آموزش کسب بیت کوین رایگان به روش های مختلف و معرفی بهترین سایت ها – فناوران امید

همانطور که روشی برای کسب میزان قابل توجهی دلار به صورت رایگان وجود ندارد، در مورد دیگر ارز ها نیز همین موضوع صادق است و روشی برای کسب بیت کوین رایگان به میزان قابل توجه وجود ندارد. اما خبر خوب این است که اگر می خواهید باز هم تلاش کنید و کمی درآمد از طریق کسب بیت کوین رایگان بدست بیاورید، روش های آنلاینی وجود دارد. بنابراین تا به این جای کار باید گفت که به معنای واقعی کلمه، چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد و برای بدست آوردن بیت کوین باید هزینه پرداخت کنید. منظور ما از به کار بردن رایگان همیشه از نظر پولی نیست بلکه صرف کردن وقت را نیز هزینه در نظر می گیریم و از این جهت می گوییم که چنین چیزی به رایگان بدست نمی آید. در ادامه به صورت کامل انواع روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان را خواهیم گفت و طریق استفاده از آن ها را آموزش خواهیم داد.

خرید بیت کوین به جای صرف وقت

همانطور که گفتیم، روش هایی که به بدست آوردن بیت کوین به شیوه های رایگان ختم می شود همگی مستلزم این است که وقت زیادی را صرف آن ها کنید و حتی در بسیاری از مواقع باز هم سود آنچنانی نصیب شما نمی شود یا ممکن است حتی خساراتی هم در این راه ببینید. بنابراین اولین پیشنهاد ما خرید آنلاین بیت کوین در ایران از طریق سامانه fanavaraneomid است.

شرکت در مسابقه هفتگی fanavaraneomid

وبسایت fanavaraneomid خود برگزار کننده مسابقه ای است که طی آن به صورت هفتگی به کاربرانش جایزه می دهد. علاوه بر بیت کوین می توانید برنده اتریوم، ریپل، دلار پی پل، و شارژ کیف پول حساب کاربری شوید. روش انجام مسابقه به این صورت است که هر کاربر در روز می تواند وارد صفحات مختلف خدمات fanavaraneomid شود و در آن جا با کلیک روی بنر مسابقه در هر صفحه یک بار فرم دریافت امتیاز را پر کند. برای مثال در صفحه اصلی وبسایت با کلیک روی منوی خدمات ارز های دیجیتال و سپس انتخاب خرید و فروش بیت کوین می توانید بر روی بنر مسابقه در این صفحه کلیک کنید و درخواست خود را برای کسب امتیاز تکمیل نمایید.

دریافت جایزه بیت کوین رایگان و دیگر ارز ها
دریافت جایزه بیت کوین رایگان و دیگر ارز ها

در پایان هر هفته و در روز پنج شنبه به سه نفری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایز اول تا سوم یعنی بیت کوین، اتریوم و ریپل و دو جایزه دیگر بین شرکت کنندگان دیگر به قید قرعه کشی اعطا می شود. جایزه مسابقه توسط کاربر قابل انتخاب است و مراحل آن تقریبا فقط شامل انتخاب جایزه و ورود اطلاعات کاربری می شود.

ثبت نام در وبسایت fanavaraneomid

برای شرکت در مسابقه کافی است تا ابتدا در وبسایت fanavaraneomid ثبت نام کنید و سپس به و صفحه اصلی وبسایت و صفحات خدمات مختلف مراجعه کنید.

روش اول کسب بیت کوین رایگان

احتمالا این روش ساده ترین روش برای بدست آوردن بیت کوین رایگان است و البته وقت زیادی هم از شما می گیرد. کارهایی که در ادامه جزئی از این روش معرفی می کنیم معمولا زمان زیادی از شما می گیرند و پرداخت آن هم زیاد نیست. حتی اگر کلی زمان خالی برای صرف کردن داشته باشید باز هم آنقدری درآمد ندارند. حتی بعضی از وبسایت ها ویروس و بدافزار هایی در خود دارند که برای شما مشکل ساز می شود و همان بهتر که اصلا از آن ها استفاده نکنید.

همچنین بخوانید |  استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد (گوشی موبایل و تبلت)

وبسایت های PTC یا پرداخت به ازای کلیک

همانطور که از عنوان آن پیداست، این وبسایت ها در ازای دیدن تبلیغات و مراجعه به یک سری وبسایت های طرف قراردادشان، به شما بیت کوین پرداخت می کنند. محبوب ترین وبسایت PTC در حال حاضر وبسایت ads4BTC است. در این وبسایت می توانید انتخاب کنید که تبلیغات به صورت 5، 10 و 20 ثانیه ای نمایش داده شود.

تعرفه دریافت بیت کوین رایگان در ازای تماشای تبلیغات
تعرفه دریافت بیت کوین رایگان در ازای تماشای تبلیغات

همانطور که در تصویر می بینید، اگر تبلیغات 20 ثانیه ای را برای یک روز کامل و به صورت 24 ساعته تماشا کنید، می توانید 0.0216 بیت کوین رایگان بدست بیاورید. که با یک حساب سر انگشتی کار در 24 ساعت 9.612 دلار، یعنی حدودا 40 هزارتومان می شود.

سیستم پاداش با بیت کوین

حتی اگر وارد یک سیستم پاداش با بیت کوین (bitcoin Faucet) شوید، باز هم سود و درآمد حاصل آنقدری نخواهد بود. سیستم پاداش، وبسایت هایی هستند که هر چند دقیقه بخش خیلی کمی از یک بیت کوین را به شما می دهند. در ازای این پاداش از شما کار هایی خواسته می شود که بستگی به وبسایت ارائه دهنده دارد. با کمی جستجو در بین سایت ها، می توانید bitcoin Faucet مورد نظر خود را پیدا کنید.

انجام کار های کوچک

حتی امکان دریافت بیت کوین رایگان در ازای انجام کار های کوچک وحود دارد. وبسایت Coinworker نمونه خوبی از این دسته وبسایت هاست. کار هایی که به شما محول می شود می تواند هر چیزی باشد. برای مثال آزمایش یک برنامه تحت وب یا حتی ریتوییت کردن یک نوشته و ارسال دیدگاه و…

نویسندگی درباره بیت کوین

نویسندگی درباره بیت کوین نیازمند، وقت، دانش و آشنایی با نویسندگی به یک زبان خاص (معمولا انگلیسی) است. از طریق نویسندگی با توجه به مکانی که در آن نویسندگی می کنید، می توانید درآمد خوبی داشته باشید. برای مثال در ایران چنین فرصتی وجود دارد و با نویسندگی برای یک وبسایت خارجی می توانید به راحتی درآمد خوبی بدست بیاورید. شاید دیگر اسم این کار نتوان کسب بیت کوین رایگان گذاشت و در واقع شما در ازای انجام کار، دستمزد می گیرید.

کمپین جمع آوری امضا BitcoinTalk

حدودا اواسط سال 2014 وبسایت BitcoinTalk شروع به راه اندازی کمپین جمع آوری امضا کرد. این بدان معناست که شما از امضای خود در وبسایت BitcoinTalk برای تبلیغ یک محصول بیت کوین استفاده می کنید و به ازای هر نوشته ای که ارسال می کنید، به شما پرداخت می شود. فهرست کامل کمپین ها را می توانید در این فروم گفتگوی آنلاین ببینید. قطعا با چنین کاری کلی نوشته در این وبسایت تولید شده که مردم یک سری کلمات تکراری را فقط برای این که تعداد نوشته هایشان بیشتر شود تکرار می کنند در واقع تولید محتوایی صورت نمی گیرد.

با توجه به سطح کاربری خود در وبسایت BitcoinTalk به شما بیت کوین پرداخت می شود. معمولا افرادی که جزو دسته اعضای کامل نیستند گاهی هیچ و یا خیلی بیت کوین بدست نمی آورند. برای این که سطح کاربری شما در این وبسایت کامل شود، دستکم می بایست 120 نوشته ارسال کنید. از این زمان به بعد به طور متوسط به ازای هر نوشته 0.0005 بیت کوین بدست می آورید. محدودیت ها و قوانینی هم در مورد ارسال نوشته وجود دارد.

  • نوشته ها باید دستکم طول 60 کاراکتر یا بیشتر داشته باشند
  • نباید تبلیغات دیگری یا امتیاز منفی داشته باشید
  • میزان حداقلی ارسال نوشته در هفته نیز وجود دارد

و…

اگر بخواهیم حدودی حساب کنیم به فرض آن که هر نوشته 60 کلمه ای در این وبسایت 5 دقیقه زمان شما را بگیرید، اگر به صورت 24 ساعته کار کنید می توانید 0.144 بیت کوین رایگان بدست بیاورید که چیزی حدود 64.08 دلار و حدودا معادل 240 هزارتومان می شود. البته این شامل نوشته هایی که برای رسیدن به سطح عضویت مورد قبول نیاز است، نمی شود.

همچنین بخوانید |  200 هزار جایزه برای بازی ساتوشی

نوشتن برای وبسایت و وبلاگ ها

اگر فکر می کنید که درباره بیت کوین اطلاعات زیادی دارید، همیشه می توانید به عنوان نویسنده در وبلاگ ها و وبسایت های تازه تاسیس فعالیت کنید. بسیاری از وبسایت ها برای تکمیل بخش مقالات و اخبار مربوط به بیت کوین نیازمند نویسنده هستند و اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید شروع به کار کنید.

درآمد بیت کوین از راه نویسندگی بستگی زیادی به مهارت شما در انجام این کار دارد. برای در وبسایت های خارجی معمولا به ازای نوشتن یک نوشته 1000 کلمه ای حتی تا 80 دلار هم به شما پرداخت می شود. اگر به دنبال یک کار در رابطه با ارز های دیجیتالی هستید می توانید از وبسایت Coinality کمک بگیرید.

انجام خدمات مربوط به بیت کوین

این روش یک دسته گسترده است و شامل هر خدمات و کاری می شود که بیت کوین و ارز های دیجیتال دیگر ارتباط داشته باشد. همانطور که در روش قبلی هم اشاره کردیم، وبسایت Coinality در این زمینه بسیار کاربردی است و می توانید انواع کار های مربوط به ارز های دیجیتال را در آن پیدا کنید.

  • توسعه دهنده بلاک چین
  • مدیریت وبسایت
  • متخصص طراحی گرافیک
  • متخصص استخراج
  • بازاریاب آنلاین

و… از جمله کارهایی هستند که می توانید در آن ها فعالیت کنید.

کسب بیت کوین با بازی کردن

بعضی از بازی ها هم وجود دارند که نیازی به هزینه کردن نیست و کافی است تا فقط بازی کنید و در ازای بازی کردن بیت کوین رایگان بدست بیاورید. در واقع انجام چنین کاری هم نوعی انجام کار به ازای پاداش می شود که کار شما بازی کردن خواهد بود و شاید برای گیمر ها و افرادی که بازی کردن را به انجام کار های دیگر ترجیح می دهند، کار قابل تحمل تری باشد. البته که در این روش درآمد بیت کوین شما آنچنانی نخواهد بود. برخی از بهترین وبسایت هایی که در ازای اجرای بازی به شما بیت کوین رایگان می دهند عبارتند از : Chopcoin، Coinbrawl و اپلیکیشن موبایلی Bitcoin Aliens.

کسب بیت کوین رایگان با پاسخ به سوال

وبسایتی که در این زمینه می توانیم به شما معرفی کنیم، وبسایت Bitfortip است. ایده پشت این وبسایت ساده است. کسی سوالی را با تعیین پاداش ارسال می کند. هر شخصی که بهترین پاسخ به سوال را بدهد، پاداش را می گیرد. فقط کافی هست کمی در اینترنت جستجو کنید تا پاسخ سوالی که پرسیده می شود، را بدست بیاورید. نمونه ای از این سوالات:

  • ارزان ترین قیمت یک تلفن موبایل خاص چقدر است؟
  • بهترین پلتفورم تبلیغات بیت کوین کدام است؟

این که چه میزان بیت کوین بدست بیاورید بستگی به طراح سوال دارد. کمترین میزان 0.0001 بیت کوین که حدودا با قیمت امروز 0.06 دلار است.

مشخص نیست که چقدر می توانید از طریق این وبسایت به بیت کوین رایگان دست پیدا کنید چون تا جایی که به نظر می رسد هفته ای دو سوال مطرح می شود. بدان معنا که باید این وبسایت محبوبیت بیشتری بدست بیاورد تا بتوان روی درآمد حاصل از آن حساب کرد.

بدست آوردن بیت کوین به صورت آنلاین

در نهایت با نمایش یک نمودار ساده قصد داریم به شما نشان دهیم احتمال این که بتوانید به صورت آنلاین با روش های مختلفی که گفتیم، بیت کوین بدست بیاورید، چقدر است. همانطور هم که در ابتدا گفتیم روشی نیست که به بیت کوین کاملا رایگان ختم شود و هر چه باشد اگر نیاز به پول دادن نباشد، حتما بایستی از زمان خود صرف کنید. در این نمودار هر چه بخواهید بیت کوین بیشتری بدست بیاورید، هزینه یا زمان بیشتری از شما می گیرد.

نمودار درآمد از بیت کوین
نمودار درآمدی با استفاده از روش های گفته شده

اگر ایده ای درباره این موضوع دارید روش های بیشتری برای کسب بیت کوین با تلاش و زحمت کم تر و البته صرف هزینه کمتر می دانید، با ما در میان بگذارید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا