آیا سقوط بیت کوین در سال 2018 حتمی است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین اطمینان بالایی به خود داشت که با بروز تغییرات در بازار آسیبی نخواهد دید، اگرچه که گاهی اوقات دچار نوساناتی بی دلیل می شود. براساس آن چه که متخصصان بازار می‌گویند، سال نو چینی ها و خرید و فروش بیت کوین توسط آن ها، دلایل محکمی برای افت بیش از حد بیت کوین در ماه ژانویه می باشند. درست همانند سال نو میلادی در کشورهای غربی، با آغاز سال نو در چین، چینی ها خود را برای تجارت بیت کوین با مسافران خارجی آماده کرده اند و سقوط بیت کوین حتمی شد.

علت سقوط بیت کوین در سال 2018

در اواسط ماه دسامبر، قیمت بیت کوین از 20000 هزار دلار به 10000 دلار در ماه ژانویه نزول کرد که این باعث شوک شدن الکساندر والین، رئیس شرکت SprinkleBit، شده است. او در توضیح این رخ داد گفته است:

علت اصلی سقوط بیت کوین در ماه ژانویه را می توان سال نو چینی قلمداد کرد، چراکه چینی ها سعی کردند که ارزهای رمزپایه خود را با پول رایج مبادله کنند. سقوط بیت کوین دقیقاً حدود چهار تا شش هفته قبل از سال نو چینی اتفاق افتاد، دقیقا زمانی که مردم از سرتاسر دنیا به چین سفر می‌کنند و سقاطی و هدیه برای بستگان خود تهیه می نمایند.

سال نو چین در 16 ام ماه فوریه آغاز می شود، البته باید بدانیم که تجارت بیت کوین توسط چینی ها زمانی آغاز می شود که مسافران و گردشگران خارجی اقدام به خرید سوغاتی می‌کنند. صعود و سقوط بیت کوین در بازار، به شدت وابسته به سرمایه گذاران چینی است، چراکه اکثریت جمعیت مردم چین در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. در واقع، تفکر بر این است که مسافرانی که در سال نو به چین سفر می کنند، بیت کوین خود را در بازار پرطرفدار چین به ارز پول  رایج تبدیل می کنند و از این طریق، هدیه و سقاطی خریداری می کنند.

همچنین بخوانید |  افت قیمت در پی کاهش تنش ها : آیا بیت کوین به مسیر قبلی باز گشته است؟

تأثیرات غیرعادی بر دیگر بازارها

از دیدگاه بسیاری از افراد در بازار، بیت کوین یک ارز با ثبات است که بازار سنتی در دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. این تئوری، نشان دهنده این است که بیت کوین مسیر خود را از دیگر ارزهای رایج جدا کرده و به سبک و سیاق خود عمل می کند. در ماه آگوست، یعنی زمانی که منازعه بین دونالد ترامپ و کیم جونگ اون به بیتشرین حد خود رسید، ارزش سهام جهانی، به طور میانگین خدود یک درصد کاهش پیدا کرد، اگرچه که بیت کوین در این بازه زمانی، به رشد چشمگیری دست یافت.

وجود الگوهای نوظهور بیت کوین در سال 2018

بیت کوین در ماه ژانویه دچار سقوط چشمگیری شده است و این امر ناراحت کننده ای می باشد. چندین مدرک وجود دارد که بر اساس آن می توان پیشنهاد داد که سرمایه گذاری در بیت کوین در ماه ژانویه از ریسک بالایی برخوردار خواهد بود.

قیمت بیت کوین در اوایل سال 2015
قیمت بیت کوین در اوایل سال 2015
قیمت بیت کوین در اوایل سال 2016
قیمت بیت کوین در اوایل سال 2016
قیمت بیت کوین در اوایل سال 2017
قیمت بیت کوین در اوایل سال 2017
قیمت بیت کوین در سال 2018
قیمت بیت کوین در سال 2018

همان طور که در تصاویر مشهود است، به لحاظ الگوشناسی چارت های شمعی جزئیات زیادی نمی توان در نمودار قیمت بیت کوین مشاهد کرد، هرچند که این الگو با این بازه زمانی در سال، یعنی ماه ژانویه، ارتباط دارد. چیزی که ناراحت کننده است این است که بر اساس این الگو، بیت کوین بیشترین سقوط را در ماه ژانویه داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا