آموزش ساخت حساب پی پال وریفای شده – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از سیستم های پرداخت آنلاین PayPal نام دارد. پی پال به شما امکان خرید کالا و خدمات از وب سایت های بین المللی را می دهد علاوه بر آنکه نیازی به وارد کردن اطلاعات در هر بار انجام تراکنش نیست. آموزش ساخت حساب پی پال بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی در چند دقیقه اکانت پی پال وریفای شده داشته باشید. این پست راهنمای این آموزش را برای شما فراهم می کند.

از طریق وبسایت یا باز کردن برنامه کاربردی PayPal روی گوشی های موبایل وارد خدمات پی پال شوید. می توانید از طریق برنامه کاربردی و همجنین از طریق وبسایت اقدام به ساخت حساب پی پال کنید.امکان دریافت برنامه کاربردی PayPal برای سیستم عامل های اندروید و IOS وجود دارد. مراحل ساخت حساب پی پل در گوشی موبایل و از طریق وبسایت تقریبا شبیه به هم است و در این آموزش ما از طریق مراجعه به وبسایت اقدام به ایجاد حساب PayPal می کنیم.

در قدم اول به وب سایت این شرکت به آدرس https://paypal.com وارد می شویم. مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “Sign UP” کلیک می کنیم.

آموزش ساخت حساب پی پال

اگر به هر دلیلی قصد ندارید ریسک ایجاد اکانت و طی کردن مراحل طولانی ساخت حساب PayPal را داشته باشید، می توانید از بخش خدمات افتتاح حساب پی پال fanavaraneomid اقدام به تهیه اکانت های کاملا وریفای شده نمائید.

مرحله اول : انتخاب یکی از انواع حساب پی پال

در این مرحله از شما خواسته می شود که نوع حساب خود را انتخاب کنید. حساب شخصی یا ‘Personal Account’ و حساب تجاری یا همان Business اکانت دو نوع از انواع حساب های PayPal می باشند. توصیه ما استفاده از حساب پرسنال است. حساب های بیزینس برای وریفای نیازمند اطلاعات ثبتی مانند شماره مالیاتی هستند لذا ما این حساب را در حالت های عادی توصیه نمی کنیم.

آموزش ساخت حساب پی پال

مرحله دوم : وارد کردن اطلاعات فردی

در این مرحله از آموزش حساب پی پال شما بایستی اطلاعات فردی خود را ثبت کنید.

در این قسمت آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد و یک گذرواژه خوب استفاده کنید تا امکان حدس زدن آن توسط دیگران وجود نداشته باشد. فراموش نکنید شما بایستی ایمیل خود را تایید کنید لذا در هنگام ورود اطلاعات ایمیل دقت کنید.

پس از تکمیل نشان داده شده در تصویر زیر، بر روی دکمه “Continue” کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب پی پال

فرم داده شده را با اطلاعات خود کامل کنید. در این فرم می بایست اطلاعاتی مانند نام واقعی، نشانی و شماره تلفن را وارد کنید. تمامی این اطلاعات برای تکمیل مراحل ایجاد اکانت پی پل ضروری است. دقت داشته باشید اطلاعات آدرس ثبت شده در این بخش باید دقیقا مطابق با آدرس قبض برق شما و یا فردی که خارج از کشور است و قصد افتتاح حساب با هویت وی را دارید باید باشد.

آموزش ساخت حساب پی پال

سپس بر روی دکمه “Agree and create account” کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ریالی در ایران چگونه است؟

توجه داشته باشید که پی پال به دلیل تحریم های وضع شده برای ایران، در ارائه خدمات به ایرانیان محدودیت هایی را وضع کرده است. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از خدمات PayPal از ابزار های تغییر آی پی استفاده کنید.

نکته دوم در مورد برداشت وجه از حساب پی پال است. برای استفاده از این خدمات شما به یک کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس و هم چنین یک تلفن برای وریفای کردن حساب نیاز دارید.

همانطور که در مراحل مختلف آموزش حساب پی پال متوجه شدید، شما برای ایحاد و وریفای حساب پی پال نیازمند مشخصات دقیقی است. از آنجایی که ارائه این سبک مشخصات برای همه فراهم نیست ما به شما ساخت حساب پی پال از طریق فناوران امید را توصیه می کنیم.

مرحله سوم : ورود به حساب پی پال و تکمیل اطلاعات

شما اکانت پی پل خود را ایجاد کرده اید و می توانید به آن وارد شوید. پس از ایجاد حساب مرحله بعدی وریفای آن است. شما برای بهره مندی از قابلیت های این سیستم پرداخت می بایست ابتدا اقدام به وریفای کردن حساب پی پال خود کنید.حال با هم به وریفای حساب پی پل می پردازیم:

مطابق تصویر زیر با کلیک بر روی آیکون اطلاعیه ها، بر روی “Resolve Account Issue” کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

در این مرحله می بایست مطابق با کارت بانکی که قصد دارید به اکانت PayPal خود وارد کنید، مشخصات فردی خود را وارد نمایید.

وریفای کردن مشخصات

سپس بر روی دکمه “Next” کلیک کنید و درگام بعدی شما بایستی نمونه ای از قبض سرویس های خدماتی را به صورت ترجمه شده در این صفحه آپلود نمایید و اطلاعات آدرس خود را مطابق آنچه در قبض آمده ذکر کنید. خرید اکانت پی پل وریفای شده یک راه آسان تر است!

وریفای کردن حساب پی پال

مرجله بعدی پی پال از شما می خواهد کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت را در سایت آپلود کنید. پس از ضمیمه کردن یکی از مدارک ذکر شده، بر روی گزینه “Next” کلیک کنید.

تایید مشخصات فردی پی پال

پس از تکمیل اطلاعات شخصی، مرحله وریفای اولیه به اتمام می رسد.

مرحله چهارم : لینک کردن کارت اعتباری

اگر قصد دارید که از طریق حساب خود پول دریافت کنید یا بتوانید پولی به حساب بانکی منتقل کنید، می بایست حساب بانکی داشته باشید که به حساب کاربری پی پال شما لینک شده باشد. می توانید از پی پال برای مدیریت کارت های مختلف بانکی خود نیز استفاده کنید تا هر بار خرید های خود از وب سایت های اینترنتی را بدون نیاز به وارد کردن چند باره اطلاعات کارت انجام دهید. اطلاعات کردیت کارت خود را وارد نمایید. گزینه “Next” را بزنید و به مرحله بعد بروید.

وارد کردن کردیت کارت

اگر از طریق حساب بانکی لینک شده اقدام به انتقال وجه به دوستان و اعضای خانواده خود کنید، هزینه شما کمتر از زمانی خواهد بود که از کارت اعتباری و بانکی استفاده می کنید.

همچنین بخوانید |  مقایسه مانی گرام ، وسترن یونیون و پی پال

اگر نام بانکی که در آن حساب دارید، در فهرست باشد، می توانید اطلاعات ورود آنلاین به حساب بانکی خود را وارد کنید تا به صورت خودکار حساب لینک شود. در غیر این صورت می بایست شماره حساب و شماره مسیریابی وارد کنید. این مشخصات در انتهای چک درج شده اند. ضمن آنکه تایید حساب ها دو روز زمان می برد.

پس از تایید پی پال دو افزایش اعتبار در حساب شما به مقدار کمتر از یک دلار انجام می دهد که می بایست این دو مقدار را برای تایید مالکیت حساب کاربری خود وارد کنید. پس از گذشت 24 تا 48 ساعت می توانید در صورت حساب بانکی خود مقدار این دو تراکنش انجام شده را ببینید و در پی پال وارد کنید.

برای اتصال حساب بانکی، در این قسمت باید روی گزینه “Link a card” کلیک کنید و فرم ها را تکمیل کنید.

وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری
وارد کردن اطلاعات کردیت کارت

در این قسمت بر روی گزینه “save” کلیک کنید تا اطلاعات شما ذخیره شود.

پس از انجام مراحل بالا، پی پال برای وریفای کردن کارت بانکی لینک شده، مبلغی تراکنش را از کارت شما انجام می دهد و از شما می خواهد تا مبلغ تراکنش را اطلاع دهید.

وریفای حساب Paypal

ابتدا بر روی گزینه “Confirm your card” کلیک کنید.

دریافت کد تاییدیه پی پال

حالا بر روی گزینه “Get a code” کلیک کنید. برای دریافت جزییات حساب، باید صورت حساب کارت خود را بررسی کنید.

تراکنش پی پال با کارت شما

حالا کد دریافتی در بخش Description کارت بانکی را مطابق با توضیح پی پال در کادر مشابه تصویر زیر وارد کنید و در نهایت گزینه “Confirm” را انتخاب کنید.

ثبت کد تاییدیه پی پال

اگر مرحله به مرحله با مطالب “آموزش ساخت حساب پی پال” پیش رفته باشید با پیامی مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن مراحل است.

پیام تایید وریفای کارت پی پال

تهیه کارت بانکی برای ایجاد حساب پی پال (PayPal)

همان طور که پیش از این هم گفتیم به منظور استفاده از تمامی خدمات پی پال می بایست یک کارت بانکی به حساب خود اضافه کنید و همچنین گفتیم که امکان افزودن کارت هدیه یا گیفت کارت بانک های تعیین شده وجود دارد. دستیابی به ویزا کارت و مستر کارت هدیه بسیار ساده تر است و پیشنهاد می کنیم از طریق خرید همین کارت ها حساب پی پال خود را وریفای کنید.

خرید ویزا کارتخرید مستر کارت

امیدواریم این آموزش مفید واقع شود. پشتیبانان فناوران امید در خدمت شما هستند تا سوالات شما را پاسخ دهند. همچنین می توانید در انتهای این پست نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا