آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس برای ایرانیان و نقد کردن درآمد – فناوران امید

گوگل ادسنس (Google AdSense) یک سرویس دیگر کمپانی گوگل در زمینه تبلیغات مشابه با گوگل ادوردز است اما یک تفاوت بزرگ دارد. با استفاده از خدمات گوگل ادوردز شما می توانید به تبلیغ محصولات و خدمات خود از طریق گوگل بپردازید اما گوگل ادسنس در نقطه مقابل برای افرادی است که قصد دارند تا از راه نمایش تبلیغات گوگل کسب درآمد داشته باشند. به عبارتی دیگر گوگل ادسنس وبسایتی است که به شما در ازای نمایش تبلیغاتی در وبسایت یا وبلاگ تان، پول پرداخت می کند. اگر نظر شما نیز برای کسب درآمد از گوگل ادسنس جلب شده است و می خواهید با ساز و کار این سیستم آشنا شوید، تا پایان این مقاله آموزشی همراه ما باشید!

کسب درآمد از گوگل ادسنس چگونه است؟

بهتر است پیش از این که سریع به سراغ روش ثبت نام در گوگل ادسنس برویم، ابتدا کمی درباره روش کاری این سیستم کسب درآمد از طریق اینترنت بدانیم. اما می خواهیم این توضیحات را در قالب نکاتی کوتاه و به صورت فهرست بیان کنیم.

سیستم گوگل ادسنس :

  • متعلق به شرکت گوگل است.
  • بخش بزرگی از درآمد شرکت گوگل را می سازد.
  • تبلیغات ادسنس در وبسایت هایی که در سیستم گوگل ادسنس عضو هستند، نمایش داده می شود (به این وبسایت ها Adsense Publishers گفته می شود)
  • ادسنس پلتفرم و ابزاری برای Publisher ها یا همان نمایش دهندگان تبلیغات (کسانی که از راه نمایش تبلیغات پول در می آورند) است و نه برای افرادی که می خواهند برای تبلیغات پول بپردازند.

نکته : بنابراین اگر می خواهید در ازای پرداخت پول، تبلیغات محصولات یا خدمات شما در وبسایت هایی که تحت پوشش گوگل است نمایش داده شود، باید از خدمات گوگل ادوردز استفاده کنید. ولی اگر وبسایت، وبلاگ یا مثلا کانال پر بازدیدی دارید، می توانید با استفاده از سیستم گوگل ادسنس از راه نمایش تبلیغات مدنظر گوگل، کسب درآمد کنید.

  • تبلیغات می تواند در گوشی های موبایل هم نمایش داده شود.
  • بر اساس EPC (درآمد به ازای کلیک) و CPC (قیمت به ازای کلیک) کار می کند. پابلیشر ها به ازای کلیک هایی که روی تبلیغات در وبسایت هایشان می شود، پول می گیرند.
  • قوانینی دارد که نباید به هیچ روی از آن ها گذر کنید.
  • تبلیغات می تواند در سایز های مختلف و به صورت تصویری و متنی باشد.
  • پابلیشر ها به صورت ماهانه از گوگل پول می گیرند.

آموزش ثبت نام در سایت گوگل ادسنس

ثبت نام در تمامی خدمات گوگل فقط با ساخت یک حساب گوگل (ساخت جیمیل) امکان پذیر است و با همان ایمیل خود و رمز عبور آن می توانید از تمامی این خدمات استفاده کنید.

به این منظور در صورتی که از قبل حساب جیمیل ندارید، می توانید با ورود به صفحه ساخت حساب جیمیل، یک حساب ایجاد کنید. در غیر این صورت وارد حساب کاربری و سپس وارد وبسایت گوگل ادسنس شوید.

نکته : با توجه به تحریم بودن برخی از خدمات گوگل برای کاربران ایرانی، از جمله گوگل ادسنس، برای ورود به این وبسایت باید از ابزار های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

اما پس از لاگین کردن در حساب کاربری جیمیل خود و ورود به وبسایت گوگل ادسنس، می بایست به جای انتخاب گزینه SIGN IN گزینه SIGN UP NOW را انتخاب کنید چرا که هنوز سرویس ادسنس را روی جیمیل خود فعال نکرده اید.

وارد کردن نام وبسایت در گوگل ادسنس
وارد کردن نام وبسایت در گوگل ادسنس

پس از SIGN UP با تصویری مشابه تصویر بالا روبرو خواهید شد که از شما می خواهد آدرس اینترنتی وبسایت خود، آدرس ایمیل (همان آدرس جیمیل) را وارد کنید و در نهایت از بین دو گرینه انتهایی صفحه مشخص کنید که آیا مایل به دریافت پیشنهادات گوگل در این رابطه هستید یا خیر.

سپس بر روی دکمه SAVE AND CONTINUE کلیک کنید.

ورود اطلاعات درباره موقعیت جغرافیایی در ادسنس
ورود اطلاعات درباره موقعیت جغرافیایی در ادسنس

در صفحه بعد، اطلاعاتی که در فرم قبلی وارد کردید به نمایش در می آید و علاوه بر آن از شما خواسته می شود تا موقعیت مکانی خود (کشور محل سکونت) را انتخاب کنید که کشور ایران جزو فهرست آن نیست. از این رو می توانید کشور های دیگری، ترجیحا United States را انتخاب کنید که در ادامه مراحل برای وارد کردن ما بقی اطلاعات و همچنین در آینده برای نقد کردن کسب درآمد از گوگل ادسنس راحت باشید. سپس تیک گزینه پذیرش قوانین را قرار دهید و CREATE ACCOUNT را انتخاب کنید.

وارد کردن اطلاعات محل سکونت در ادسنس
وارد کردن اطلاعات محل سکونت در ادسنس

گوگل از شما می خواهد تا اطلاعات دقیق محل سکونت خود را در کشوری که در مرحله قبل انتخاب کردید را وارد کنید. با توجه به این که در مرحله قبل پیشنهاد دادیم، از کشور آمریکا استفاده کنید، حالا می بایست با استفاده از اطلاعات Sample یک شهروند آمریکایی این مرحله را تکمیل کنید. برای مثال می توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید |  معرفی سایت fiverr و روش های کسب درآمد دلاری از آن
اطلاعات Sample
نوع فیلد مقدار
Address 1 2216 Archwood Avenue
City Pinedale
State Wyoming (WY)
ZIP code 82901

در قسمت Phone Number می باییست یک شماره تلفن درست وارد کنید چرا که به محز ورود از شما خواسته می شود تا با وارد کردن کدی که به این شماره فرستاده می شود، آن شماره را تایید کنید. به این مظنور می توانید از برنامه ساخت شماره مجازی Text Now استفاده کنید.

نکته مهم

با توجه به نیاز وریفای کردن حساب گوگل ادسنس و رفع مشکل نقد کردن درآمد کسب شده از این سایت، می بایست برای دریافت حساب کاربری در گوگل ادسنس از طریق وبسایت fanavaraneomid اقدام کنید. fanavaraneomid به شما پنل کاربری و دستور العمل های لازم به منظور کسب درآمد از گوگل ادسنس را ارائه می کند و به ازای تبلیغاتی که در وبسایت یا وبلاگ خود قرار می دهید و سپس کلیک هایی که می شود، پرداخت می کند.

کسب درآمد از گوگل ادسنس از طریق وبسایت پرداخت بین المللی fanavaraneomid می تواند به صورت دلاری، تومان یا حتی ارز دیجیتال باشد.

آموزش ساخت واحد تبلیغ (Ad Unit) در سایت گوگل ادسنس

به این منظور پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری و ورود به داشبورد، بر روی گزینه My ads در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. حالا برای ساخت یک واحد تبلیغ جدید، وارد مسیر Content > Ad units وارد شوید و روی دکمه New ad unit + کلیک کنید.

افزودن واحد تبلیغ
افزودن واحد تبلیغ

در این بخش باید نام دلخواهی برای واحد تبلیغی خود انتخاب کنید که برای طبقه بندی ساده تر پیشنهاد می کنیم نام ورودی به شکل [نام سایت مورد نظر]_[اندازه تبلیغ]_[تاریخ تبلیغ] باشد ولی می توانید کاملا به دلخواه نام را وارد کنید.

انتخاب نام برای واحد تبلیغ
انتخاب نام برای واحد تبلیغ

از بخش Ad size اندازه تبلیغاتی که می خواهید در وبلاگ یا وبسایت خود نمایش دهید را انتخاب کنید. در این حالت گوگل خود برای شما اندازه های پیشنهادی را نشان می دهد.

انتخاب اندازه تبلیغات
انتخاب اندازه تبلیغات

در این بخش می توانید نوع تبلیغاتی که در وبسایت شما نمایش داده می شود را انتخاب کنید. برای مثال می تواند متنی، متن و تصویر، فقط تصویر و… باشد.

انتخاب نوع تبلیغات
انتخاب نوع تبلیغات

در این بخش با ساخت یک کانال می توانید تبلیغات را بر اساس اندازه، مکان نمایش یا یک صفحه مرتب کنید که این کار باعث می شود تا ساده تر بتوانید عملکرد این تبلیغات را مدیریت و پیگری کنید.

تعیین مشخصات تبلیغات
تعیین مشخصات تبلیغات

Text Ad Style به شما این امکان را می دهد تا طبق سلیقه خود و مطابق با تم و پوسته وبسایت خود، تبلیغات را طراحی کنید و برای آن ها حاشیه، عنوان، پس زمینه، متن و آدرس اینترنتی تعیین کنید. البته خود گوگل شیوه های نمایش از پیش ساخته ای هم دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

دریافت کد HTML تبلیغ
دریافت کد HTML تبلیغ

در نهایت می بایست کد ساخته شده مرتبط با تبلیغ خود را دریافت کنید به این منظور بر روی دکمه SAVE AND GET CODE را انتخاب کنید. کدی به زبان HTML به شما نمایش داده می شود که می بایست در قالب وبسایت خود آن را اضافه کنید.

پیشنهاد می شود کد را در صفحه ای مرتبط وارد کنید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس و نقد کردن آن

در حال حاضر این سرویس توسط فناوران امید ارائه نمی شود.

همان طور که پیش از این هم گفته شد، برای وبمستر های ایرانی امکان ثبت نام و کسب درآمد از گوگل ادسنس به صورت عادی وجود ندارد و به این منظور می توانید از خدمات ویژه وبسایت fanavaraneomid استفاده کنید. اما در صورتی که به هر شیوه ای موفق با ثبت نام در وبسایت گوگل ادسنس و وریفای کردن حساب کاربری خود شده اید، به منظور نقد کردن درآمد کسب شده از گوگل ادسنس می توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی استفاده کنید.

پیش از هر چیز برای نقد کردن درآمد گوگل ادسنس از طریق وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  AdMob گوگل : با سرویس کسب درآمد از تبلیغات آشنا شوید!

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای نقد کردن درآمد ارزی می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات ویژه توسعه دهندگان و سپس نقد کردن درآمد ارزی را انتخاب کنید.

فرم نقد کردن درآمد های ارزی
فرم نقد کردن درآمد های ارزی

در این فرم یک سری اطلاعات از شما خواسته می شود که می بایست طبق راهنمای زیر وارد کنید.

مبلغ درخواستی – می توانید مبلغی از موجودی داخل حساب کاربری خود را که تمایل به برداشت آن دارید را در این جا به دلار وارد کنید. در صورتی که ارز استاندارد وبسایت مورد نظر دلار نباشد، مبلغ تبدیل می شود.

آدرس سایت مورد نظر – در این بخش می بایست آدرس وبسایت گوگل ادسنس را وارد کنید.

نام کاربری – در این بخش باید نام کاربری خود در وبسایت گوگل ادسنس را وارد کنید.

کلمه عبور – در این بخش باید کلمه عبور خود در وبسایت گوگل ادسنس را وارد کنید.

توضیحات اضافه – در صورتی که لازم می دانید کارشناسان fanavaraneomid در زمان پردازش درخواست شما در جریان نکته ای باشند، در این بخش بنویسید.

فایل پیوست – در صورتی که نیاز به ارسال فایلی به کارشناسان هستید، در این بخش بارگذاری کنید.

در نهایت بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما توسط کارشناسان انجام شود.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از 300 هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

انجام درخواست شما ممکن است وابسته به شیوه کاری وبسایت نئوباکس تا چند روز زمان برد؛ در این مدت می توانید در ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی از روش اجرای درخواست و نتیجه آگاه شوید و همچنین در صورت تکمیل درخواست جزئیات به اطلاع شما رسانده می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل : خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود. این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+ تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@ تماس جهت مشاوره رایگان: تماس: 02128421193 واتساپ: 09129726343


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *