آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده (با احراز هویت) و معرفی بخش های مختلف – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پیش از این درباره مزایای استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی و مفهوم آن در نوشته ای دیگر به طور مفصل توضیح دادیم. اگر این سیستم پرداخت نظر شما را جلب کرده است و حالا قصد دارید که از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنید، اولین گام داشتن حساب پرفکت مانی است. نکته قابل توجه این است که مانند برخی سیستم های پرداخت مثل پی پل، پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیت قائل نشده و شما می توانید با مشخصات حقیقی خود به ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای کردن یا احراز هویت در آن بپردازید. اما فرآیند این کار ممکن است کمی برای شما دشوار باشد و اما با وجود سادگی هر چه تمام در استفاده از این سیستم پرداخت، در ادامه قصد داریم آموزش نحوه ساخت حساب پرفکت مانی با احراز هویت را ارائه کنیم و همچنین بخش های مختلف آن را توضیح دهیم.

مراحل ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده

 

ویدئو آموزش ساخت حساب پرفکت مانی (معمولی)
نمایش در یوتیوب

لازمه استفاده بدون محدودیت از خدمات پرفکت مانی طی کردن دو مرحله است. مرحله اول افتتاح حساب پرفکت مانی و مرحله بعدی وریفای کردن یا احراز هویت شماست. پس از ایجاد حساب پرفکت مانی در ابن وبسایت به شما اعلام می شود که به منظور بهره مندی از تمامی خدمات بدون اعمال محدودیت می بایست حساب خود را وریفای کنید.

احراز هویت یا وریفای کردن حساب پرفکت مانی در طی سه مرحله ارسال مدرک شناسایی (پاسپورت، گواهینامه رانندگی)، یکی از قبض های خدماتی (قبض برق، گاز و…) و تایید شماره تلفن انجام می شود.

دقت داشته باشید با دنبال کردن مراحل زیر قادر به افتتاح یک حساب پرفکت مانی خواهید بود اما اگر با انجام فرآیند وریفای حساب پرفکت مانی و ترجمه مدارک به هر دلیلی مشکل داشته اید می توانید از بخش خدمات پرفکت مانی فناوران امید سفارش ساخت حساب وریفای شده بدهید تا همکاران ما این فرآیند را برای شما انجام دهند.

ساختن حساب کاربری در وبسایت پرفکت مانی

به این منظور ابتدا وارد وبسایت رسمی این سیستم به نشانی https://perfectmoney.is شوید و بر روی گزینه Signup در بالای صفحه کلیک کنید.

صفحه اصلی وبسایت Perfect Money
صفحه اصلی وبسایت Perfect Money

در صفحه جدید با فرمی سر و کار خواهید داشت که از شما یک سری اطلاعات اولیه برای انجام ثبت نام می خواهد. در تصویر زیر معادل هر قسمت نوشته شده که می توانید مطابق با مشخصات شخصی خود کامل کنید.

همچنین بخوانید |  قبض خام برای وریفای حساب پرفکت مانی

فرم ثبت نام و ساخت اکانت پرفکت مانی
فرم ثبت نام پرفکت مانی

نکاتی که در این بخش باید رعایت شود موارد زیر است.

  • اطلاعات واقعی خود را وارد کنید چرا که در غیر این صورت بعد ها برای احراز هویت با مشکل روبرو می شوید
  • نام حساب، یک نام دلخواه است که حساب کاربری شما با آن صدا زده می شود و البته که این نام در وارد شدن شما به سیستم ارتباطی ندارد
  • پیشنهاد می شود که شماره موبایل خود را در بخش شماره تلفن یا فکس وارد کنید تا برای تایید از طریق پیامک مورد استفاده قرار بگیرد
  • در بخش نوع حساب اگر حساب شخصی است گزینه Personal و اگر تجاری است، Business را انتخاب کنید
  • قوانین وبسایت را با دقت بخوانید و در نهایت گزینه I agree with terms and conditions را تیک بزنید

در نهایت روی دکمه Register کلیک کنید. اگر تمامی ورودی ها درست و معتبر باشد با صفحه ای به شکل زیر روبرو می شوید و در غیر این صورت پیام خطا نمایش می دهد و ورودی های نادرست را مشخص می کند.

ساخت حساب پرفکت مانی با موفقیت انجام شد
ساخت حساب پرفکت مانی با موفقیت انجام شد

در این پیام به شما گفته می شود که ایمیل به آدرسی که در فرم ثبت نام مشخص کردید، ارسال شده که حاوی Member ID یا شناسه کاربری شماست که برای ورود به حساب خود باید از آن استفاده کنید. به این منظور وارد Inbox ایمیل شوید و ایمیلی به عنوان Welcome to Perfect Money payment system! را باز کنید.

ایمیل تایید اطلاعات حساب کاربری
ایمیل تایید اطلاعات حساب کاربری

شناسه کاربری در ایمیل را در جایی یادداشت کنید.

شناسه کاربری پرفکت مانی ایمیل شده
شناسه کاربری حساب پرفکت مانی ارسال شده در ایمیل

حالا در صفحه اصلی وبسایت پرفکت مانی این بار روی گزینه Login کلیک کنید و اطلاعات ورود خود شامل شناسه کاربری و گذرواژه را در صفحه جدید وارد کنید.

ورود به حساب کاربری پرفکت مانی
ورود به حساب کاربری پس از ساخت حساب پرفکت مانی

حالا وارد داشبورد حساب کاربری پرفکت مانی خود می شوید. که محیط آن به شکل زیر است.

پیشخوان حساب پرفکت مانی
پیشخوان حساب پرفکت مانی

نحوه وریفای اکانت پرفکت مانی

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی (وریفای شده )

نمایش در یوتیوب

در این محیط بخش های مختلفی دارید که در ادامه به بررسی هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم اما مهم تر از ساخت حساب پرفکت مانی بحث احراز هویت یا وریفای کردن حساب پرفکت مانی است. به این منظور در این محیط بر روی گزینه Modify settings زیر بخش Current Account security settings کلیک کنید. در صفحه جدید بر روزی گزینه Verification Management زیر بخش Account Verification کلیک کنید.

در صفحه ای که با آن روبرو می شوید امکان وریفای کردن حساب کاربری پرفکت مانی وجود دارد.

همچنین بخوانید |  آموزش خرید پرفکت مانی ارزان به صورت آنلاین از وبسایت fanavaraneomid

وریفای کردن حساب پرفکت مانی ساخته شده
وریفای کردن حساب پرفکت مانی ساخته شده

Name Validation – این بخش برای ارسال مدرک هویتی است. نکته مهم این است که می بایست مشخصات هویتی ثبت شده در حساب کاربری شما با مدرکی که ارسال می کنید، یکسان باشد. به این منظور می توانید از اسکن گواهینامه رانندگی یا پاسپورت استفاده کنید.

Address Validation – در این بخش می بایست اسکن از مدرکی ارسال کنید که تایید کننده نشانی سکونت شماست. به این منظور می توانید از اسکن قبض های خدماتی مانند قبض برق، آب و… استفاده کنید.

Phone Validation – این بخش فقط زمانی فعال می شود که هویت و نشانی سکونت خود را تایید کرده باشید. این کار با برقراری تماس با شماره ای که در زمان ثبت نام وارد کرده اید، انجام می شود.

سیستم امتیاز دهی پرفکت مانی

پرفکت مانی سیستمی برای امتیاز کاربران در نظر گرفته است که ساز و کار مشخصی دارد. به منظور ساده تر کردن روند تراکنش ها بین افراد، پرفکت مانی کاربران را به سه بخش جداگانه تقسیم می کند.

Normal – این وضعیت به تمام کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده اند، داده می شود و هیچ محدودیتی در استفاده از سیستم در این وضعیت وجود ندارد.

Premium – این وضعیت پس از گذشت یک سال یا پس از ثابت شدن حجم معاملات در یک حد مشخص داده می شود. اگر حساب شما در این وضعیت باشد کارمزد کمتری برای انجام تراکنش می پردازید.

Partner – این وضعیت به کاربرانی داده می شود که مستقیما توسط مدیریت پرفکت مانی تایید شده باشند.

سیستم امتیاز دهی Trust Score

Trust Score یک مقدار عددی است که به هر حساب کاربری در پرفکت مانی داده می شود. این مقدار مشخص کننده اعتبار فعالیت های کاری صاحب آن است.

این امتیاز بر اساس سه پارامتر زیر محاسبه می شود.

ترافیک کاری – تعداد حساب هایی که در تراکنش ها شرکت داشته اند.

مقدار – مقدار اعتباری که منتقل شده است.

زمان – عمر حساب (از زمان اولین تراکنش انجام شده).

بازخورد – نشان دهنده شکایت یا رضایت افراد نسبت به فعالیت های شماست.

موجودی – موجودی حساب بر اساس کمترین میزان در ماه گذشته

کمترین مقدار Trust Score برابر 0 است در حالی که سقفی برای این مقدار وجود ندارد. امتیاز اعتماد کاربرانی که تازه ثبت نام کرده اند در ابتدا 0 است و ممکن است وابسته به فعالیت شما بیشتر یا حتی کمتر شود. این امتیاز در داشبورد پنل کاربری و در بخش Member Area قابل مشاهده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا