وی پی ان ایران برای کاربران خارج از کشور

وی پی ان ایران برای کاربران خارج از کشور

اشتراک گذاری پست

همانطور که میدانید بسیاری از سایت های داخل  ایران بنابر سیاست های داخلی سازمان بر روی آی پی های خارجی مسدود شده اند و این امر مشکلاتی را برای مسافران, تاجران و دانشجویان خارج از کشور بوجود می آورد. آی پی ایران فناوران امید یک سرویس امن و بسیار ساده  است برای اینکه هموطنان خارج از کشور بتوانند برای انجام کارهای خود مانند ثبت نام در دانشگاه ها یا امور بانکی, آی پی خود را به آی پی ایران تغییر داده و بدون دغدغه به انجام امور شخصی و کاری خود بپردازند.

تعرفه ی خرید ای پی ایران

اکانت یک ماههاکانت 3 ماههاکانت 6 ماههاکانت یک ساله
60 هزار تومان80 هزار تومان150 هزار تومان290 هزار تومان
قابل استفاده در تمامی دستگاه هاقابل استفاده در تمامی دستگاه هاقابل استفاده در تمامی دستگاه هاقابل استفاده در تمامی دستگاه ها
پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنیپـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنیپـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنیپـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
پهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدودپهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدودپهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدودپهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدود
قابلیت اتصال دوکاربر همزمانقابلیت اتصال دوکاربر همزمانقابلیت اتصال دوکاربر همزمانقابلیت اتصال دوکاربر همزمان
پرداخت و دریافت آنیپرداخت و دریافت آنیپرداخت و دریافت آنیپرداخت و دریافت آنی
جدول تعرفه ی آی پی ایران برای کاربران خارج از کشور – فناوران امید
,وی پی ان ایران برای کاربران خارج از کشور – فناوران امید

سوالات متداول در مورد وی پی ان ایران(آی پی ایران)

آی پی ایران چیست؟

در واقع IP مخفف عبارت Internet Protocol Address  بوده که معادل فارسی آن “آدرس پروتکل اینترنت” می‌باشد و ای پی ایران به معنی آدرس سیستم شما در اینترنت می باشد.

آی پی ایران فناوران امید چیست؟

پس از خرید وی پی ان ایران از ما یک اکانت با پروتکل های امن در اختیار شما قرار خواهد گرفت که مطابق آموزش ارسالی می توانید آی پی سیستم خود را به آی پی ایران که از فناوران امید تهیه کردید تغییر دهید و وب سایت های ایران را مشاهده و کارهای خود را انجام دهید.

آی پی ایران فناوران امید روی چه دستگاه هایی کار می کنند؟

بر روی کلیه دستگاه هایی که از پروتکل های l2tp/pptp و اتصال های معمول وی پی ان پشتیبانی می کنند منجمله اندروید، ایفون، مک، ویندوز، مکیناش، لینوکس، کروم او اس و غیره کار می کند و بدون مشکل می توانید آی پی خود را به ای پی ایران فناوران امید تغییر دهید.

آیا استفاده از ای پی ایران فناوران امید امن است؟

پس از اتصال تمام اطلاعات ارسال شده بین کامپیوتر شما و سرورهای ایران فناوران امید رمزگذاری میشوند. همچنین قابل ذکر است در زمان استفاده از سایت هایی که از پروتکل SSL یا همان https استفاده میکنند مانند بانک ها و یا سایت هایی با قابلیت ثبت نام و تراکنش های مالی, تمام اطلاعات بین کامپیوتر شما و سایت مورد استفاده به صورت نقطه به نقطه, رمزگذاری میشود. این به آن معنیست که تمام اطلاعات ارسالی به صورت رمز گذاری شده از سرور های ایران آی پی عبور خواهند کرد.

آیا استفاده از این سرویس ها برای دانلود و تماشای آنلاین مناسب است؟

بطور کلی محدودیت حجم بر روی سرویس های ایران آی پی وجود ندارد. سرویس های آی پی شرکت فناوران امید برای مشاهده ویدئو با کیفیت 1080p مناسب خواهند بود.

آیا امکان پرداخت ارزی برای خرید وی پی ان ایران وجود دارد؟

بله شما می توانید با پشتیبانی در تماس باشید تا اطلاعات حساب کارت به کارت، پی پال، پرفکت مانی و وب مانی را در اختیار شما قرار دهد.

آیا با خرید آی پی ایران می‌توان وارد سایت هایی همچون بورس، بانک و دانشگاه شد؟

بله با خرید سرورمجازی ایران آیپی شما به ایران تغییر میکند و دیگر مشکلی برای ورود به این سایت ها ندارید.

به تازگی سایت هایی همچون بانک، بورس و بیشتر وبسایت های دانشگاهی و… که جزو سایت های امنیتی و بسیار مهم هستند، ورود با IP خارج از ایران را مسدود کرده اند و به این شکل تمامی افرادی که خارج از ایران هستند برای فعالیت در این سایت ها میبایست IP خود را به ایران تغییر داده و سپس وارد این وبسایت ها شوند.

اما این تغییر IP به چه طریقی باید انجام شود؟

بهترین و مطمئن راه برای تغییر آیپی خرید سرور مجازی ایران است اما شاید افرادی که تا به حال سرور مجازی تهیه نکرده باشند به راحتی متوجه این موضوع نشوند. با یک مثال ساده شاید این موضوع قابلیت درک بیشتری برای شما داشته باشد.

قطعا تا به حال با اینترنت خود (IP ایران) قصد ورود به یک وبسایت خارجی را داشته اید که این سایت با محدودیت ورود IP ایران همراه بوده و برای مشاهده سایت میبایست آیپی خود را به یک کشور دیگه تغییر دهید.

این اتفاق برعکسش هم امکان دارد و این محدودیت فقط شامل کشور ایران نمی‌شود و شما برای ورود به یک وبسایت ایرانی از کشور های خارجی نمیتوانید با اینترنت خود وارد آن سایت شوید و میبایست آیپی خود را به لوکیشن ایران تغییر داده و سپس وارد وبسایت مدنظرتان شوید.

ای پی ایران برای کاربران خارج از کشور
ای پی ایران برای کاربران خارج از کشور

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا