آموزش قدم به قدم خرید هاست از امید احمدیانیا – سرور – هاست – دامنه

خرید هاست و دامنه یکی از اولین اقداماتی است که برای راه اندازی وب سایت باید برداشت. در واقع شما باید در ابتدا دامنه ای با نام دلخواه خود خریداری کرده و سپس اقدام به انتخاب و خرید یک هاست مناسب برای آن نمایید. در نظر داشته باشید که انتخاب هاست مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که شما باید مشخص کنید که چه هاستینگی می تواند با خدماتی که وب سایت شما ارائه می دهد بیشترین همخوانی را داشته باشد. هاست ایران برای کاربران مناسب است یا هاست خارج؟ آیا وب سایت شما به سرویسی مثل هاست دانلود با پهنای باند بالا نیاز دارد؟ در این مقاله از پایگاه دانش مجموعه ما تصمیم داریم آموزش ثبت سفارش هاست در مجموعه ما را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.

معرفی سرویس های هاستینگ مجموعه ما

مجموعه ما به عنوان یکی از شرکت های برتر ارائه خدمات هاستینگ در ایران، همواره به دنبال این است که بتواند بهترین سرویس ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در واقع ارائه خدمات مناسب و کسب رضایت کاربران هدفی است که از همان ابتدای مسیر برای تیم مجموعه ما تعیین شده و هر اقدامی که در این شرکت صورت می گیرد در راستای داشتن عملکرد بهتر در مسیر رسیدن به این اهداف است. اگر قصد ثبت سفارش هاست در مجموعه ما دارید می توانید از این مقاله برای آشنایی بیشتر با سرویس ها و در نهایت ثبت سفارش هاست در مجموعه ما استفاده کنید.

هاست ایران مجموعه ما

هاست ایران اولین سرویسی است که در این مقاله قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. هاست ایران در واقع یک هاست اشتراکی می باشد که برای وب سایت های تازه تاسیسی که می خواهند به تازگی شروع به کار کنند، می تواند گزینه مناسبی بشمار برود. چرا که با ثبت سفارش هاست ایران در مجموعه ما می توان از خدمات مربوط به این سرویس قدرتمند اشتراکی با کمترین هزینه ممکن استفاده کرد.

میزبانی وب اشتراکی ایران

  • از مهم ترین ویژگی های هاست ایران می توان به استفاده از هاردهای SSD Enterprise قدرتمند در آن برای ارائه سرعت بالا به کاربران اشار کرد. سرعتی که می توان با اطمینان گفت در هیچ سرویس اشتراکی مشابه دیگری، نمی توانید مشاهده نمایید.
  • همچنین وب سرور استفاده شده در این سرویس لایت اسپید بوده که یکی از بهترین وب سرورهای موجود در بازار است.
  • در کنار موارد گفته شد امکان ساخت نامحدود ساب دامین و دامین.
  • همچنین بکاپ گیری منظم و دقیق از اطلاعات شما می تواند ویژگی های دیگری باشد که با ثبت سفارش هاست ایران در مجموعه ما می توانید آنها را تجربه کنید.

هاست دانلود مجموعه ما

هاست دانلود مجموعه ما یکی دیگر از سرویس های پرسرعت موجود در بازار است که به دلیل استفاده از میزبانی ابری به کاربران خود این اطمینان را می دهد که حتی در زمان از دسترس خارج شدن یکی از سرورها، باز هم در دسترس بوده و کاربران هیچگونه قطعی را تجربه نخواهند کرد چرا که با تکنولوژی روز پیاده سازی شده و امکان قطعی در آن به صفر رسیده است. در هاست دانلود مجموعه ما از منابع سخت افزاری بسیار قدرتمندی استفاده شده که کیفیت و امنیت سرویس را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. هاست دانلود مجموعه ما اولین هاست دانلودی است که در آن از هاردهای SSD قدرتمند برای میزبانی از وب سایت های فعال استفاده است و به دلیل میزبانی اطلاعات به صورت Raid ، ریسک از دست رفتن اطلاعات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سرویس های میزبانی هاست دانلود و بکاپ

نکته دیگری که باید در خصوص هاست دانلود مجموعه ما به آن اشاره کرد این است با موارد زیر می توانید سرعت بسیار بالاتری را در مقایسه با نمونه های مشابه مشاهده کنید:

  • بعد از ثبت سفارش هاست دانلود در مجموعه ما به دلیل ارائه آن با پورت شبکه قدرتمند 40 گیگابایتی
  • استفاده از هاردهای شتاب دهنده کشینگ

اگر می خواهید سرعت، قدرت و امنیت را در وب سایت های دانلودی خود تجربه کنید، بدون شک پیشنهاد ما به شما ثبت سفارش هاست دانلود در مجموعه ما است.

هاست وردپرس مجموعه ما

سرویس ارزشمند دیگری که توسط مجموعه ما به کاربران ارائه شده است، هاست وردپرس مجموعه ما است. این سرویس توسط کارشناسان فنی شرکت مجموعه ما برای وب سایت های وردپرسی بهینه سازی شده و به شما به عنوان دارنده یک وب سایت وردپرسی کمک می کند تا سادگی، امنیت و سرعت را در بهترین حالت ممکن تجربه کنید.

میزبانی وب وردپرس

  • در این سرویس از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده شده
  • امکان ساخت ساب دامین و پارک دامین نامحدود را روی آن خواهید داشت.
  • با ثبت سفارش هاست وردپرس می توانید از داشتن فضای بالا، رم و پردازنده نامحدود و سرعت بالا به دلیل استفاده از درایوهای SSD قدرتمند لذت ببرید.

پس اگر شما صاحب یک وب سایت وردپرسی هستید و می خواهید بهترین و بهینه ترین خدمات هاستینگ را دریافت کنید، حتما از سرویس های هاست وردپرس مجموعه ما دیدن کنید.

هاست ووکامرس مجموعه ما

اگر می خواهید تفاوت هاست ووکامرس مجموعه ما با سایر سرویس های مشابه آن را بهتر درک کنید، برای یک لحظه به تفاوت پراید و بوگاتی فکر کنید. با ثبت سفارش هاست ووکامرس می توانید از عالی ترین و با کیفیت ترین تجهیزات ممکن برای رسیدن به مقصد خود بهره ببرید. این سرویس برای فروشگاه های اینترنتی وردپرسی بهیه سازی شده است و به کاربران خود این امکان را می دهد تا سرعت و قدرت بیشتری را روی وب سایت های فروشگاهی تجربه کنند.

میزبانی وب ووکامرس

  • در نظر داشته باشید که در هاست ووکامرس مجموعه ما از وب سرور NGiNX مستقل استفاده شده
  • همچنین به دلیل استفاده از کش و شتاب دهنده های حرفه ای در آن، می توانید از سرعت بالا نهایت استفاده را برده و از تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان روی وب سایت خود میزبانی کنید.
  • روی این سرورها تعداد وب سایت های بسیار کمی نگهداری می شود بر همین اساس منابع بالایی در اختیار وبسایت ها قرار می گیرد.

پس اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی متفاوت و منحصر به فرد را داشته باشید، لازم است که با پلن های پیشنهایی هاست ووکامرس مجموعه ما بیشتر آشنا شوید.

نحوه ثبت سفارش هاست در مجموعه ما

به منظور ثبت سفارش هاست در مجموعه ما باید مراحل زیر را یک به یک پشت سر بگذارید:

  1. در ابتدا باید وارد وب سایت مجموعه ما به آدرس https://omidahmadyani.ir/ شوید. در صفحه اصلی دکمه ای تحت عنوان «ورود/عضویت» وجود دارد که باید روی آن کلیک نمایید تا وارد صفحه مربوط به به حساب کاربری خود در مجموعه ما شوید.
    هاست دانلود پر سرعت مجموعه ما
  2. اگر پیش تر در وب سایت مجموعه ما ثبت نام کرده اید، تنها کافی است آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید تا وارد پنل کاربری وب سایت خود شوید.
    هاست دانلود مجموعه ما
  3. اگر هم تاکنون در این وب سایت ثبت نام نکرده اید، برای این کار اقدام کرده و با پر کردن فیلدهای موجود در وب سایت ما ثبت نام کنید.
    ثبت نام در وب سایت مجموعه ما


    نکته بسیار مهم: دقت داشته باشید با توجه به اینکه در مراحل بعدی می بایست اکانت خود را وریفای نمایید از صحت اطلاعات خود به ویژه ایمیل و شماره همراه اطمینان حاصل نمایید.

  4. بعد از ثبت نام در وب سایت مجموعه ما می توانید اقدام به ثبت سفارش هاست در مجموعه ما نمایید. برای این کار دوباره به صفحه اصلی رفته و از طریق منو هاست، زیر منو مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یا در ناحیه کاربری خود روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید. در این آموزش ما نحوه خرید هاست دانلود را به صورت نمونه به شما آموزش می دهیم.
    خرید هاست دانلود از مجموعه ما
  5. در ادامه وارد صفحه مربوط به هاست دانلود مجموعه ما خواهید شد. در این صفحه باید روی «مشاهده پلن های هاست دانلود» کلیک کنید تا تمامی پلن هایی که برای این سرویس توسط مجموعه ما طراحی شده است به نمایش گذاشته شود.
    پلن های است دانلود مجموعه ما
  6. بعد از بررسی پلن های تعیین شده، گزینه ای که بیش تر از سایر موارد با نیاز شما همخوانی دارد را انتخاب کنید. سپس روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک کنید تا وارد تنظیمات مربوط به ثبت سفارش هاست دانلود از مجموعه ما شوید. (در صورتی که هنوز نمی دانید کدام سرویس برای وبسایت شما مناسب است در بخش چت آنلاین سایت از کارشناسان فروش مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.)
    نحوه ثبت سفارش خرید هاست دانلود مجموعه ما
  7. بعد از کلیک روی دکمه «ثبت سفارش» وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد. در این مرحله شما باید یک نام دامنه را وارد نمایید. اگر هنوز دامنه ای را برای خود تهیه نکرده اید می توانید از طریق وب سایت مجموعه ما اقدام به خرید دامنه نمایید. برای این کار در فیلدهای خالی موجود نام دامنه و پسوند مورد نظر خود را وارد نمایید و روی دکمه «بررسی» کلیک کنید.
    آموزش ثبت دامنه برای خرید دامنه از مجموعه ما اگر هم قصد دارید از دامنه ای که قبلا در مجموعه ما ثبت کرده اید، استفاده کنید، باید تیک «از دامنه ای که قبلا ثبت کرده ام استفاده می کنم» را فعال کرده و آدرس دامنه خود را همانند تصویر زیر در فیلدهای خالی موجود وارد نمایید.

    ممکن است در هنگام ثبت سفارش هاست در مجموعه ما با خطایی تحت عنوان «نام دامنه وارد شده نامعتبر است» رو به رو شوید. این خطا می تواند دلایل مختلفی را داشته باشد. در صورت مشاهده چنین خطایی بهتر است از طریق چت آنلاین از کارشناسان بخش فروش بخواهید که مراحل سفارش شما را پیگیری کنند. 

    آموزش خرید هاست دانلود از مجموعه مانکته: اگر نام دامنه ای که وارد کرده اید، قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده است، با پیغام «تبریک می گوییم! Yourdomain.ir موجود می باشد» رو به رو خواهید شد. در غیر این صورت پیغام خطا دریافت کرد و باید نام جدیدی را انتخاب نمایید. سپس روی «ادامه» کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.
    ثبت دامنه در مجموعه مانکته: در خصوص دامنه ir. شما نیاز دارید که شناسه یا ایمیل خود در ایرنیک را وارد نمایید. (آموزش ساخت شناسه ایرنیک)
    ثبت دامنه در ایرنیک

  8. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل وارد صفحه پیکربندی تنظیمات دامنه می شوید. اطلاعات عنوان شده در این صفحه را بررسی و در صورت صحیح بودن روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.
    پیکربندی تنظیمات خرید است دانلود مجموعه ما
  9. در این مرحله باید اطلاعات را مرور و در صورت تایید وارد مرحله پرداخت شوید. برای این کار باید روی دکمه «پرداخت نهایی» کلیک کنید.
    خرید هاست دانلود از مجموعه ما
  10. در صفحه پرداخت باید اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای موجود وارد نمایید.
    نحوه خرید هاست دانلود از سایت مجموعه ما
  11. با اسکرول در صفحه پرداخت، جزئیات مربوط به پرداخت را نیز تعیین نموده و روی دکمه «تکمیل سفارش» کلیک کنید.
    جزئیات پرداخت هاست دانلود مجموعه ما
  12. در آخر اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را در فیلدهای پرداخت وارد نمایید تا عملیات پرداخت انجام شود.
    همه چیز درباره خرید هاست دانلود از مجموعه ما

خرید هاست مناسب برای وب سایت یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در مسیر راه اندازی وب سایت خود داشته باشید. اگر بتوانید هاستینگ مناسب و بهینه شده برای خدماتی که وب سایت شما ارائه می دهد را انتخاب نمایید، می توانید گام بلندی را در مسیر موفقیت و سبقت گرفتن از رقیبان خود بردارید. در این مقاله از پایگاه دانش مجموعه ما تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه آموزشی گام به گام نحوه ثبت سفارش هاست در مجموعه ما را به شما آموزش دهیم.

5
/
5
(
1

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
[email protected]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا