اجاره خانه در AirBNB | اجاره خانه در خارج از کشور

اشتراک گذاری پست

در ایران هر فرد برای سفرهای  خارجی معمولا باید یک سری فرآیند ها از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل و تبدیل ریال به دلار را انجام دهد. متاسفانه به دلیل تحریم ها ما به شبکه ی مالی جهانی متصل نیستیم بنابراین تمامی مراحل سفر را باید به کمک شرکت های واسط مانند فناوران امید انجام دهید. اما در صورتی که شما حساب پی پال و یا کارت های اعتباری دارید، بسیاری از پرداخت های ارزی خود را می توانید در ایران انجام دهید. اگر قصد دارید به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید اما در عین حال بودجه زیادی برای انجام این کار ندارید، نگران نباشید چرا که راهکارهای متنوعی برای داشتن سفر ارزان وجود دارد. که یکی از آنها اجاره خانه از AirBNB است! در این مقاله همراه ما باشید تا روند اجاره خانه در خارج از کشور با استفاده از سایت ایر بی ان بی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

معرفی سایت AirBNB

AirBNB یکی از استارت آپ های امریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا کنون با هدف کاهش هزینه های سفر ایجاد شده است. در این سایت شما می توانید هم یک مسافر باشید هم یک صاحب ملک! به عبارت دیگر هدف اصلی این پلتفرم برقراری ارتباط مستقیم بین صاحب ملک (اتاق، خانه، سوئیت و … ) با مسافران است!

اما متاسفانه به دلیل تحریم های علیه ایران، افرادی که در ایران زندگی می کنند نمی توانند به طور مستقیم از این سایت برای اجاره خانه در خارج از کشور استفاده کنند. این سایت ip های ایرانی را بسته است، حساب شما برای تایید شدن به شماره تلفن خارجی نیاز دارد و در نهایت پرداخت ها به کارت های اعتباری نیاز دارد.

برای پرداخت های ارزی  خود می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید. برای ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت درخواست

نحوه ی رزرو خانه در سایت AirBNB

همان طور که گفته شد به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، استفاده خدمات این سایت سختی های خاص خودش را دارد. چرا که شما به عنوان یک مستاجر باید یک حساب کاربری در این سایت داشته باشید تا قادر به اجاره خانه در خارج از کشور باشید. چرا که موجر (فردی که ملک خود را اجاره می دهد) بر اساس اطلاعاتی که در پروفایل شما ثبت شده است، تصمیم میگیرد اتاق یا خانه اش را به شما اجاره بدهد یا نه!

  • برای رزرو خانه در سایت AirBNB  باید چند مرحله مهم را طی کنید:
  • با فیلتر شکن به آدرس https://www.airbnb.com/ بروید و بر روی گزینه ی signe up  کلیک کنید
  • در قسمت location شهر یا کشوری که مد نظرتان هست را انتخاب کنید
  • در check in تاریخ ورود خود و در check out تاریخ خروج را مشخص کنید
  • در قسمت guest تعداد نفرات را مشخص می کنید و بر روی گزینه ی search کلیک می کنید
  • در این مرحله سایت بهترین پیشنهاد ها را به شما نشان می دهد. شما با توجه به بودجه و محیط مورد نظر یک گزینه را انتخاب می کنید

در این مرحله دو راه حل برای شما وجود دارد بر روی گزینه ی رزرو کلیک کنید و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و سپس پرداخت کنید ( در ایران وریفای کردن در ایر بی ان بی بسیار درد سر دارد، به اکانت های جدید اجازه خرید نمی دهد و مشکل پرداخت های بانکی نیز وجود دارد)

راه حل بعدی این است که لینک مکان انتخابی خود را به پنل فناوران امید، پرداخت در سایت های خارجی، اجاره سوئیت در AirBNB وارد کرده و تمام جزئیات را مشخص می کنید. سپس در خواست خود را ثبت کرده و فناوران امید تمامی مراحل خرید را برای شما انجام می دهد.  در ادامه به نحوه ی پرداخت اجاره خانه از AirBNB می پردازیم.

 

روش پرداخت هزینه اجاره خانه از AirBNB

برای پرداخت هزینه اجاره سوئیت یا اتاق در این سایت می توانید از یکی از ۳ روش زیر استفاده کنید:

پرداخت با ویزا کارت/ مستر کارت

یکی از روش هایی که برای پرداخت هزینه اجاره خانه در خارج از کشور در این سایت در نظر گرفته شده است، استفاده از یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت است. شما می توانید با داشتن یکی از این کردیت کارت ها هزینه اجاره را پرداخت نمایید. برای دریافت کارت اعتباری و یا شارژ حساب می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

پرداخت با پی پال

پر کاربردترین کیف پول الکترونیکی در سطح جهان است. امروزه اکثر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی پرداخت با پی پال را معتبر می شمارند. برای ساخت پی پال شما به یک ایمیل و یک کارت اعتباری برای متصل کردن حساب خود به پی پال نیاز دارید. در ایران به دلیل تحریم ها نمی توان به صورت مستقیم از پی پال استفاده کرد، برای افتتاح حساب پی پال می توانید از سایت فناوران امید استفاده کنید.

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش های بالا نیستید، می توانید از خدمات ارزی فناوران امید جهت پرداخت ها استفاده کنید فناوران امید خدمات پرداخت تمامی  سایت های خارجی را به راحتی برای شما فراهم می کند.

توجه: معمولا بعد از آنکه درخواست شما توسط صاحبخانه مورد تایید قرار گرفت، مبلغی بین ۶ الی ۱۲ درصد از کل هزینه اجاره را باید پرداخت نمایید تا رزرو شما انجام شود.

اجاره خانه در airbnb

مزایا و معایب اجاره سوئیت از ایر بی ان بی

مزایا استفاده از سایت AirBNBمعایب استفاده از سایت AirBNB
امکان اجاره محل اقامت در بیش از ۲۰۰ کشور در سطح جهانتمامی هزینه خسارت و خرابی در خانه ها توسط این سایت پشتیبانی نمی شود
تنوع محل اقامت (خانه، اتاق و … )کارمزد انتقال وجه در پی پال و کردیت کارت را مشتری باید پرداخت کند
تضمین امنیت محل اجاره شدهبنا بر شهر یا کشوری که در آن اقامت می کنید ممکن است مالیات به شما تعلق بگیرد
دسترسی به نظر سایر کاربران در رابطه با محل اقامتدر صورت کنسل کردن رزرو هزینه شما بازگشت داده نمی شود

کلام آخر

در این مقاله به نحوه ی ثبت سفارش و اجاره خانه در airbnb پرداختیم.  مشکل کار با این سایت تنها به پرداخت هزینه مربوط نمی شود، شما برای تکمیل اطلاعات خود در سایت باید ID کارت و شماره تلفن خارجی داشته باشید. بنابراین بهتر است برای تمامی پرداخت های خود از حساب وریفای شده ی فناوران امید استفاده کنید. در صورتی که پیشتر از این سایت خانه اجاره کرده اید لطفا تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا