آنتونی پومپلیانو: قیمت بیت کوین به زیر 3000 دلار نیز خواهد رسید! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

طبق گزارشی که شبکه CNBC از آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) یکی از تحلیلگران اقتصادی فعال در شبکه های اجتماعی داشته است، این فرد مدعی شده است که قیمت بیت کوین در آینده به زیر 3000 دلار نیز خواهد رسید!

در 26 دسامبر سال جاری، شبکه CNBC ترتیب یک مصاحبه با آنتونی پومپلیانو را داده است. پومپلیانو یکی از مطرح ترین تحلیلگران قیمت ارز های دیجیتال است که در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر فعالیت داشته و سیگنال ها و پیش بینی های مختلفی را در این زمینه انجام داده است.

پومپلیانو تاکنون پیش بینی های زیادی را از آینده ارز های رمز پایه داشته است که معروف ترین آن ها مربوط به آخرین پیش بینی او در رابطه با کاهش اخیر قیمت بیت کوین می باشد. او در ماه نوامبر پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به کانال 3000 دلاری خواهد رسید که مدتی بعد این اتفاق افتاد و قیمت بیت کوین تا 3200 دلار نیز پایین آمد.

پس از این کاهش شدید، بازار دوباره رنگ افزایش قیمت را به خود دید و قیمت بیت کوین تا حدود 4300 دلار نیز افزایش یافت. در این میان حتی برخی آلت کوین ها نظیر بیت کوین کش و اتریوم افزایش قیمتی بسیار بیشتر را تجربه کردند و بسیاری از تریدر ها و سرمایه گذاران ارز های دیجیتال را به آینده امیدوار نمود.

اما این افزایش قیمت مقطعی بود و خیلی زود فروکش کرد. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین حدود 3800 دلار می باشد که در مقایسه با پیش بینی قیمت 20 هزار دلاری آن در ابتدای سال 2019 فاصله بسیار زیادی دارد و بعید بنظر می رسد در فرصت باقی مانده تا پایان سال 2018، تغییر شگرفی در آن ایجاد شود.

همچنین بخوانید |  اصلاح قیمت 15 درصدی بیت کوین: دو روز قبل از هاوینگ

از همین رو در مصاحبه ای که طی روز گذشته شبکه CNBC با آنتونی پومپلیانو داشته است، او پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین از این پایین تر نیز خواهد رفت و به زیر 3000 دلار نیز می رسد. پیش بینی وحشتناکی که بسیاری از سرمایه گذاران ارز های دیجیتال را ترسانده و آن ها را به فکر خارج کردن سرمایه خود انداخته است.

این پیش بینی زمانی ترسناک تر می شود که بدانیم در هفته گذشته، تون وایز (Tone Vays) نیز هشدار داده است که قیمت بیت کوین در حال نزدیک شدن به زیر میانگین 50 ماهه اخیر خود می باشد و این نشان می دهد که نمودار میانگین حرکت بیتکوین در حال کاهش بوده و ممکن است قیمت این ارز را به زیر 1300 دلار نیز برساند.

اما آنچه که اهمیت دارد این است که در دنیای ارزهای دیجیتال، هیچ چیز را به طور قطعی نمی توان پیش بینی کرد و ممکن است طی اتفاقاتی که در آینده خواهد افتاد همه چیز به یکباره تغییر کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا