آموزش وی پی ان ایران برای آندروید با نرم افزار cisco AnyConnect

لطفا در بخش server address فقط و فقط یکی از آدرس سرور ها را بدون http:// در اول و / در آخر رو وارد کنید. تنها سرورهای سیسکو برای شما به صورت زیر هست و غیر ازین آدرس سرورها چیز دیگری قرار ندهید.
آدرس سرور غیر مالی:
s19.omidahmadyani.ir
آدرس سرور مالی:
s21.omidahmadyani.ir

آموزش ویدیویی:

جهت اتصال به وی پی ان ایران با نرم افزار سیسکو انی کانکت می بایست مراحل را طبق ویدیوی زیر طی کنید. لطفا مقاله را تا آخر مطالعه کنید در آخر نیز سوالات متداول و خطاهایی که معمولا با آن مواجه می شوید را پاسخ داده ایم. شما می توانید نرم افزار را در گوگل پلی دانلود کنید.

لطفا ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

تماشای ویدیو در youtube:

سوالات متداول وی پی ان ایران برای آندروید

وی پی ان ایران چیست؟

وی پی ان ایران فناوران امید سرویسی است که به وسیله آن می توانید خارج از کشور سایت ها و نرم افزارهایی که خارج از کشور بلاک شده اند را باز و استفاده کنید.

چگونه وی پی ان ایران را خرید کنیم؟

برای خرید وی پی ان ایران به آدرس hub2.fanavaraneomid.com مراجعه کنید. بعد از سفارش مشخصات اکانت به همراه آموزش کامل برای شما ایمیل خواهد شد و سپس می توانید از طریق همین پنل خرید های جدید و تمدید های خود را انجام دهید.

آیا vpn ایران شما قطعی هم دارد یا محدودیت دانلود و آپلود؟

سرویس به صورت 99.8 درصد آپتایم دارد و این یعنی همیشه کار می کند در مورد محدودیت نیز با توجه به درخواست های مکرر شما کاربران و همرامان عزیز فناوران امید محدودیت دانلود و آپلود برداشته شد و بدون دغدغه و بدون محدودیت می توانید دانلود و آپلود داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا