالی، نسبت به خرید چین لینک اقدام نمایید، باید به دنبال صرافی های ارز دیجیتال ایرانی باشید که چین لینک می فروشند. تعداد صرافی هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، محدود است لذا توصیه می کنیم از طریق خرید بیت کوین و یا هر ارز دیگری که عمومیت بیشتری دارد، موجودی کریپتو کارنسی خود را افزایش دهید سپس ارز دیجیتال خود را change نمایید. امکان خرید ارز های دیججیتال زیادی در فناوران امید فراهم است که می توانید به راحتی با موجودی ریالی اقدام به خرید نمایید.

مراحل تغییر ارز مورد نظر به چین لینک در کیف پول ها و صرافی های مختلف، متفاوت است. اما همانطور که در بخش قبل برای کیف پول Exodus توضیح دادیم، روند در تمامی کیف پول ها مشابه است.

چه صرافی هایی ارز چین لینک را پشتیبانی می کنند؟

کیف پونام صرافیمتد واریز وجهارز های فیات مورد پذیرشتعداد ارز های دیجیتال مورد پذیرش
crypto.comتراکنش بانکی، پی پال، سوئیفت، کردیت کارت یا دبیت کارتUSD, AUD, CAD, CHF, EUR, GBP, NZD, SGD, JPY, ZAR64
Binance.usتراکنش های بانکی، ارز دیجیتال، دبیت کارت، wire transferUSD28
coinbaseتراکنش بانکی، کردیت کارت، دبیت کارت، wire transferUSD, EUR, GBP24
Krakenwire transfer . Pay ID,OSkoUSD, EUR, GBP, JPY, CAD, CHF, AUD34

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا