آموزش فروش پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال از طریق سیستم فروش خودکار fanavaraneomid – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی برای کاربران ایرانی یکی از بهترین جایگزین ها و روش های پرداختی به دلیل عدم وجود محدودیت های اعمال شده از طرف دیگر سرویس دهندگانی مانند پی پل است. پرفکت مانی کاربرد های بسیاری دارد که شاید بتوان گفت یکی از مهمترین کاربرد های آن راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. با داشتن یک حساب پرفکت مانی می توانید کالا ها یا خدمات خود را به صورت بین المللی ارائه و به مشتریان خود روشی ساده برای پرداخت هزینه خدمات پیشنهاد کنید. اما برای نقد کردن این درآمد ارزی و تبدیل موجودی پرفکت مانی به ریال می توانید از سیستم فروش خودکار fanavaraneomid استفاده کنید. در ادامه قصد داریم آموزش فروش پرفکت مانی از طریق وبسایت fanavaraneomid را به صورت گام به گام ارائه کنیم.

آموزش فروش پرفکت مانی به صورت خودکار

از طریق دنبال کردن آموزش فروش پرفکت مانی می توانید خدمات زیر را دریافت کنید.

  • تبدیل درآمد ارزی و دلار پرفکت مانی به ریال
  • تبدیل ووچر پرفکت مانی (کارت شارژ) به ریال

پیش از هر چیز برای تبدیل پرفکت مانی به ریال از وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام – آموزش فروش پرفکت مانی

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای فروش پرفکت مانی می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پرفکت مانی و سپس فروش پرفکت مانی را انتخاب کنید.

آموزش فروش پرفکت مانی
آموزش فروش پرفکت مانی

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست فروش پرفکت مانی هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

فرم درخواست تبدیل پرفکت مانی به ریال
فرم درخواست تبدیل پرفکت مانی به ریال

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر میزان ارز می بایست میزان پرفکت مانی درخواستی برای فروش را به دلار وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان نمایش داده می شود. در بخش توضیحات اضافه هر توضیحی که احساس می کنید نیاز است تا کارشناسان ما در جریان آن باشند را بنویسید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید |  آموزش تبدیل پرفکت مانی به وب مانی بصورت آنلاین توسط fanavaraneomid

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از 300 هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

صورتحساب فروش پرفکت مانی
صورتحساب فروش پرفکت مانی

پس از ثبت درخواست، صورتحساب به شما نمایش داده می شود و پس از مشاهده صورت حساب می توانید با انتخاب گزینه پرداخت مانند تصویر بالا، برای پرداخت میزان پرفکت درخواستی به fanavaraneomid وارد درگاه پرفکت مانی شوید.

همچنین بخوانید |  مقایسه پرفکت مانی و وب مانی: بهترین روش انتقال پول به خارج

درگاه پرداخت پرفکت مانی
درگاه پرداخت پرفکت مانی

در درگاه پرداخت بین المللی پرفکت مانی می توانید یکی از دو روش، پرداخت از حساب و پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.

در صورتی که گزینه Perfect Money account را انتخاب کنید، پس از کلیک بر روی گزینه Make payment و در صفحه جدید می بایست نام کاربری و گذرواژه حساب پرفکت مانی خود را وارد و بقیه مراحل پرداخت را طی کنید.

استفاده از ووچر بدون حساب کاربری
استفاده از ووچر بدون حساب کاربری

اما اگر بخواهید ووچر پرفکت مانی خود را تبدیل به ریال کنید، می بایست گزینه e-Voucher / Prepaid Card را انتخاب کنید. در این صورت صفحه ای باز می شود که دو گزینه پیش روی شماست.

Have account – در صورتی که حساب پرفکت مانی دارید، این گزینه را نشانه گذاری کنید و در غیر این صورت گزینه Don’t have account, I am new customer را انتخاب کنید.

در هر صورت مشخصات خواسته شده مانند نام، کشور، ایمیل و کد امنیتی را تکمیل و در سپس گزینه Make payment را انتخاب کنید.

وارد کردن اطلاعات ووچر پرفکت مانی
وارد کردن اطلاعات ووچر پرفکت مانی

در نهایت از شما خواسته می شود تا شناسه ووچر و کد تاییدیه را وارد کنید. پس از اتمام مراحل پرداخت به صورت خودکار به پنل کاربری خود در وبسایت fanavaraneomid باز می گردید و وضعیت فاکتور شما از حالت پرداخت نشده به منتظر پردازش تغییر می یابد.

پس پرداخت فاکتور حالا می بایست منتظر بمانید تا تسویه حساب توسط کارشناسان fanavaraneomid صورت گیرد.

نکات مهم در آموزش فروش پرفکت مانی

پس از ارائه آموزش خرید پرفکت مانی لازم است یک سری نکات را نیز یادآوری کنیم.

  • شماره کیف پول دلاری پرفکت مانی با حرف U آغاز می شود.
  • شماره کیف پول با ارز پایه روبل با حرف R آغاز می شود.
  • پس از تکمیل سفارش توسط شما، در کمتر از 24 ساعت درخواست شما پردازش می شود و مبلغ قابل پرداخت به شما، به یکی از حساب های بانکی که در بخش تایید حساب کاربری وارد کرده اید، واریز می شود.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه استفاده از خدمات پرفکت مانی دارید، می توانید از پایان همین صفحه و از بخش ارسال دیدگاه، آن را با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

پنج دفتر دلار آمریکا
یک دفتر دلار و یک ورق دلار چند دلار است؟
در کشور و منطقه کردستان هنگام معامله با واژه های یک دفتر یا یک ورق مواجه می شوید. یک دفتر دلار چند دلار است؟ یک
دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک از خارج از کشور
در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است. بسیاری از فعالیت‌های روزمره مانند خرید، پرداخت‌های مالی، انجام امور
حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا