Notice: Undefined variable: selector in /home/fanavaraneomid/public_html/wp-content/plugins/vcfooter/index.php on line 178

آیا در سال 2018 بیت کوین بخریم؟ – فناوران امید

در طول نه سال گذشته بیت کوین تغییرات زیادی از لحاظ قیمت داشته است. در کمتر از یک سال گذشته بیت کوین توانست قبل از رسیدن به قیمت فعلی (بین 6 تا 7 هزار دلار) به قیمت بالای 19500 برسد. این افت قابل توجه ممکن است شما را از خرید بیت کوین دلسرد کند. بیایید به بررسی چند دلیل در خصوص خرید هوشمندانه بیت کوین در سال 2018 بپردازیم.

نوسان در برابر سود

تحقیقات زیادی در خصوص اینکه بیت کوین یک دارایی بی ثبات است انجام نشده است..هرگونه دارایی که بتواند در کمتر از یک سال 1000 درصد سودآور باشد و متعاقبا همین سود را از دست بدهد، دارای نوسان در نظر گرفته می شود. در حالیکه نوسانات بزرگ ترین نگرانی سرمایه گذاران سنتی محسوب می شوند شایان ذکر است که نوسانات بیت کوین از ماه می 2017 حدود 400 درصد بوده است.  این درآمد ها به مراتب بیشتر از حساب های بانکی سنتی، اوراق قرضه و یا آنچه در بازار سهام ارائه می شود، است. بدین ترتیب بیت کوین یک ابزار سرمایه گذاری بهتر برای کسانی است که به بازار نوسانات آگاه هستند.
وقتی شما بیت کوین را با بالاترین ارزش خریداری می کنید، نوساتات می تواند بر استراتژی های سرمایه گذاری شما ضرر وارد کند به عنوان مثال اگر شما یک بیت کوین (19500 دلار) در دسامبر سال 2017 خریداری کرده باشید و قصد داشته باشید تا امروز آنرا نگه داری کنید، ضرری بالاتر از 12000 دلار را متحمل شده اید اما اگر بیت کوین خود را پس از رکود بازار فروخته بودید و بر قسمت کم درآمد سرمایه گذاری کرده بودید، اکنون صاحب سه بیت کوین کامل می شدید.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 5 اسفند ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

نوسانات را به سود خود تغییر دهید.

سرمایه گذاران با تجربه در زمان نواسانات شدید، سود چندین برابر به دست می آوردند. در اغلب مواقع یک سرمایه گذار با تجربه در زمان رکود اقتصادی با فروش دارایی های خود با بالاترین سطح، موقعیت خود را تقویت می کند. سپس هنگامی که اصلاحات بازار تکمیل گردد، بیت کویت را با نرخ پایین مجدد خریداری می کنند. در حالی که این استراتژی بسیار موثر است، اما برای سرمایه گذاران جدید دشوار به نظر می رسد.

آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

در حالی که هیچ کس نمی تواند به طور قطعی جهت بازار را تعیین کند ضروری است که میزان کمبود بیت کوین را در زمان محاسبه ارزش افزوده محاسبه نماییم. تنها 21 میلیون بیت کوین تولید خواهد شد. از این 21 میلیون، 17,323,362 تای آنها در حال حاضر در جریان است لذا فقط حدود 4 میلیون وجود دارد که هنوز در جریان قرار نگرفته است.

علاوه بر این، یک مطالعه اخیرا نشان داده است 36 درصد از بیت کوینی که در جریان وجود دارد ممکن است در دسترس نباشد که این درصد معادل 6.22 میلیون است. این مقدار ممکن است از بین رفته یا نابود شده باشد. همین گزارش خاطر نشان می کند که 22 درصد بیت کوین در اختیار سودجویان است. تمامی این نکات نشان دهنده این است که بیت کوین یک دارایی کم است که تقاضا برای آن در سال های آینده افزایش می یابد لذا ارزش آن به صورت همبسته بایستی افزایش یابد.

افق های دور برای بیت کوین

بلاک چینِ بیت کوین می تواند درهر ثانیه به هفت معامله رسیدگی کند. این نرخ محدود پردازش معاملات احتمالا با مشکل مواجه خواهد شد. در مقایسه ویزا، 1667 نقل و انتقال را در هر ثانیه انجام می دهد و محققان معتقدند حتی تا 56000 تراکنش را در ثانیه، قابلیت انجام دارد. برای رسیدن به هدف اصلی ساتوشی ناکاموتو (معرفی کننده بیت کوین) نیازمند یک سیستم یک پارچه الکترونیک است که توانایی انجام تراکنش های بالایی در هر ثانیه باشد. بیت کوینست ها نیازمند مقیاس پذیری بیشتری هستند و توسعه دهندگان به دنبال راه حل هایی در این موضوع هستند.

همچنین بخوانید |  تریدر ها : فصل آلت کوین ها در حال فرا رسیدن است

قوانین دولتی و تاثیر آن بر خرید بیت کوین

بسیاری از کشورها مانند ژاپن تصمیم گرفته اند پرداخت از طریق بیت کوین را قانونی اعلام کنند. اغلب کشورها تأیید می کنند که رمزنگاری یک وسیله قابل قبول برای پرداخت کالاها و خدمات است.

بی ثباتی بازارهای سنتی

با توجه به بی ثباتی بازار های سنتی مانند طلا در طول زمان، سرمایه گذاران به دنبال بازارهای جایگزین هستند. هرچند باطزار طلا، سرمایه گذاری از پیش انتخاب شده است اما در حاط حاضر مردم به بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی دیگر از گزینه های خوب اقتصادی نگاه می کنند. این موضوع سبب شده است بسیاری به بیت کویین مانند طلا دیجیتال نگاه کنند. اگر بیت کوین بتواند این عنوان را حفظ کند، به ارتقا رمزهای جدید نیز کمک می کند.

آیا برای خرید بیت کوین در سال 2018 دیر شده است؟!

قطعا خیر. پس از آنکه دلایلی در خصوص اینکه “بیت کوین” سرمایه گذاری هوشمند سال 2018 است مطالعه کردید، جای تعجب نیس که بازار ارزهای دیجیتال روندی تثبیت کننده پیگیری کند. هرچند بیت کوین نیز آسیب پذیری های خاص خود را دارد اما چشم اندازی روشن و رو به رشد برای آن دیده می شود.

بایستی منتظر افزایش قیمت بیت کوین در سال آینده باشیم. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا