اختلال در پرداخت با ویزا کارت در انگلیس و اروپا لزوم استفاده از گزینه های نامتمرکز را یادآوری کرد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

به گزارش دیروز خبرگزاری بی بی سی، کمپانی ویزا گفته است که پرداخت های بریتانیا و اروپا که در شبکه آن ها انجام می شود، دچار اختلال شده اند.
ویزا، که در روز بیش از 150 میلیون تراکنش را انجام می دهد، درباره اختلال ایجاد شده در خدماتش توییت کرده است و در این توییت به این موضوع اشاره کرده که همزمان با تلاش برای حل مشکل، جزئیات جدید را در اختیار کاربران قرار می دهند.

ما در حال حاضر اختلالی در ارائه خدمات را تجربه می کنیم که از انجام برخی تراکنش های ویزا در اروپا جلوگیری می کند. ما به دنبال دلیل آن هستیم و برای حل این مشکل تا جای یکه امکان دارد، سریع عمل می کنیم. اخبار جدید را در اختیارتان قرار می دهیم.

— ویزای انگلیس

در مقابل، شبکه نامتمرکز بیت کوین 99.99 درصد از زمانی که از تاریخ 3 ژانویه سال 2009 کار خود را آغاز کرده، به حالت آماده به کار بوده است.

طبق گفته Payment Systems Regulator، که سازمانی برای قانون گذاری بر روی صنعت سیستم های پرداخت است، این مشکل صرفا فقط مربوط به پرداخت های کارت های ویزا است.

بانک های Barclays و Bank of Ireland به مشتریانشان گفته بودند تا از طریق دستگاه های خودپرداز پول برداشت کنند.

در حال حاضر برخی از مشتریان با دبیت کارت ها ویزا به مشکل خورده اند. این مشکل چند بانک در اروپا را تحت تاثیر قرار داده است. اطلاعاتی تازه ای که بدست بیاوریم با شما در میان می گذاریم. برداشت وجه از طریق درستگاه های خودپرداز Bank of Ireland امکان پذیر است.

— Bank Of Ireland

دیگر بانک ها مانند NatWest و HSBC درباره مشکل ویزا با اشاره به این نکته که تراکنش های مستر کارت تحت تاثیر قرار نگرفته اند، توییت کرده اند.

ما آگاه هستیم که برخی از مشتریان با پرداخت های ویزا کارت با مشکل روبرو شده اند. این مشکل مربوط به کل این کمپانی است که در حال بررسی آن با اولویت بالا هستند و ما از مشکلاتی که برای شما ایجاد شده است، پوز می خواهیم. تراکنش های خودپرداز و مستر کارت مشکلی ندارند.

— NatWest

ما درباره مشکل سراسری این کمپانی آگاه هستیم که در جریان آن پرداخت های ویزا به مشکل خورده اند و در حال بررسی است. تراکنش های مستر کارت و خودپرداز مشکلی ندارند. ویزا سخت کار می کند تا مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کند. ما به پشتیبانی خود از مشتریانی که تحت تاثیر این مشکل هستند، ادامه خواهیم داد.

— HSBC

طبق گفته بی بی سی، فروشگاه زنجیره ای Tesco گفته است که مشکل ویزا مشتریانی را که با قابلیت بدون تماس پرداخت می کرده اند را با مشکل روبرو کرده است ولی آن ها از سیستم های پرداخت Chip and Pin استفاده نمی کنند. Sainsbury همچنین اشاره می کند که شاهد مشکلاتی در پرداخت های ویزا کارت نیز بوده است.

همچنین بخوانید |  از این پس Yandex.Money از چند ارز به طور همزمان پشتیبانی می کند

البته Paymentsense که یک روش پرداختی با کارت است، توییت کرده که ویزا “نواقص” را برطرف کرده است و مشکلات فعلی ناشی از عق افتادن تراکنش های قبلی است.

مشتریان عزیز،

ما متوجه شدیم که ویزا مشکل را برطرف کرده است و تراکنش ها به خوبی انجام می شوند. البته مشکلاتی هنوز وجود دارد، ما بر این باور هستیم که این مشکلات ناشی از عق افتادن تراکنش های قبلی است.

— Paymentsense

با توجه به بروز این مشکل، مزیت استفاده از سیستم های نامتمرکز یادآوری می شود که می تواند مشکلات مقیاس پذیری ویزا کارت را برطرف کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا