آموزش فروش کوین فیفا به دلار: کسب درآمد ارزی از اکانت FIFA – فناوران امید

این روزها که بازی هایی با گرافیک های عالی، موضوعات جذاب و کاربری متفاوت نظیر کلش اف کلنز و فیفا وارد بازار شده اند، گیمر ها را بیشتر از پیش مجذوب خود کرده اند. فیفا 19 از آن دسته از بازی هایی است که از سال 1995 تا 2019 هر سال با یک آپدیت ویژه مخاطب خاص خود را داشته است. کمتر کسی وجود دارد که تا به حال فیفا 19 بازی نکرده باشد و یا اسم این بازی را نشنیده باشد. آنهایی که اندکی در این بازی حرفه ای تر هستند با فروش کوین فیفا، درآمد هم کسب می کنند. در این پست قصد داریم نحوه کسب درآمد دلاری را از طریق بازی فیفا توضیح دهیم.

پیش تر در خصوص معرفی بازی فیفا مطالبی را ارائه دادیم. شما در بازی فیفا، باید سکان اداره تیم خود را به عهده بگیرید. بازیکنان خود را تمرین دهید و در مسابقات برنده شوید. تمامی این فرایند با کسب کوین (Coin) یا همان سکه فراهم است. سکه بیشتر، اکانت شما را با ارزش تر می کند. به عبارت بهتر هر چه شما کوین بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری بدست می آورید.

وب سایت fifacoinszone یکی از مراجع خرید و فروش کوین فیفا است. این وب سایت به شما امکان خرید یا فروش سکه های بازی فیفا را می دهد.

وب سایت فروش کوین فیفا
صفحه اصلی وب سایت fifacoinszone

اگر بر روی آخرین گزینه در منو بالا، به نام ‘Sell to Us‘ کلیک کنید به صفحه فروش کوین فیفا هدایت می شوید.

فروش کوین فیفا 19

در مرحله بعدی شما باید پلتفرم خود را مشخص کنید. همان طور که می دانید بازی فیفا بر روی دستگاه های متفاوتی قابل اجرا ست.

  • PS4 : یا همان پلی استیشن 4 – نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی عرضه شده‌ است. این کنسول در سال 2013 معرفی شده است.
  • XBOX1 : کنسول بازی ویدئویی خانگی معرفی شده توسط مایکروسافت در سال 2013 است و از نسل هشتم کنسول‌ های بازی محسوب می شود.
  • PC : معادل Personal Computer یا همان کامپیوتر خانگی
انتخاب پلتفرم بازی فیفا

پس از انتخاب پلتفرم مورد نظر، میزان سکه ای که قصد فروش آنرا دارید انتخاب کنید.

فروش سکه بازی فیفا

پس از آن پیغامی برای شما ظاهر می شود که شامل اطلاعات زیر است:

  • 1- پس از کلیک کردن بر روی “OK” شما سه دقیقه زمان دارید تا بازیکن مورد نظر خود را بخرید.
  • 2- پس از آنکه تراکنش کامل انجام شد، می توانید ‘Member Center-Cash Histoy‘ را چک کنید تا بتوانید پول خود را برداشت کنید.
  • 3- پس از اتمام یک تراکنش نسبت به انجام تراکنش بعدی اقدام کنید.

همچنین بخوانید |  ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز که در ایران اجرا نشده اند

توجه: اگر برای سه بار اقدام به خرید بازیکن نکنید حساب شما مسدود می شود.

آموزش قروش کوین فیفا

برای خرید بازیکن و فروش کوین فیفا بایستی در این سایت لاگین کنید. اگر حساب کاربری قبلا ایجاد نکرده اید، بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید.

نحوه عضویت در سایت

عضویت در این سایت همانند دیگر سایت ها به یک سری اطلاعات پایه ای مانند نام و نام خانوادگی، کشور، ایمیل و … مرتبط است. در پایان فرم گزینه ‘I accept the Terms & Condition‘ را تیک دار کنید و بر روی “Submit” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت فروش کوین

مشخصات بازیکن برای شما نمایش داده می شود. شما دو انتخاب دارید:

  • Player Not Bought” : برای زمانی که قصد خرید این بازیکن را ندارید.
  • Player Bought” : برای زمانی که می خواهید این بازیکن را خریداری کنید.
خرید بازیکن فیفا

در این مرحله شما باید اطلاعات بازیکن مورد نظر را در بازی فیفا وارد کنید و وقتی از خرید بازیکن اطمینان حاصل کردید گزینه “Buy Now” را در محیط بازی بزنید.

توجه داشته باشید که برداشت وجه از حسابتان زمانی امکان پذیر است که موجودی شما بیشتر از 5 دلار باشد. برای برداشت وجه از حساب به سیستم های پرداختی مانند پی پال، وب مانی و … نیاز دارید.

سامانه فناوران امید، با در اختیار داشتن حساب های وریفای شده پی پال امکان برداشت وجه از حساب FiFaCoinZone را برای شما فراهم می کند.

در ادامه ویدیویی را قرار می دهیم که مراحل فروش کوین فیفا را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهد.

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل : خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود. این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+ تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@ تماس جهت مشاوره رایگان: تماس: 02128421193 واتساپ: 09129726343


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *