آموزش ساخت کیف پول ورج (Verge) بر روی ویندوز و اندروید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ورج (Verge) یک ارز رمزپایه غیرمتمرکز است که هدف آن غیرقابل شناسایی شدن تراکنش ها و حفظ حریم شخصی کاربران می باشد. از ویژگی های ورج می توان به توان پردازش بالا و تأیید سریع تراکنش ها اشاره نمود. در این مقاله خواهید آموخت که چگونه کیف پول ورج را بر روی کامپیوتر دسکتاپ یا گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. جهت درک اصطلاحات مرتبط با Verge می توانید به مقاله ورج چیست؟ مراجعه کنید.

این ارز رمزنگاری شده در سال 2014 با نام DogeCoinDark ایجاد شد و در سال 2016 با تغییر نام به ورج (Verge)، دوباره به بازار عرضه شد. قیمت Verge در عرض چند روز اواخر دسامبر 2017 از 0.01 دلار به 0.28 دلار افزایش یافت. ورج یکی از موقعیت های خوب جهت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال طی 5 سال آینده محسوب می شود.


معرفی کیف پول نرم افزاری Verge Electrum


Verge Electrum یک کیف پول متن باز است که عمدتا بر استفاده از منابع کم و سرعت زیاد انجام تراکنش ها متمرکز است. در این کیف پول ورج نیازی نیست کل بلاک چین را دانلود نموده و پهنای باند و فضای ذخیره سازی خود را اشغال نمایید. استفاده از کیف پول Verge Electrum برای معاملات روزمره سریع و آسان توصیه می شود. این کیف پول تحت لایسنس دانشگاه MIT منتشر شده و بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است. جهت دانلود کیف پول ورج می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کیف پول Verge Electrum

آموزش ساخت کیف پول ورج در Verge Electrum

ابتدا از لینک موجود، کیف پول دسکتاپ Verge Electrum را از وب سایت گیت هاب دانلود نمایید. پس از دانلود، فایل زیپ موجود را در پوشه ای که میخواهید کیف پول ورج خود را در آن نگهداری کنید، اکسترکت نمایید. مطابق تصویر زیر، لینک دانلود Verge Electrum و دیگر کیف پول های ورج در وب سایت رسمی Verge قابل دسترسی است.

دانلود کیف پول Verge Electrum

حال پوشه مورد نظر را باز نموده و فایل electrum-xvg.exe را جهت دسترسی به کیف پول ورج خود اجرا نمایید. در اولین اجرا، این کیف پول به طور خودکار یک آدرس مخصوص شما جهت ذخیره سازی ورج (XVG) ایجاد می کند. اگر اینگونه نشد، تنها کافی است به زبانه “Receive” رفته و روی گزینه “New” کلیک کنید. آدرس کیف پول ورج ایجاد شده عمومی است و می توانید آن را برای دریافت ورج با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آدرس کیف پول Verge Electrum

شما همچنین می توانید کد QR کیف پول ورج خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. در بخش “Description” می توانید توضیحات مربوط به هر آدرس را تنظیم کنید. اگر می خواهید درخواست پرداخت از کسی را وارد کنید، ابتدا مقدار را در فیلد “Requested amount” وارد و تاریخ انقضا را تعیین نموده و بر روی ذخیره کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  بهترین کیف پول ارز چین لینک در سال 2020

در گوشه پایین سمت راست کیف پول، یک چراغ سبز خواهید دید که به معنای آنلاین بودن کیف پول ورج است و نشان می دهد که به شبکه ورج متصل است. اطمینان حاصل کنید که این چراغ تمام وقت سبز است، زیرا تنها در این صورت می توانید پرداخت های خود را ارسال یا توکن های XVG را دریافت کنید. در برخی مواقع سیگنال شبکه ممکن است نور قرمز را نشان دهد. در چنین مواردی نگران نباشید اگر نتوانستید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

تهیه پشتیبان از کیف پول ورج در Verge Electrum

توصیه می شود پس از ساخت والت ورج از کیف پول خود پشتیبان گیری کنید. برای انجام این کار به File >> Save Copy بروید و فایل پشتیبان کیف پول را در یک مکان امن ذخیره کنید. همچنین لازم است از رمز عبور کیف پول خود محافظت کنید تا دیگران نتوانند به سادگی به دارایی های دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند. برای تنظیم یک رمز عبور برای کیف پول خود به Wallet >> Password بروید و یک رمز جدید ایجاد کنید. هنگامی که این رمز عبور تنظیم می شود، هر بار که بخواهید پول بفرستید باید رمز عبور خود را وارد کنید. بنابراین مطمئن شوید که رمز عبور کیف پول ورج خود را در مکان امنی نگه داشته اید.

Seed Wallet جهت بازیابی کیف پول ورج در صورت خرابی کامپیوتر و سخت افزار آن استفاده می شود. برای تولید Seed کیف پول به منوی Wallet >> Seed بروید. اگر گذرواژه برای دسترسی به کیف پول خود تعیین کرده اید، Verge Electrum آن را از شما درخواست خواهد کرد. رمز عبور را وارد نموده و Seed Wallet خود را تولید کنید. این اطلاعات را در یک درایو امن ذخیره کنید و آن را برای هیچکس افشا نکنید. این عبارت مورد نیاز برای بازیابی کیف پول شماست.


معرفی کیف پول موبایل Coinomi


کیف پول Coinomi

کیف پول Coinomi از ارزهای رمزنگاری شده بسیاری از جمله ورج (XVG) پشتیبانی می کند. علاوه بر ویژگی های مشترک، در این کیف پول چند منظوره این امکان نیز وجود دارد که ارزهای دیجیتالی خود را توسط ShapeShift به یکدیگر تبدیل کنید. Coinomi یکی از بزرگترین کیف پول ها با قابلیت پشتیبانی از بیت کوین و آلت کوین های دیگر است؛ زیرا بیش از 70 ارز رمزپایه و 200 توکن مختلف را پشتیبانی می کند.

Coinomi یک کیف پول (HD (Hierarchical Deterministic محسوب می شود؛ بدین معنی که XVG های شما با یک عبارت عبور 12 کلمه ای قابل دسترسی و بازیابی هستند.

لینک دانلود کیف پول Coinomi

آموزش ساخت کیف پول ورج در Coinomi

پس از نصب کیف پول Coinomi از گوگل پلی، در صفحه ابتدایی نرم افزار بر روی گزینه “Create a new wallet” کلیلک کنید. در صورتی که قبلا از این کیف پول استفاده کرده اید، می توانید از طریق انتخاب گزینه “Restore a wallet” و وارد نمودن عبارت عبور 12 کلمه ای آن را بازیابی کنید.

همچنین بخوانید |  معرفی و آموزش نصب کیف پول coinomi

بخش های مختلف کیف پول Coinomi

در حال حاضر به کاربران یک عبارت عبور 12 کلمه ای جهت بازیابی کیف پول ارائه می شود. این عبارات عبور را بر روی یک تکه کاغذ یادداشت نموده یا بهتر است آن را روی چندین قطعه کاغذ نوشته و همه آنها را در مکان های امن ذخیره کنید. این عبارت بازیابی را با هیچ کسی به اشتراک نگذارید، زیرا این کلید اصلی برای ورود به کیف پول Coinomi از هر دستگاه اندرویدی است. با این عبارت عبور (pass phrase)، هر کسی قادر به دسترسی به کیف پول شما خواهد بود حتی اگر گوشی تان به سرقت رفته یا گم شود.

پس از ایجاد عبارت عبور، لیست سکه هایی که Coinomi از آنها پشتیبانی می کند و می خواهید کیف پول مربوط به آن را داشته باشید، برای شما نمایش داده خواهد شد. با توجه به نیازتان سکه های مختلف را انتخاب نموده و صبر کنید تا فرآیند ساخت کیف پول ها پایان یابد. حال می توانید از طریق کیف پول Coinomi به ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال بپردازید.


معرفی کیف پول موبایل Verge Tor


کیف پول Verge Tor

Verge Tor اولین کیف پول در نوع خود برای تلفن های همراه است که به طور انحصاری در شبکه Tor کار می کند. برای اطمینان از ناشناس بودن در همه زمان ها، کیف پول به هیچ وجه توانایی درج اطلاعات کاربر در شبکه را ندارد. علاوه بر این، تراکنش ها از طریق تایید ساده پرداخت (SPV) انجام می شود که امکان تأیید تقریبا سریع آنها را فراهم می کند.

این کیف پول همچنین می تواند کد QR آدرس دیگر کیف پول های Verge Tor را برای ارسال آسان XVG اسکن نموده و کلید خصوصی کیف پول های کاغذی ورج را نیز دریافت نماید.

لینک دانلود کیف پول Verge Tor

آموزش ساخت کیف پول ورج در Verge Tor

پس از نصب کیف پول Verge Tor از گوگل پلی، در صفحه ابتدایی نرم افزار بر روی گزینه “Create new wallet” کلیلک کنید. در صورتی که قبلا از این کیف پول استفاده کرده اید، می توانید از طریق انتخاب گزینه “Restore wallet” و وارد نمودن عبارت عبور 12 کلمه ای دارایی های دیجیتال خود را بازیابی کنید. در صفحه اصلی این کیف پول موجودی حساب شما نمایش داده می شود و می توانید از طریق آن به سادگی و با حفظ حریم شخصی به ارسال و دریافت XVG بپردازید.

برای اینکه در کیف پول Verge Tor به شبکه ورج متصل شوید، ابتدا باید نرم افزار Orbot را از گوگل پلی دانلود نمایید. این اپلیکیشن گوشی تلفن همراه شما را به شبکه گسترده Tor متصل می کند.

لینک دانلود نرم افزار Orbot

نرم افزار Orbot

پس از تنظیم استفاده از Orbot برای همه اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه خود، به صفحه اصلی نرم افزار بازگشته و گزینه “Start” را انتخاب نمایید. حال می توانید به کیف پول Verge Tor بازگشته و با خیال آسوده به تجارت در دنیای ارزهای دیجیتال بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا