آموزش ساخت کیف پول تتر (Tether) بر روی سیستم عامل ویندوز و گوشی های اندروید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

تتر (Tether) یا دلار تتر یک ارز رمزنگاری شده و مبتنی بر بلاک چین بیت کوین است که هر توکن آن معادل یک دلار آمریکا ارزش دارد. ایده اولیه پیدایش این ارز دیجیتال این بود که یک استیبل کوین (ارز رمزپایه با ارزش ثبات) ایجاد گردد تا بتواند مانند سایر دلارهای الکترونیک همچون وب مانی و پرفکت مانی در پرداخت های روزانه استفاده شود. توکن های تتر با نماد اختصاری USDT نامگذاری شده و توسط Tether Limited صادر و پشتیبانی می شوند. در این مطلب شما خواهید آموخت که اگر نسبت به خرید انلاین تتر اقدام کردید، چگونه آنرا در یک کیف پول امن نگهداری کنید.

معرفی بهترین کیف پول تتر (USDT)

از آنجا که توکن های تتر (USDT) با پشتوانه دلار آمریکا ایجاد می شوند، طبیعی است که به یک اقتصاد بسیار قوی متصل شده اند. هم اکنون این ارز دیجیتال در جایگاه نهم در میان دیگر ارزهای رمزپایه به لحاظ ارزش معاملات قرار دارد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین کیف پول تتر به همراه آموزش ساخت هر کدام خواهیم پرداخت.

نکته مهم : دو نوع توکن USDT وجود دارد. یک نوع تتر از توکن های ERC-20 مبتنی بر اتریوم محسوب می شود و نوع دیگر مبتنی بر پروتکل Omni Layer. جهت تشخیص این دو نوع از یکدیگر می توان گفت که آدرس کیف پول توکن ERC-20 با 0x شروع می شود. همواره جهت جلوگیری از هدر رفتن دارایی های دیجیتالی خود به این نکته توجه فرمایید.


کیف پول MyEtherWallet


MyEtherWallet یکی از محبوب ترین کیف پول های تتر بر پایه وب محسوب می شود و از توکن های ERC-20 پشتیبانی مینماید. در حالی که با استفاده از کیف پول های آنلاین، شما کنترل کلیدهای خصوصی خود را در اختیار شخص ثالثی قرار می دهید؛ MyEtherWallet به شما اجازه می دهد تا کلید خصوصی کیف پول تتر را در رایانه شخصی خود ذخیره نمایید. این قابلیت یک ویژگی کلیدی برای محبوبیت این کیف پول متن باز به شمار می آید که هدف آن ارائه روشی ساده و راحت برای مدیریت توکن های USDT شماست.

شما می توانید به کیف پول MyEtherWallet از طریق مرورگر وب خود دسترسی داشته باشید. همچنین MyEtherWallet با کیف پول های سخت افزاری همچون TREZOR و Ledger Nano S نیز سازگار است. به یاد داشته باشید هنگام استفاده از این کیف پول، تمام اقدامات احتیاطی و امنیتی را رعایت نمایید.

همچنین بخوانید |  کاهش قیمت تتر (Tether) در صرافی ارزهای دیجیتال : تأثیر آن بر بیت کوین چه خواهد بود؟

ورود به کیف پول MyEtherWallet

آموزش ساخت کیف پول تتر در MyEtherWallet

برای ساخت کیف پول تتر ابتدا از لینک بالا وارد وب سایت MyEtherWallet شوید. در صفحه اصلی یک سری توضیحات و نکات درباره ساخت کیف پول به شما نمایش داده می شود.

صفحه اصلی وبسایت MyEtherWallet
صفحه اصلی وب سایت MyEtherWallet

از ترکیبی از حروف، اعداد و نماد ها برای ساخت یک گذرواژه قوی و با امنیت بالا استفاده کنید. به محض این که یک گذرواژه مناسب در کادر نوشتید، آن را در جایی یادداشت نموده و حتی از روی آن چندین مرتبه در جاهای مختلف کپی بگیرید. سپس روی گزینه “Create New Wallet” کلیک کنید.

در مرحلۀ بعدی بایستی بنا بر دلایل امنیتی فایل Keystore کیف پول تتر خود را دانلود و ذخیره کنید. فایل Keystore را روی کامپیوتر خود یا هر دستگاه دیگری که ثبت نام را با آن انجام می دهید، ذخیره کنید. سپس روی “Continue” کلیک کنید.

فایل keystore خود را دانلود کنید
فایل Keystore خود را دانلود کنید

در مرحله نهایی کلید خصوصی کیف پول به شما نشان داده می شود. کلید خصوصی شبیه به یک رشته متنی از علامات است و اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که هر شخصی با داشتن این کلید خصوصی می تواند به کیف پول و در حقیقت دارایی های دیجیتال شما دسترسی داشته باشد. مطمئن شوید که این کلید را در جای مطمئنی نگهداری می کنید. حتی می توانید این کلید خصوصی را مانند یک کیف پول کاغذی در یک برگه A4 پرینت بگیرید. به یاد داشته باشید که راهی برای بازگرداندن کلید خصوصی و گذرواژه فراموش شده یا گمشده شما وجود ندارد؛ بنابراین به تمامی نکاتی که MyEtherWallet به شما می گوید، توجه کنید.

آموزش استفاده از کیف پول تتر در MyEtherWallet

برای قفل گشایی و استفاده از کیف پول تتر شما راه های زیادی وجود دارد، ولی برای سادگی کار قرار است کیف پول ساخته شده را با فایل Keystore و کلید خصوصی که دریافت نموده ایم بازگشایی کنیم. جهت دسترسی به کیف پول تتر خود، به صفحه اصلی وب سایت MyEtherWallet بروید و روی گزینه “View Wallet Info” در بالا سمت راست کلیک کنید. حال کلید خصوصی خود را تایپ نموده یا فایل Keystore خود را بارگذاری کنید تا کیف پول شما باز شود.

از کلید خصوصی یا فایل keystore برای ورود به کیف پول استفاده کنید
از کلید خصوصی یا فایل Keystore برای ورود به کیف پول استفاده کنید

تنها نکته ای که در نهایت باقی می ماند این است که باید توکن USDT را به کیف پول خود اضافه کنید. برای این کار مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه “Add Custom Token” کلیک نموده و توکن USDT را از میان لیست موجود اضافه نمایید.

اطلاعات کیف پول در وبسایت MyEtherWallet
اطلاعات کیف پول در وب سایت MyEtherWallet

کیف پول OmniWallet


OmniWallet یک کیف پول تتر است که از توکن های مبتنی بر شبکه Omni Layer پشتیبانی می کند. پلتفرم معاملاتی Omni Layer کاملاً غیرمتمرکز بوده و در عین حال متن باز میباشد.

همچنین بخوانید |  پشتیبانی کامل دلار از TrueUSD (ترو یو اس دی)

OmniWallet به عنوان یک کیف پول آنلاین در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری و دیگر روش های ذخیره سازی سرد از امنیت کمتری برخوردار است. به گفته توسعه دهندگان این کیف پول، OmniWallet کنترل کامل کلید خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد که ویژگی امنیتی مهمی به شمار می آید.

مزیت اصلی استفاده از OmniWallet دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که مبادلات تتر (USDT) در پروتکل Omni به خوبی تعریف شده است، خرید و فروش در زمان های بحرانی آسان تر از مبادلات توکن های ERC20 در بلاک چین اتریوم است.

یکی دیگر از مزیت های این کیف پول عبارتست از اینکه هر آدرس OmniWallet به شما امکان ذخیره بیت کوین و همچنین تتر را بصورت همزمان میدهد. با این حال، اشکال اصلی این است که رابط کاربری OmniWallet ممکن است برای کاربران مبتدی ایده آل نباشد.

ورود به کیف پول OmniWallet

آموزش ساخت کیف پول تتر در OmniWallet

جهت ساخت کیف پول تتر ابتدا از لینک بالا وارد وب سایت OmniWallet شوید. در صفحه اصلی مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “Create Wallet” کلیک نمایید.

ساخت کیف پول تتر در OmniWallet
ساخت کیف پول تتر در OmniWallet

در این مرحله فرم ثبت نام را به دقت تکمیل نمایید. ابتدا یک کلمه عبور قدرتمند برای کیف پول خود انتخاب نموده و آدرس پست الکترونیکی خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.

فرم ثبت نام در OmniWallet
فرم ثبت نام در OmniWallet

حال به صفحه اصلی کیف پول OmniWallet هدایت خواهید شد که مطابق تصویر زیر موجودی شما از جمله بیت کوین و تتر را نمایش می دهد.

صفحه اصلی کیف پول OmniWallet
صفحه اصلی کیف پول OmniWallet

کیف پول Freewallet


کیف پول تتر Freewallet

Freewallet یک کیف پول آنلاین است که بسیاری از ارز های رمزنگاری شده از جمله تتر (USDT) را پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن کیف پول تتر به کاربران کمک می کند تا کیف پول دسکتاپ خود را با سرعت بیشتری همگام سازی نمایند و بتوانند با امنیت بالا توکن های خود را ذخیره کنند.

کیف پول Freewallet از کلید خصوصی کابران پشتیبان تهیه کرده و اپلیکیشن اندروید آن با امنیت بالا طراحی شده است. طبق گفته Freewallet، بیشتر دارایی های این شرکت در یک فضای آفلاین به روش ذخیره سازی سرد نگهداری می شوند تا به محافظت از منابع مالی کاربران در برابر هر گونه حملات مخرب کمک کنند. این کیف پول بر روی سیستم عامل های اندروید، iOS و بصورت نسخه وب در دسترس است.

دانلود کیف پول Freewallet

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

پنج دفتر دلار آمریکا
یک دفتر دلار و یک ورق دلار چند دلار است؟
در کشور و منطقه کردستان هنگام معامله با واژه های یک دفتر یا یک ورق مواجه می شوید. یک دفتر دلار چند دلار است؟ یک
دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک از خارج از کشور
در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است. بسیاری از فعالیت‌های روزمره مانند خرید، پرداخت‌های مالی، انجام امور
حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا