آیا قیمت بیت کوین تا پایان امسال به 25,000 دلار می رسد؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

توماس لی که همکار در مدیریت شرکت Fundstrat، که شرکتی در زمینه ارائه تحلیل و استراتژی بازار، می باشد به CNBC گفته است، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، می تواند تا پایان امسال به 25,000 دلار برسد.

برای رسیدن به این قیمت، دنیای بیت کوین می بایست بیش از 200 درصد رشد نسبت به قیمتی که در حال حاضر دارد، حدودا 8,100 طبق آمار fanavaraneomid، داشته باشد.

با این حال برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این ارز رمزپایه احتمالا میزان تقاضای بالایی را در سال 2018 تجربه خواهد کرد.

[سخن نویسنده : نظر دادن درباره سکه های ارز رمزپایه یا توکن ها بیشتر بر پایه حدس و گمان است و بازار آن هم به طور چشمگیری غیر قابل کنترل است. کسی که قصد کار کردن با آن را دارد می بایست برای تجربه هر نوع ضرری در این سرمایه گذاری آماده باشد.]

پیش بینی های خوش بینانه درباره قیمت بیت کوین

ست واینر، عضو مدیران شرکت سرمایه گذاری University Capital Group LLC در دسته افراد خوش بین است.

او درباره قیمت بیت کوین در سال 2018 می گوید :

من میبینم که بیت کوین امسال روی قیمت 25,000 دلار بسته خواهد شد و پیش از کریسمس سال 2018 به این قیمت خواهد رسید.

واینر به برخی توسعه های موثر و مثبت در این فضا اشاره کرد.

یکی از نقاط قوت این موضوع علاقه تازه شده وال استریت به ارز رمزپایه است. تعداد زیادی از موسسات و شرکت های سرمایه گذاری علاوه بر خانواده نمادین سرمایه گذاری که رهبران آن ها جرج سرس و راث چایلدز یک نقطه مثبت در این دسته هستند. آن ها به تنهایی می توانند بازار را تغییر دهند و یک سیستم مالی جدید بر پایه فناوری زنجیره بلاک ایجاد کنند.

سباستیو کوللو، رئیس بخش بازاریابی شرکت Flashmoni، که شرکتی بر پایه زنجیره بلاک است و راهکار های مالی برای افرادی که از سیستم بانکداری استفاده نمی کنند، می دهد، گفته است که در حالی که قوانین پیرامون ارز های دیجیتال بیشتر می شود، بیت کوین می تواند امسال به راحتی به قیمت 25,000 دلار برسد.

همچنین بخوانید |  بررسی وضعیت بیت کوین در آستانه 14000 دلار

او همچنین می گوید :

ما تا به حال دیده ایم که مسدودسازی از سوی حکومت ها و قوانین پیشنهادی تاثیر منفی روی بازار ارز رمزپایه گذاشته است، ولی از آن جایی که از قوانین جهانی امسال رونمایی می شود، انتظار داریم که شاهد پشتیبانی دولتی از ارز های رمزپایه ای مانند بیت کوین باشیم. در واقع همین حالا هم نشانه های اولیه ای از آن را دیده ایم که این هفته 22 کشور اروپایی نوعی توافقنامه همکاری بین المللی بر پایه زنجیره بلاک امضا کرده اند. این موضوع در کنار افزایش سطح آگاهی عموم از فناوری زنجیره بلاک در نهایت امسال منجر به کولاکی در ارز های رمزپایه می شود.

جیمز تابور، مدیر عامل شرکت برپایه زنجیره بلاک MEDIA Protocol، درباره پتانسیل بالای رشد بیت کوین گفت و همچنین تاکید کرد :

تا زمانی که پروژه های بر پایه زنجیره بلاک با نرخ فعلی شان به رشد ادامه دهند و در بین شرکت های مختلف پذیرش بیشتری یابند، در این صورت هیچ چیز نمی تواند مانع رشد شود.

بیت کوین مشخصا برای بسیاری گذرگاهی به دنیای ارز های رمزپایه است.

برای بدست آوردن امتیازات جدید و پایداری، نیاز است که روش اثبات مفهوم (POC) آماده به تولید ببینیم و ارز واقعی آن مشخص شود.

آری نظیر، عضو مدیران کمپانی Neural Capital، که صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر روی دارای دیجیتال است، نیز درباره نیاز بازار برای بلوغ بیشتر می گوید.

برای این که بیت کوین امسال به قیمت 25,000 برسد، این فضا اول از همه نیاز به ارائه خدمات نگهداری از سرمایه دارد. در حال حاضر تعداد نگهداران سرمایه که در کارشان خوب باشند، کم است و این به این معناست که هر کس می بایست نگهدارند دارایی خود باشد. برای این که موسسات بزرگ بتوانند وارد این فضا شوند، این موضوع باید تغییر یابد.

او همچنین پیش بینی کرده است که پیش از این که قیمت بیت کوین به 25,000 دلار برسد، اول قیمت 5000 دلار را تجربه خواهد کرد.

همچنین بخوانید |  تحلیل وضعیت بیت کوین در آغاز روند صعودی 22 شهریور 99

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا