آموزش نرم افزار GUIMiner برای ماینر های GPU و CPU به همراه لینک دانلود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

نرم افزار برای استخراج ارز های رمزپایه زیاد است ولی در این نوشته آموزشی از ساده ترین و آسان ترین نرم افزار استخراج برای ماینر های CPU و GPU به نام GUIMiner استفاده می کنیم. در آموزش نرم افزار GUIMiner برای مثال به یک استخر استخراج Slush وصل می شویم و نصب برنامه را روی سیستم عامل ویندوز دسکتاپ انجام می دهیم. در واقع این مقاله آموزش استخراج با استفاده از یک کارت گرافیک است که البته باید مطمئن شوید که کارت گرافیک شما از OpenCL پشتیبانی می کند. در نهایت لینک دانلود آخرین ورژن نرم افزار GUIMiner را هم قرار خواهیم داد.

نصب نرم افزار OpenCL

OpenCL کارت های گرافیک شما را برای انجام فرآیند محاسبات ریاضی که برای یک ماینر GPU نیاز است را آماده می کند. به منظور نصب OpenCL برای کارت های گرافیک ATI نیاز است تا AMD-APP-SDK را دانلود کنید.  پس از دانلود آن را روی سیستم خود نصب کنید. اگر کارت گرافیک شما Nvidia می باشد، فقط کافی است تا آخرین ورژن درایور کارت گرافیک خود را نصب کنید.

در Slush Pool یک حساب کاربری بسازید

پس از نصب OpenCL حالا نیاز است تا یک حساب کاربری در وبسایت Slush Pool بسازید. توجه داشته باشید که این بخش به صورت دلخواه و از روی مثال انجام می شود و شما می توانید در سرویس دهندگان دیگر ثبت نام کنید یا حتی از ماینر شخصی خود استفاده کنید. البته پیشنهاد می کنیم به جای شروع استخراج به صورت تکی، به یک استخر استخراج بپیوندید. پیوستن به یک استخر استخراج مانند Slush Pool کمک می کند تا بیت کوین بیشتری بدست بیاورید که البته وابسته به میزان مشارکت در انجام کار، بیت کوین بدست آمده بین ماینر ها تقسیم می شود.

همچنین بخوانید |  آموزش استخراج الکترونیوم با کامپیوتر به همراه لینک دانلود نرم افزار ها

برای پیوستن به استخر Slush به صفحه ثبت نام در وبسایت رسمی اش بروید و پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، اولین worker خود را بسازید. در انتهای صفحه My Account روی Register new worker کلیک کنید.

فرم ثبت نام وبسایت Slush Pool
فرم ثبت نام وبسایت Slush Pool

سپس به صفحه New Worker منتقل می شوید.

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور
وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

یک Login suffix که برای ورود به استخر Slush در نرم افزار GUIMiner استفاده می شود، وارد کنید. چیزی که اینجا وارد می کنید، پسوند نام کاربری شما برای ورود خواهد شد. برای مثال اگر این جا بنویسید worker1 و نام کاربری شما برای ورود sample باشد، در نرم افزار GUIMiner باید در کادر username عبارت sample.worker1 را وارد کنید. همچنین کادر Password در این صفحه با پسورد ورود شما متفاوت است و این پسورد فقط در نرم افزار GUIMiner استفاده می شود. پس از پر کردن کادر ها، روی گزینه Save کلیک کنید و حالا شما یک Worker Login برای وارد کردن در نرم افزار دارید.

دانلود نرم افزار GUIMiner و آموزش نصب آن

نرم افزار GUIMiner را دانلود و در مکان دلخواه خود روی سیستم از حالت فشرده خارج کنید. پس از خارج کردن از حالت فشرده، GUIMiner را اجرا کنید، چیزی که با آن روبرو خواهید شد مانند شکل زیر است.

محیط نرم افزار GUIMiner
محیط نرم افزار GUIMiner

لینک دانلود نرم افزار

در منو آبشاری Server گزینه های زیادی را می بینید که یکی از آن ها slush’s pool است. در بخش username، نام کاربری worker که ساختید را وارد کنید. در کادر پسورد، پسورد worker را وارد کنید. در منوی آبشاری Device دو مقدار خواهید دید. CPU و کارت گرافیک شما. در تصویر بالا می بینید که AMD Athlon که یک پردازنده (CPU) است، انتخاب شده و شما باید کارت گرافیک سیستم خود را به جای پردازنده انتخاب کنید چرا که کارت های گرافیک در انجام عملیات محاسباتی خیلی سریع تر از پردازنده ها هستند. پس از تنظیم این مقادیر در نرم افزار GUIMiner دکمه start را بزنید و حالا است که ماینینگ شروع می شود. در تصویر زیر، کارت گرافیک انتخاب و نام کاربری و رمز عبور وارد شده است.

همچنین بخوانید |  استخراج دش کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

وارد کردن اطلاعات ماینر در نرم افزار
وارد کردن اطلاعات ماینر در نرم افزار

برای این که مطمئن بشوید که ماینینگ شروع شده است، نوار وضعیت پایین صفحه نرم افزار GUIMiner را نگاه کنید. در این جا باید عددی را ببینید که نشان دهنده سهامی است که پذیرفته اید. در تصویر بالا که 3 سهم را پذیرفته است. در سمت راست نوار وضعیت می بینید که کارت گرافیک مثال، با قدرت هش 190.7 مگا هش بر ثانیه در حال استخراج است. این رقم خیلی کم است ولی این در حالی است که هم کار استخراج و هم گشت و گذار در اینترنت با هم دارد، انجام می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا