احتمال افزایش 100 درصدی قیمت اتریوم و رسیدن به 260 دلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

تحلیلگران مختلف سود های قابل توجهی را در ماه های آینده برای دومین رمزارز جهان، اتریوم پیش بینی کرده اند. حتی ییک از این تحلیلگران سه روز پیش در توییتی گفته بود پیش بینی که اوایل سال گذشته مبنی بر رشد دو برابری کرده بود را تکرار می کند.

مثلث های نزولی در 68 درصد مواقع شکسته می شوند

هفته گذشته، تحلیلگر مانو نایک گفت که نمودار یک روزه قیمت اتریوم در مثلث نزولی است. او گفت در 68 درصد موارد این مثلث به سمت بالا شکسته می شود و 128 دلار در حد پایین است.

مثلث نزولی همچنان ایفای نقش می کند و ما همچنان در حد پایین قرار داریم. این به این معناست که پیش بینی نایک درباره احتمال وقوع یک افزایش قیمت به سمت 240 دلار تا اواسط ماه ژانویه می تواند همچنان در نظر گرفته شود.

در حال حاضر وضعیت اتریوم بهتر از بیت کوین است

گرگ وال استریت، تحلیلگر اسکات ملکر در شب سال نو توییت کرد که او بر این باور است که در حال حاضر وضعیت بهترین نسبت به بیت کوین دارد.

او در تکمیل گفته اش سه روز پیش نمودار قیمت اتریوم به بیت کوین را نشان داد و محدوده ای که از ماه جولای اتریوم بهتر از بیت کوین مورد معامله قرار گرفته است را نشانه گذاری کرد. وضعیت فعلی اتریوم که از ناحیه پشتیبانی قابل توجهش به صورت صعودی برگشت می کند آن را در شرایطی بهتر برای افزایش های بیشتر قرار می دهد.

اتریوم به همین شیوه ادامه می دهد؟

همچنین بخوانید |  فروش اتریوم در آگوست 2018 نشان داد که قیمت ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح خود رسیده است

در نهایت، تحلیلگر معروف، DonAlt، در 31 دسامبر گفت که قیمت اتریوم تا سال 2021 می تواند “در همین محدوده بماند” و به ترتیب، بین سطوح حمایت و مقاومت کلیدی 130 و 268 دلار تغییر داشته باشد.

علاوه بر این، در 1 دسامبر، این تریدر اشاره به نوشته ای در ماه فوریه کرد؛ هنگامی که با تارگت 200 دلار با قیمت نزدیک به 100 دلار اتریوم خریداری کرد. او اضافه کرد که “چطور است دوباره همین کار را کنیم؟”

اگر اتریوم یک روند رو به بالا را شروع کند می تواند در نهایت به فصل آلت کوین ها که در سال 2019 به واقعیت تبدیل نشد را شروع کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا